Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 3 квітня 2024 PRO

Максим

Таргетолог (Facebook, Instagram)

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту, Facebook та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Таргетолог Facebook & Instagram ads

з 09.2021 по нині (2 роки 7 місяців)
Фріланс, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Функціональні обов'язки:
🔹 аналіз конкурентів і їх реклами;
🔹 аналіз і сегментація Цільової Аудиторії;
🔹 підготовка стратегії просування + презентація стратегії;
🔹 підготовка рекламних креативів (фото/відео) + тексти, або підготовка ТЗ дизайнеру, в залежності від ніші;
🔹 налаштування і запуск рекламних кампаній в Facebook & Instagram ads;
🔹 контроль, оптимізація реклами;
🔹 масштабування рекламних кампаній;
🔹 встановлення pixel Facebook на сайт і його налаштування;
🔹 робота з каталогами;
🔹 звітність.

Досягнення:
✅ за рахунок великої кількості заявок клієнт відкрив салон краси. До цього працювала як майстер;
✅ з деякими клієнтами працюю понад рік, що говорить про окупність рекламних кампаній;
✅ 63,2% клієнтів які до мене звертаються - приходять по рекомендації.

Керівник інтернет-магазину

з 02.2021 по 09.2021 (7 місяців)
VILAND GROUP, Київ (Роздрібна торгівля)

Напрямок діяльності компанії: оптова торгівля товарами для дому та офісу.

Функціональні обов'язки:
🔹 формування стратегії розвитку Інтернет-магазину;
🔹 налагодження та підтримка продажів товарів через інтернет-сайт, включаючи організацію оплат та доставку продукції;
🔹 проведення заходів щодо просування інтернет-магазину;
🔹 складання ТЗ дизайнеру, спеціалісту з контекстної реклами, seo спеціалісту, програмісту;
🔹 контроль запуску сайту;
🔹 здійснення просування: проведення оптимізації текстів, описів товарів, відгуків, контекстної реклами, seo та інших робіт;
🔹 забезпечення прибутковості Інтернет-магазину;
🔹 розробка та контроль бюджетів проєктів;
🔹 брати участь у підборі персоналу для роботи в проєкті Інтернет-магазин;
🔹 розробка мотиваційних схем оплати праці працівників проєкту ІМ;
🔹 контроль знань інструкцій та корпоративних правил компанії підлеглими;
🔹 проведення щотижневих зборів відділу продажу ІМ;
🔹 проведення статистики та аналітики відвідуваності сайту, аналіз продажів.

Досягнення:
✅ розроблений та запущений в роботу сайт інтернет-магазин (на opencart);
✅ зроблена інтеграція інтернет-магазину з 1С, налаштована коректна передача даних;
✅ налагоджено роботу з маркетплейсами (prom, rozetka, hubber);
✅ запущені нові рекламні канали (Google ads, seo);
✅ оптимізовано процес рознесення коштів;
✅ налагодження комунікації з клієнтами (додано чат онлайн, підключено віртуальну АТС, додано можливість замовити зворотний дзвінок). Написані скрипти розмови менеджера інтернет магазину з покупцями.

Керівник відділу маркетингу та інтернет – магазинів

з 05.2020 по 01.2021 (8 місяців)
Auto-Comfort Плюс, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Напрямок діяльності компанії:
"Auto-Comfort Плюс" спеціалізується на дистриб'юції автомасел, автохімії, автокосметики, запчастин. Є ексклюзивним імпортером таких ТМ, як Bardahl, Chtmpioil, Favorit.

Функціональні обов'язки:
🔹 стратегічне маркетингове планування розвитку компанії та брендів;
🔹 аналіз ринку та конкурентів. Представленість, сильні/слабкі сторони, цінова політика;
🔹 кореляція та оптимізація бюджету. Річне та короткострокове планування;
🔹 розробка/розрахунок ефективності та запуск альтернативних каналів продажів;
🔹 розробка маркетингових комунікацій: вибір ефективних каналів;
🔹 освоєння нових каналів збуту;
🔹 брендінг;
🔹 друк та купівля маркетингової продукції;
🔹 участь в автоперегонах (як рекламодавець), на виставках. Прорахунок витрат / ефективності, підготовка до заходів;
🔹 розробка мотиваційних програм для менеджерів компанії, та для дилерів;
🔹 управління SEO, SMM, РРС, @mail, viber, рекламою в соц. мережах з метою досягнення планових фінансових показників;
🔹 координація менеджерів інтернет-магазинів (планування, звітність, навчання, мотивація);
🔹 робота зі скриптами продажів, робота над збільшенням середнього чека (збільшили на 19,5%);
🔹 донесення до кінцевого споживача цінності бренду/продукту.

Досягнення:
✅ зниження витрат на просування на 64%;
✅ збільшення продажів інтернет-магазину;
✅ запущені нові рекламні канали (viber, @mail, таргет у fb);
✅ оптимізовано працюючі рекламні канали (контекстна реклама, seo);
✅ раціоналізація витрат на друк маркетингової продукції (економія 31%);
✅ перерозподілено навантаження та обов'язки співробітників, що призвело до оптимізації витрат шляхом автоматизації низки бізнес-процесів.

Категорійний менеджер

з 09.2019 по 04.2020 (7 місяців)
АМТ Трейд, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Напрямок діяльності підприємства:
Компанія ТОВ «АМТ ТРЕЙД» – мультибрендовий вендор, який вже понад двадцять років працює у сфері оптової торгівлі.

Функціональні обов'язки:
🔹 планування продажу та контроль виконання;
🔹 аналіз товарних запасів;
🔹 рекомендації щодо ціноутворення;
🔹 робота з менеджерами з продажу;
🔹 аналіз цін конкурентів – оптових та роздрібних;
🔹 оцінка потенціалу ринку;
🔹 консультація з технічних питань (щодо товару);
🔹 участь у тестуванні нового асортименту;
🔹 дослідження ринку, аналіз тенденцій. Участь у розробці та введенні ринку нового продукту;
🔹 пропозиції щодо коригування асортименту;
🔹 аналіз конкурентів, виявлення сильних та слабких сторін;
🔹 вивчення потреб клієнтів.

Digital-менеджер

з 02.2018 по 09.2019 (1 рік 7 місяців)
Demix, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Напрямок діяльності підприємства:
Ексклюзивний дистриб'ютор електроінструменту, верстатного обладнання, вантажної техніки. Компанія Demix випускає продукцію під ТМ "Зеніт", ТМ "Зеніт профі", ТМ "Tekhmann", ТМ "Gartner", а також ексклюзивний дистриб'ютор вантажної техніки ТМ "Hyundai", ТМ "Nissan Forklift" та ін.

Функціональні обов'язки:
🔹 розробка та впровадження стратегії digital-просування;
🔹 використання промо-плану;
🔹 керівництво штатними та позаштатними співробітниками (дизайнери, програмісти, копірайтери, контент-менеджери);
🔹 аудит та доопрацювання сайтів компанії (складання ТЗ на доопрацювання/розробку сайтів);
🔹 контроль підрядників під час розробки/доопрацювання сайтів;
🔹 аналіз ринку та виявлення потреб ЦА (як B2B, так і B2C);
🔹 взаємодія з маркетплейсами та торговими майданчиками (rozetka, prom.ua, olx);
🔹 підтримка та регулярне оновлення сайтів компанії;
🔹 планування та контроль за виконанням бюджету digital-просування;
🔹 взаємодія з підрядними організаціями та відділами всередині компанії різних напрямів;
🔹 підбір нових підрядників: копірайтерів, програмістів, PPC – спеціалістів.

Досягнення:
✅ впровадження автоматизації процесів на сайтах, наприклад, інтеграція @mail розсилок (esputnik) із сайтами компанії, для автоматичних розсилок повідомлень, доопрацювання форми реєстрації інструменту на сайтах;
✅ запуск гарячої лінії 0800;
✅ збільшення об'єму продажів за рахунок нових рекламних каналів.

Інтернет-маркетолог

з 02.2017 по 12.2017 (10 місяців)
Digital Yaponochka, Дніпро (Маркетинг, реклама, PR)

Напрямок діяльності компанії:
Послуги з розвитку бізнесу компаній в Інтернеті.

Функціональні обов'язки:
🔹 налаштування та запуск РК в Google Ads, Я-директ;
🔹 налаштування та запуск РК в Facebook Ads;
🔹 підготовка листів та проведення Email-розсилок;
🔹 аналітика ефективності РК;
🔹 оптимізація рекламних бюджетів;
🔹 складання рекомендацій щодо покращення сайту (UX/UI);
🔹 взаємодія з віддаленими підрядниками (копіри, програмісти), постановка ТЗ, контроль виконання;
🔹 повний комплекс робіт із внутрішньої та зовнішньої SEO-оптимізації сайтів.

SEO – оптимізатор

з 07.2015 по 02.2017 (1 рік 7 місяців)
Seo Group, Дніпро (Маркетинг, реклама, PR)

Напрямок діяльності компанії: Просування сайтів клієнтів в Інтернеті.

Функціональні обов'язки:
🔹 внутрішній та зовнішній аудит сайтів;
🔹 підготовка та реалізація стратегії просування;
🔹 відстеження позицій у пошукових системах;
🔹 лінкбілдінг;
🔹 підбір ключових слів;
🔹 підготовка та прописування метатегів;
🔹 написання ТЗ копірайтерам;
🔹 пошук та виправлення внутрішніх помилок;
🔹 робота із «самописом» (php);
🔹 робота з поширеними cms (wordpress, jumla, drupal, modx);
🔹 аналіз трафіку.

Досягнення:
✅ виведення у топ 10 ВЧ запитів Google / Яндекс;
✅ виведення сайтів з - під АГС;
✅ впровадження нової структури сайтів, за рахунок якої багато НЧ і СЧ запитів потрапили в ТОП 10 Google / Яндекс майже без посилань зі сторонніх сайтів.

Освіта

ДНУЗТ (ДІІТ)

Факультет - ТК (технічна кібернетика), спеціальність - автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології, Дніпро
Вища, з 2009 по 2015 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Стратегія росту

2020

FB & INST без Води 9.0

2021

Boosta. SMM and Targeting from beginning 

2022

Google Analytics Individual Qualification

2022
Сертифікат

Знання і навички

Креативність Пунктуальність Налаштування таргетованої реклами Уміння аналізувати Facebook Ads Manager Комунікабельність Google Analytics Аналітичне мислення

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Додаткові відомості

ПК - просунутий користувач (MS Office, 1C, Акцент, Bitrix24 і т.д.)

Практичне використання каналів: SEO, PPC, SMM, @MAIL, FB ADS

Працюю на досягнення результату, робота заради процесів є демотивуючим фактором.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: