Резюме від 30 серпня 2021 PRO

Andrusenko Ihor

Керівник, директор, начальник підрозділу, управління, департаменту

Повна зайнятість.

Вік:
39 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся. Доступ до контактів — від 390 грн.


Досвід роботи

Начальник відділу врегулювання збитків

з 12.2006 по 07.2020 (13 років 7 місяців)
Страхова компанія "Теком", ПрАТ, Одеса (Страхування)

Функціональні обов'язки:
•Забезпечення організації, координації та контролю виконання завдань щодо процесів по врегулюванню збитків в діяльності страхової компанії (страховика) та функціональних команд;
•Забезпечення методологічної та експертної підтримки виконання завдань по врегулюванню збитків в діяльності страхової компанії;
•Надання інформації, роз'яснення та консультації з питань, розгляду складних, нестандартних задач;
•Підготовка презентаційних матеріалів за результатами здійснення аналізу;
•Листування з контролюючими і наглядовими органами у сфері регулювання діяльності страхових компаній;
•Листування з правоохоронними органами (суди, органи прокуратури, органи внутрішніх справ та ін.);
•Листування, спілкування та ведення переговорів з фізичними і юридичними особами (страхувальниками, страховиками, банками, потенційними клієнтами, партнерами, перестраховиками, аджастерами, сюрвейєрами, експертами, оцінювачами, боржниками тощо);
•Оцінка ризиків; Укладання договорів цивільно-правового характеру;
•Розгляд претензій, вимог по заявленим збиткам та їх дослідження, а також розрахунок (перевірка) суми збитків;
•Прийняття рішення про виплату страхового відшкодування (складання страхового акту) або про відмову у виплаті страхового відшкодування (складання письмової відмови у виплаті страхового відшкодування);
•Підготовка та збір необхідної документації для подальшої реалізації в порядку суброгації або регресу;
•Вирішення питань юридичного характеру.

Фахівець зі страхування (Експерт зі страхування)

з 07.2004 по 12.2006 (2 роки 5 місяців)
ЗАТ «Страхова компанія «Інкомстрах», Одеса (Страхування)

Інженер при технічній дирекції

з 09.2003 по 03.2004 (6 місяців)
ВАТ «Енергопостачальна компанія Одесаобленерго», Одеса (Енергетика та Енергоносії)


Освіта

Одеський державний університет внутрішніх справ

Факультет 2 Навчально-наукового інституту права та кібербезпеки, за спеціальністю Право, Одеса
Вища, з 2016 по 2018 (1 рік 8 місяців)

Освіта: Повна вища юридична освіта
Навчальний заклад: Одеський державний університет внутрішніх справ
Спеціальність/професія:
Право / Юрист
Документ про освіту: Серія М18 № 082351
Дата закінчення 26.05.2018

Одеський національний політехнічний університет

Теплові електричні станції / Енергетик, Одеса
Вища, з 1998 по 2003 (4 роки 9 місяців)

Освіта: Повна вища технічна освіта
Навчальний заклад: Одеський національний політехнічний університет
Спеціальність/професія: Теплові електричні станції / Енергетик
Документ про освіту: Серія СК № 23036784
Дата закінчення 27.06.2003


Додаткова освіта

  • Українського центру після аварійного захисту «Експерт - Сервіс» (2006р.)
  • Інформаційно-консультаційного забезпечення бізнесу «Бізнес - Гарант» (2015, 2016р.)
  • ЛІГА:ЗАКОН (2016р.)
  • «AUDATEX» ТОВ «Аудатекс - Україна» (2006р.)
  • Міністерство юстиції України (2017р.)
  • Товариства Червоного Хреста України (2014р.)
  • Аероклуб «Одеса» (2018р.)

Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Присутній досвід роботи з комп'ютером: знання програм MS-Office», а також іншими профільними програмами; вмію працювати з реєстрами, базами даних, електронною поштою тощо; 1С:Бухгалтерія.
  • Вміння правильно розставляти пріоритети (13 років досвіду)
    Вільно, використовую в даний час.
  • Самостійність в прийнятті рішень (13 років досвіду)
    Вільно, використовую в даний час.
  • Вміння вести переговори і ділове листування (13 років досвіду)
    Вільно, використовую в даний час.
  • Навички роботи з документацією (13 років досвіду)
    Вільно, використовую в даний час.
  • Вміння роботи з великими обсягами інформації (13 років досвіду)
    Вільно, використовую в даний час.
  • Стресостійкість (13 років досвіду)
    Вільно, використовую в даний час.
  • Вміння застосовувати знання і досвід на практиці (13 років досвіду)
    Вільно, використовую в даний час.
  • Здатність і вміння швидко вирішувати проблемні питання (13 років досвіду)
    Вільно, використовую в даний час.
  • Системне мислення, відмінні навички правового аналізу (13 років досвіду)
    Вільно, використовую в даний час.
  • Здатність працювати в межах дедлайнів (deadline) (13 років досвіду)
    Вільно, використовую в даний час.
  • Високе почуття обов'язку і відповідальності (13 років досвіду)
    Вільно, використовую в даний час.
  • Відмінні комунікативні та організаційні навички (13 років досвіду)
    Вільно, використовую в даний час.

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Досягнення:

Завдяки моїм лідерським та професійним якостям було створено новий структурний підрозділ в компанії (фінансовій установі) - відділ врегулювання збитків. Очоливши створений відділ, організував та скоординував його діяльність. Запровадив чіткий облік документообігу, впровадив call center, профільне програмне забезпечення, уніфікацію документів та створення електронного сховища (архіву) усіх справ, договорів тощо.
Для більшої оптимізації ефективної роботи персоналу, мною були описані бізнес процеси та введені методологічні основи дій з наочними матеріалами, що в подальшому призвело до більш ефективного управлінського результату по врегулюванню збитків.
Завдяки чітко організованим і налагодженим процесам по забезпеченню мінімізації загального обсягу збитків при повному навантажені, досягнутим результатом стало опрацювання та вирішення великої кількості складних і нестандартних задач по врегулюванню збитків заявлених до компанії (усіх збитків, незалежно від форм і видів страхування).
Також, для виконання планових показників і збільшення обсягу доходів здійснювалась успішна діяльність по залученню до компанії приватного та корпоративного бізнесу.
Значною мірою покращати економічний зміст компанії вдалось шляхом успішно проведеної акредитації фізичних та юридичних осіб, залучених до здійснення діяльності компанії, з укладанням довгострокових договорів, завдяки чому значною мірою було зменшено аквізиційні витрати, а рівень якості надання послуг збільшився.
До того ж, за результатами неодноразових цільових та планових перевірок (аудиту) контролюючими і наглядовими органами, ніяких порушень у діяльності відділу врегулювання збитків компанії під моїм керівництвом не виявлено.
Таким чином, враховуючи вищенаведене, було досягнуто мети - ефективного розвитку управляння фінансової діяльності компанії та виконання нею ліцензійних умов, шляхом запровадження комплексу заходів організаційно-правового характеру та їх постійної координації, направленої на забезпечення високого рівня економічної безпеки з запобіганням і зменшенням надмірної збитковості, ризиків неправомірних (невиправданих) витрат, протидії шахрайству. За результатами ефективної діяльності вдалося зберегти і заощадити багато мільйонів грошових коштів, а також витребувати та повернути в досудовому порядку, і через суд, в компанію велику кількість грошових коштів, що значно збільшило показники прибутку і впевнено покращило фінансовий стан компанії.
За результатами досягнень, неодноразово був відмічений і нагороджений цінними подарунками та грамотами за сумлінне ставлення до трудових обов’язків (2007р.); за вагомий особистий внесок у розвиток компанії, багаторічну плідну працю та відданість компанії (2013р.); за багаторічну сумлінну працю, високий вклад у розвиток компанії (2017р.).


Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: