Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 16 березня 2023 PRO

Тетяна

Бухгалтер з первинної документації, 8 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
28 років
Місто:
Корсунь-Шевченківський

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, Facebook та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з логістики

з 01.2022 по 02.2022 (1 місяць)
Роменський завод продтоварів, Ромни (Харчова промисловість)

- реєстрація вхідної кореспонденції;
- перевірка та архівація рахунків, актів, ттн, накладних;
- визначення та контроль коефіцієнту логістики;
- інші поручення головного логіста.

Логіст

з 08.2021 по 12.2021 (4 місяці)
Лікарські трави, Ромни (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- планування маршрутів, фінансових витрат на логістику;
- ведення документообігу, надання відповідної звітності;
- координація роботи водіїв;
- здійснення інвентаризіції складів.

Фахівець з обслуговування клієнтів

з 12.2020 по 06.2021 (6 місяців)
ТОВ "Споживчий Центр", Ромни (Фінанси, банки, страхування)

-проведення банківських операцій (прийом / видача грошових коштів);
- допомога клієнтам у заповненні заявок на кредит;
- робота з касовою документацією;
- робота з оргтехнікою (принтер, комп'ютер, телефон Cisco, фіскальний реєстратор, детектор валют);
- формування звітів на початку дня та в кінці.

Продавець-касир

з 09.2020 по 11.2020 (2 місяці)
Економ-клас, Суми (Роздрібна торгівля)

Проведення готівкових розрахунків з покупцями.
Консультування покупців у виборі необхідного товару.
Сортування та розкладання товару.
Участь в проведенні інвентаризації.

Офіс-менеджер

з 03.2020 по 06.2020 (3 місяці)
Гідробудмонтаж, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

складання наказів, розпоряджень;
Забезпечення життєдіяльності офісу;
Виконання доручень керівника та адміністративних доручень;
Організація відряджень по Україні (квитки, готелі);
Замовлення канцтоварів, води

Адміністратор

з 04.2019 по 02.2020 (10 місяців)
Райский птах, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Обов'язки:
-прийом дзвінків,
-надання консультації клієнтам,
-прийом відвідувачів,
-розрахунок клієнтів,
-здійснення попередніх записів відвідувачів,
-контроль за порядком в салоні,
-приготування чай, кави,
-ведення щоденної звітності,
-здійснювала замовлення та закупки товару, необхідного для роботи салону та майстрів,
-координація роботи персоналу.

Помічник бухгалтера

з 04.2018 по 10.2018 (6 місяців)
Центр обслуговування бізнесу Суми, Суми (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Робота у програмі 1С бухгалтерія, виконання доручень провідного бухгалтера, робота з первинною документацією.

Офісний службовець з документообігу

з 10.2016 по 03.2017 (5 місяців)
Фрегат-Трейд, Суми (Транспорт, логістика)

Робота з вхідним і вихідним документообігом, поштові відправлення через Укрпошту, Нову Пошту, формування архіву, робота в програмі 1С

Освіта

Сумський державний університет

Облік і оподаткування, Суми
Вища, з 2012 по 2018 (5 років 4 місяці)

Дата вступу 01.09.2012 - Державний вищий навчальний заклад "Українська академія банківської справи Національного банку України". З 01.09.2015 у звя'зку з від'єднанням Національного банку, заклад перейменували на "Українська академія банківської справи". З 06.05.2016 року заклад приєднали до Сумського державного університету.

Додаткова освіта та сертифікати

Курс навчання з користування комп'ютерною програмою "M.E.Doc"

2017, 1 місяць

Сертифицированный курс Использование прикладного решения "1С:Бухгалтерия 8 для Украины"

2016, 40 академических часов

Знання і навички

Користувач ПК MS Office Робота з оргтехнікою Робота з клієнтами Вміння працювати з касовим апаратом Замовлення і прийом товарів

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Французька — початковий

Інвалідність

Третя група.
Була операція по видаленню щитовидки. Обмежень по роботі немає.

Додаткова інформація

Особисті якості: відповідальна, пунктуальна, стресостійка, неконфліктна, уважна, старанна, чесна, умію працювати в команді та індивідуально, дисциплінован, готова вчитися та освоювати нові напрямки роботи.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Бухгалтер по первичной документации, менеджер
Корсунь-Шевченківський

Бухгалтер, податковий консультант, помічник бухгалтера, економіст, менеджер
Корсунь-Шевченківський, Дистанційно

Помічник бухгалтера
Корсунь-Шевченківський, Київ , ще 2 міста

Бухгалтер
Корсунь-Шевченківський

Бухгалтер
10000 грн, Корсунь-Шевченківський

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: