• PRO

Леся

Клієнт-менеджер, 20 000 грн

Розглядає посади:
Клієнт-менеджер, Direct-менеджер, Менеджер по роботі з клієнтами, Сервіс-менеджер, Адміністратор
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
36 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор стоматології

з 06.2024 по 03.2025 (9 місяців)
Івашківський Дентал Клінік, ТОВ, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Основні обов'язки: запис на прийом, касовий розрахунок, ведення CRM, формування актів виконаних робіт і щоденні звіти, апсейл продукції.
Здійснювала моніторинг візитів з метою запобігання "втраті" пацієнтів з планами лікування. Виявила та виправила розбіжності в обліку медичних карток.
Підключила банківський термінал до мобільної мережі інтернет для здійснення касового розрахунку в умовах відключень електроенергії.

Адміністратор медичної клініки

з 09.2022 по 06.2024 (1 рік 9 місяців)
Ваш Лікар, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Робота з великим потоком клієнтів. Поповнення історій хвороби в CRM. Видача медичних заключень. Касовий розрахунок.
Понад 100 вхідних дзвінків в день (без кол-центру): консультування щодо послуг, записи на прийом. Кроссейл послуг клініки.
Вихідна лінія: нагадування про візити, перенесення. Збір відгуків.

Адміністратор салону краси

з 02.2021 по 02.2022 (1 рік)
Леді Естетік, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Адмініструвала одночасно два салони мережі.
Актуалізувала процедури, ціни, графіки роботи в CRM, відкоригувала недостовірні записи за 3 роки роботи салону, що підвищило швидкість та точність надання інформації клієнтам.
Розробила лендінг (таплінк) з інформацією про мережу: апарати, локації, контакти з активними посиланнями для запису. Вела сторінку інстаграм.
Розробила макет прайсу на супутні послуги салону, які не були представлені в основному прайсі.
Була переведена в салон преміум-класу.

Аспірант, лаборант, викладач кафедри ЗЕД

з 09.2011 по 07.2019 (7 років 10 місяців)
Національний університет харчових технологій, Київ (Освіта, наука)

За час роботи фактично заміняла тимчасово відсутніх в штаті завідувача кафедри та завідувача лабораторії, отримувала накази та розпорядження ректорату, організовувала роботу викладацького та допоміжного персоналу кафедри з їх виконання.
Написання наукових статей українською та англійською мовами, написання і передзахист дисертації.
Викладання дисциплін напрямку "Менеджмент ЗЕД" українською мовою та на англомовному проекті.
Складання розкладів занять для викладачів і студентів. Ведення документообігу. Табелювання працівників.

Освіта

Національний університет харчових технологій

Економіка і менеджмент, менеджмент зовнішньоекономічної діяльності, Київ
Вища, з 2006 по 2011 (5 років)

Спеціалізація "митна справа" - диплом магістра з відзнакою.
2011 рік - переможець університетської олімпіади зі спеціальності "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності".

Знання і навички

  • Ведення касової книги
  • Робота з POS-терміналом
  • Проведення касових операцій
  • Google Sheets
  • Google Docs
  • YCLIENTS
  • Медоблік SQL
  • Cliniccards
  • Ведення CRM
  • Ведення документації
  • Стресостійкість
  • Комунікабельність
  • Неконфліктність
  • Здатність до навчання
  • Пунктуальність
  • Лідерство

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Моя робота - це комунікація з клієнтами, створення для них комфортного середовища та підвищення їхньої лояльності. А також, формування графіків роботи працівників, підбір зручного часу для клієнта, запобігання накладкам та врегулювання форс-мажорів.

Оптимізую робочі процеси: для повторюваних підрахунків використовую формули в Excel/google-таблицях, для стандартних відповідей зберігаю шаблони в месенджерах. Завжди шукаю спосіб зробити роботу ефективнішою без втрати якості.

Серед моїх досягнень:
- перенесення записів клієнтів так, щоб вони не засумнівалися у поважності причини переносу;
- добитися, щоб CRM-система створювала копію візиту на нову дату, в той час як техпідтримка каже, що така функція не передбачена.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: