• PRO

Ліліанна

Головний бухгалтер, фінансовий директор

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
57 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Главный бухгалтер с функциями финансового директора

з 06.2021 по нині (3 роки 3 місяці)
Дженерал Транс Альянс Логистик ООО, Киев (Транспорт, логістика)

Керівництво відділом із 15 співробітників.
Організація ведення обліку КВК. Формування консолідованої звітності групи компаній.
Ведення обліку та подача звітності за МСФЗ.

Головний бухгалтер

з 01.2021 по 06.2021 (5 місяців)
Трівіум Пекеджинг Украина ТОВ, Київ (Металургійна промисловість, металообробка)

Розробка та впровадження складського обліку на виробничих площах.

Складання Cash&Flow та проведення звірки взаєморозрахунків із заводами-нерезидентами материнської компанії англійською мовою.

Підготовка локальної звітності у стислий термін щомісяця.

Проходження обов'язкового аудиту. Підготовка звіту ТЦВ.

Главный бухгалтер с функциями финансового директора

з 12.2016 по 01.2021 (4 роки 1 місяць)
ООО "ААЗ ТРЕЙДИНГ-АВТОЛЮКС", Киев (Транспорт, логістика)

Велика міжнародна транспортна компанія

Досвід автоматизації та постановка роботи з нуля.
Керівництво відділом із 5 співробітників.
Досвід проходження перевірок із боку податкових органів.
Досвід проходження обов'язкового річного аудиту.
Ведення бухгалтерського обліку з деталізацією, яка потрібна на управлінської звітності.
Ведення податкового обліку
Підготовка податкової, фінансової та статистичної звітності компанії.
Досвід підготовки документації ТЦО.

Заместитель главного бухгалтера

з 07.2014 по 11.2016 (2 роки 4 місяці)
ООО "ВИЛАН", Киев (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Організація обліку собівартості продукції з "0".
Постановка обліку у 1С УПП. Оптимізація оподаткування.

Главный бухгалтер, исполнительный директор

з 02.2012 по 06.2014 (2 роки 4 місяці)
ООО "Индиан-Холидей", Киев (Туризм)

Ведення у повному обсязі бухгалтерського та податкового обліку (єдиний бухгалтер). Організація та контроль роботи менеджерів, пошук нових клієнтів, організація роботи офісу. Робота з нерезидентами, укладання контрактів, валютні операції.

Учредитель, главный бухгалтер

з 01.2005 по 11.2011 (6 років 10 місяців)
ООО "Колвир", Мукачево (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Організація та контроль бізнес-процесів у сфері продажу мобільних телефонів, аксесуарів та поповнень мобільного зв'язку. Робота роздрібного магазину та організація оптових продажів.

Освіта

Ужгородский национальный университет

Экономический, бухгалтерский учет и анализ хозяйственной деятельности, Ужгород
Вища, з 1985 по 1990 (4 роки 8 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

CAP/CIPA

2015

IAB уровень 4 "Сертификат по Международным стандартам финансовой отчетности IAS,IFRS"

2019

ACCA DipIFR

2022

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Якості та навички:
Доскональне знання ПСБО(У) та податкового законодавства України.
Знання МСФСО та консолідованої звітності (теоритичне та практичне).
Знання та досвід ведення всіх ділянок бухгалтерії.
Досвід впровадження облікових систем та взаємодії з розробниками у постановці технічних завдань.
Досвід організації обліку з нуля.
Знання ЗЕД (імпорт, експорт товарів послуг від нерезидентів та нерезидентам).
Досвід розрахунку собівартості виробленої продукції чи послуг та рентабельності.
Досвід складання та подання звітів з ТЦО.
Знання основ бюджетування та досвід впровадження.
Знання та досвід складання фінансової, управлінської звітності (P&L, Balance, Сash Flow).
Обов'язковість, скрупульозність, відповідальність, гнучкість та готовність швидко вчитися та генерувати ідеї для покращення роботи компанії.
Гарні комунікативні навички.
Англійська Intermediate.
Ексель - просунутий рівень.
Qualities and skills:
Thorough knowledge of tax legislation of Ukraine.
Knowledge of IFRS and consolidated reporting (theoretical and practical).
Knowledge and experience of managing all areas of accounting.
Experience in implementing accounting systems and interacting with developers in setting technical tasks.
Experience organizing accounting from scratch.
Knowledge of foreign trade (import, export of goods and services from non-residents and to non-residents).
Experience in calculating the cost of manufactured products or services and profitability.
Experience in compiling and submitting reports on transfer pricing.
Knowledge of the basics of budgeting and implementation experience.
Knowledge and experience of preparing financial and management reports (P&L, Balance, Cash Flow).
Obligation, scrupulousness, responsibility, flexibility and willingness to quickly learn and generate ideas to improve the company's work.
Good communication skills.
English Intermediate.
Excel - advanced level.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категоріях

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: