Резюме від 22 березня 2023PRO
Тамара
Керівник відділу кадрів, менеджер з персоналу
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 36 років
- Місто проживання:
- Рівне
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Рівне
Контактна інформація
Шукач вказав телефон, ел. пошту, Facebook та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці www.work.ua/resumes/6746871/
Досвід роботи
Начальник відділу кадрів
з 05.2022 по 10.2022
(5 місяців)
ТОВ Т-СТИЛЬ (Льонокомбінат), Рівне (Легка промисловість)
Інспектор з кадрів/рекрутер
з 07.2021 по 06.2022
(11 місяців)
ТОВ "Рамедас Україна", Рівне (Готельно-ресторанний бізнес)
- пошук та підбір персоналу, проведення співбесід;
- оформлення та ведення всієї кадрової документації /прийом, звільнення,
переведення працівників/;
- ведення обліку робочого часу працівників зі штатною кількістю 210 працівників (м. Рівне та Сарненський район).
Менеджер з персоналу (HR generalist)/інспектор з кадрів/інженер з охорони праці/агент з митного оформлення
з 10.2017 по 07.2021
(3 роки 9 місяців)
Виробниче підприємство Акватон, Рівне (Виробництво (кількість персоналу 98 чол.))
- моніторинг ринку праці;
- робота з порталами пошуку роботи;
- пошук і підбір персоналу;
- проведення співбесід;
- контроль періоду адаптації працівників;
- документальне оформлення прийому, переведення, звільнення працівників;
- контроль дотримання трудової дисципліни;
- ведення обліку надання відпусток працівникам, складання графіка відпусток;
- оформлення лікарняних листів;
- формування, ведення обліку та зберігання особових справ,
- оформлення та ведення трудових книжок, ведення журналу обліку трудових книжок;
- складання наказів та розпоряджень по підприємству;
- ведення обліку робочого часу працівників;
- внесення кадрової інформації в 1С;
- надання довідок працівникам про трудову діяльність;
- взаємодія з державними органами (формування і здача звітності);
- виконання інших доручень керівника;
- оформлення митних декларацій (експорт/імпорт);
- ведення контролю та виконанням вимог законодавства з охорони праці на підприємстві;
- проведення вступного інструктажу з охорони праці та пожежної безпеки, ведення відповідних журналів;
- організація навчання з питань охорони праці, медичних оглядів певних категорій працівників;
- взаємодія з контролюючими державними органами (за період роботи пройшла Держперевірку з охорони праці);
- організація розслідування нещасних випадків;
Менеджер з персоналу з функціями помічника керівника
з 08.2006 по 09.2017
(11 років 1 місяць)
ДНЗ Рівненський ОНЦ АПК, Рівне (Освіта, наука)
- прийом та розподіл телефонних дзвінків;
- забезпечення документообігу - вхідна/вихідна кореспонденція;
- забезпечення поштових та курєрських відправлень;
- оформлення та ведення всієї кадрової документації /прийом, звільнення, переведення працівників/;
- ведення обліку робочого часу працівників зі штатною кількістю 49 працівників;
- ведення обліку надання відпусток працівникам, складання графіка відпусток;
- ведення військового обліку;
- пошук та підбір персоналу, проведення співбесід;
- підготовка та здача кадрової звітності;
- виконання завдань та доручень керівника.
Освіта
Київський університет права НАН України
Правознавство/юрист, Київ
Вища, з 2006 по 2010 (3 роки 9 місяців)
Додаткова освіта
Навчальна студія ТРЕНД (2021 3 місяці)
Професійні та інші навички
- Навички роботи з комп’ютером
Знання офісних програм, вміння користуватися оргтехнікою.
Знайома з Бітрікс 24, IP - телефонія - Водій категорії В, маю власне авто (14 років досвіду)
Вільно, використовую в даний час.
Додаткова інформація
«HR Director», Навчальний курс, Київ, HRA KyivCityPersonal, сертифікат, 2022 р.
«HR менеджер», Навчальний курс, Київ, Навчальна студія ТРЕНД, сертифікат, 2021р.
«IT rekruiting», Навчальний курс, Київ, HRA KyivCityPersonal, сертифікат, 2021р.
"Найактуальніші теми трудового законодавства у світлі перевірок Держпраці та судової практики" - лектор Лідія Басмат, семінар, м. Київ 2021р.
Рівненський експертно-технічний центр Держпраці
навчання з питань охорони праці, м.Рівне, 2017 р.
ТОВ "РЕНОМЕ -СМАРТ", сертифікований курс 1С "Зарплата и управление персоналом 8 для Украины", навчання, м. Рівне 2017 р.
Легко навчаюся, розуміюся у субординації, активна, цілеспрямована, комунікабельна, іду на контакт, поважаю чужу думку!
Рекомендації за вимогою!