Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 7 квітня 2023

Галина

Менеджер з адміністративної діяльності

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
55 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Досвід роботи:
04.2004 - 09.2013
ВАТ "Надрабанк"
- Інспектор з кадрового діловодства, менеджер по персоналу (штат - 300 чол.)
Функціональні обов'язки :
кадрове діловодство:
- Ведення номенклатури справ;
- Ведення табеля обліку робочого часу;
- Складання графіка відпусток працівників підприємства;
- Прийом, обробка лікарняних листів;
- Оформлення документів та наказів;
- Складання штатного розкладу, узгодження змін в штатному розкладі;
- Складання, здача звітів до центру зайнятості.
- Підбір персоналу;
- Адаптація нових співробітників;
- Супровід системи корпоративного навчання персоналу;
- Оцінка персоналу
- Контроль проходження стажування кандидатів;
- Організація корпоративних заходів.


Травень 2017р. по лютий 2021р.:
ПП "НОРМЕР"
функціональні обов'язки:
- ведення документообігу між центральним офісом і об'єктами;
комунікації з відповідними відділами і структурами;
- ділове листування з різними структурами (виконавцями, замовниками);
- ведення договірної роботи (укладання договорів, змін до договорів, протоколів розбіжностей);
- контроль і ведення обліку виконаних підрядних робіт;
- організація, контроль за виконанням послуг на об'єктах, відповідно до договірних умов;
- комунікація і взаємодія зі службами комбінатів ММКИ і Азовсталь (знання процедури порядку оформлення необхідних документів відповідно до вимог комбінатів),
- участь в тендерах, підготовка тендерної документації;
- організація робіт по наданню послуг на комбінаті "з нуля";
- збір, обробка, консолідація даних, актованіе виконаних робіт;
- досвід використання програм GPS-моніторингу (контроль роботи водіїв при виконаннi робiт з перевезення) ;
- робота з ТТН: передача (сбiр)ТТН водіям, контроль оформлення;
- взаiмодiя з найманими перевізниками (надання заявок на перевезення, ведення реєстрiв перевезень, актування виконаних робiт),
- взаємодія з бухгалтерією по первинній документації, систематизація поточної звітності з обсягів перевезень;
Додаткові навички та інформація

- знання Word, Excel, Internet;
- уміння аналізувати інформацію, ініціатівність, бажання та здібності до навчання нових напрямків діяльності.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: