Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 10 лютого 2022 PRO

Анна

Помічник керівника, офіс-менеджер, спеціаліст відділу кадрів, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний спеціаліст організаційного відділу

з 02.2016 по нині (8 років 2 місяці)
Виконавчий комітет Лозівської міської ради, Лозова (Державні організації)

-Здійснення організаційного забезпечення діяльності міської ради
-Організація і проведення громадських слухань, зустрічей міського голови із жителями міста
-Здійснення робочого взаємозв’язку з підпорядкованими організаціями
- Своєчасне і якісне відпрацювання документів
- - Підготовка нагородних документів
- - Листування з підприємствами, установами та організаціями
- - Підготовка проектів розпоряджень міського голови
- Підготовка перспективних та поточних планів роботи
- - Організація та проведення нарад,сесій, виконавчих комітетів, круглих столів тощо
-Складання протоколів
-Підготовка та складання проектів рішень
-Складання Програми відзначення свят
-Організація технічного контролю за виконанням рішень міської ради
-Складання договорів
-Складання актів списання матеріальних цінностей
-Організація свят, підготовка привітань та запрошень
-Підготовка та передача телефонограм
-Взаємодія з квартальними комітетами
-Забезпечення взаємодії із засобами масової інформації
-Здійснення інших повноважень, передбачених законодавством
-Виконання інших доручень міського голови, керуючого справами

Державний фінансовий інспектор

з 05.2015 по 12.2015 (7 місяців)
Лозівська міжрайонна державна фінансова інспекція, Лозова (Державні організації)

Інспектор

з 03.2012 по 05.2015 (3 роки 2 місяці)
Лозівська міжрайонна державна фінансова інспекція, Лозова (Державні організації)

-Складання планів роботи відділу
-Складання щомісячних, квартальних та річних звітів про контрольно-ревізійну роботу
-Ведення бази звітів та розподілу контрольно-ревізійної роботи
-Ведення та реєстрація журналів
-Виписка направлень на проведення контрольних заходів
-Виписка посвідчень на відрядження
-Підготовка інформацій по проведеним перевіркам
-Складання протоколів про адміністративні правопорушення
-Підготовка та складання інформацій про результати контрольних заходів до правоохоронних органів, місцевих органів влади
-Складання актів та довідок по результатам контрольних заходів
-Підготовка вимоги про усунення порушень до підприємств, установ та організацій
-Підготовка інших інформацій про контрольно-ревізійну роботу відділу

Секретар

з 03.2012 по 03.2012 (менш ніж місяць)
Лозівська міжрайонна державна фінансова інспекція, Лозова (Державні організації)

-Ведення діловодства
-Приймання та реєстрація документів
-Ведення журналів вхідної та вихідної кореспонденції
-Приймання та розподілення дзвінків
-Приймання та відправка електронної пошти
-Ведення особових справ працівників
-Ведення табелю обліку робочого часу
-Ведення номенклатури справ
-Листування з підприємствами, установами та організаціями
-Підготовка інформацій про роботу відділу та контроль за виконанням доручень керівника
-Організація нарад
-Взаємодія з кур’єрською службою
-Виконання інших доручень керівника

Провідний спеціаліст по роботі з роботодавцями

з 12.2010 по 07.2011 (7 місяців)
Лозівський міськрайонний центр зайнятості, Лозова (Державні організації)

-Поповнення бази даних на підставі поданих роботодавцями звітів
-Прийом та проведення аналізу звітів від підприємств, установ та організацій
-Надання інформацій та консультаційних послуг роботодавцям з питань зайнятості та державного соціального страхування
-Проведення перевірок юридичних та фізичних осіб щодо повноти нарахування та своєчасності перерахування страхових внесків
-Складання актів перевірок
-Реєстрування трудових договорів
-Оформлення та надання дотацій роботодавцям на створення додаткових робочих місць для працевлаштування безробітних

Секретар-друкарка

з 07.2007 по 12.2010 (3 роки 5 місяців)
Контрольно-ревізійний відділ в Лозівському районі, Лозова (Державні організації)

-Ведення діловодства
-Приймання та реєстрація документів
-Ведення журналів вхідної та вихідної кореспонденції
-Приймання та розподілення дзвінків
-Приймання та відправка електронної пошти
-Ведення особових справ працівників
-Ведення табелю обліку робочого часу
-Ведення номенклатури справ
-Листування з підприємствами, установами та організаціями
-Підготовка інформацій про роботу відділу та контроль за виконанням доручень керівника
-Організація нарад
-Взаємодія з кур’єрською службою
-Виконання інших доручень керівника

Оператор ПК, бухгалтер з РКО

з 12.2006 по 04.2007 (4 місяці)
ТД "Ласуня", Харків (торгівля)

-Оформлення заявок, накладних
-Формування та оформлення первинної документації
-Переміщення товару по складу, по контрагентам
-Проведення інвентаризацій ТМЦ на складі
-Проведення звірок з контрагентами
-Формування та оформлення поворотної документації
-Підготовка банківських виписок, податкових накладних
-Проведення касових операцій

Освіта

Інститут післядипломної освіти Харківського національного аграрного університету ім.. В.Докучаєва

Бухгалтерський облік та аудит, Харків
Вища, з 2008 по 2010 (2 роки 2 місяці)

Харківський національний технічний університет сільського господарства ім. П.Василенко

Технічний сервіс, інженер механік, Харків
Вища, з 2001 по 2006 (5 років 3 місяці)

Додаткова освіта та сертифікати

Практична психологія

2020

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК 1С:Підприємство

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

- ПК - користувач (word,excel, 1С:Предприятие)
- знання оргтехніки (міні-атс, ксерокс, факс, принтер, сканер)
- навички ділової переписки
- навички забезпечення життєдіяльності офісу
- навички оперативного пошуку інформації
- навички роботи з первинною документацією
- навички роботи з електронною поштою
- навички складання звітності
- вміння організувати
- навички проведення інвентаризації на складі
- складання та підписання договорів

Дружелюбна, добре спрацьовуюсь з колективом. Дотримуюсь трудової этики. Маю організаторські здібності, вміння планувати. Уважна, надійна, порядна в роботі.
Відкрита для нових знань. Шкідливих звичок не маю.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: