Резюме від 25 червня 2021 PRO

Гордієнко Людмила

Інспектор відділу кадрів, секретар, архіваріус, 8 000 грн

Повна зайнятість, неповна зайнятість, дистанційна робота.

Вік:
43 роки
Місто:
Миколаїв

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся. Доступ до контактів — від 390 грн.


Досвід роботи

Менеджер з персоналу

з 06.2016 по 01.2020 (3 роки 7 місяців)
ТОВ "Союз Ритейл Д", супермаркет NOVUS, Миколаїв (Торгівля оптова та роздрібна)

- оформлення прийому, переведення і звільнення працівників;
- формування і ведення особових справ працівників;
- ведення обліку надання відпусток працівникам (складання графіку відпусток, повідомлень про відпустки);
- ведення табельного обліку на всіх працівників та складання табелів в програмі Квінт;
- оформлення листків непрацездатності;
- підготовка проектів наказів;
- розроблення посадових інструкцій;
- складання штатного розкладу;
- видача працівникам необхідних довідок за місцем роботи;
- листування з організаціями та підприємствами стосовно особового складу та ін.
- проведення інструктажів з охорони праці;
Обов'язки як секретаря:
- реєстрація вхідної/вихідної документації,
- прийом та розподілення телефонних дзвінків;
- подача оголошень про вільні вакансії
- забезпечення життєдіяльності офісу (заказ, видача канцелярії);
- організація зустрічей керівника;
- виконання завдань керівника;

Архіваріус

з 08.2005 по 04.2016 (10 років 8 місяців)
Миколаївський торгово-економічний кооперативний технікум, Миколаїв (освіта)

- Організовувала і забезпечувала зберігання документів, які надійшли до архіву.
- Приймала та реєструвала документи, які надійшли на зберігання, від структурних підрозділів підприємства, роботу з якими у діловодстві закінчено.
- Брала участь у розробленні номенклатури справ, перевіряла правильність формування та оформлення справ під час їх передавання до архіву.
- Готувала зведені описи справ постійного і тимчасового термінів зберігання, а також акти для передавання справ на державне зберігання, на списання і знищення матеріалів, строки яких минули. - Видавала архівні копії та документи, готувала необхідні довідки на основі відомостей, які є в документах архіву, вела їх облік.

Рахівник - касир

з 05.1999 по 09.2004 (5 років 4 місяці)
Лисогірська сільська рада, с. Лиса Гора, Первомайського району (Орган місцевого самоврядування)

- Збір місцевих податків та зборів передбачених Законом України «Про місцеві податки і збори »
- облік земельних ділянок громади та нарахування земельного податку;
- вела особові рахунки платників земельного податку, отримувала квитанції та збирала земельний податок, здавала готівку в банк;
- допомагала головному бухгалтеру сільської ради у веденні бухгалтерської документації та обліку.
- готувала інформації, доповіді на засіданнях виконкому та сільської ради, відповіді на листи районної державної адміністрації стосовно питань податків і зборів згідно своїх посадових повноважень;
- виконувала інші доручення сільського голови.


Освіта

Полтавський університет споживчої кооперації України

Фінанси і кредит, бакалавр з фінансів і кредиту, Миколаїв
Вища, з 2007 по 2010 (2 роки 6 місяців)


Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
- уміння працювати з базовими програмами MS Office (Excel, Word); знайома з програмою 1С;
- знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);


Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Професійні навики і знання: Windows, Excel, Internet; знайома з 1-С; підготовка, складання документів; знання трудового законодавства.

Особисті якості: до роботи ставлюся з відповідальністю, уважна, швидко навчаюсь новому.

В резюме можна прочитати холодні факти про людину. Набагато ефективніше коли ми можемо спілкуватися наживо. Буду щаслива мати шанс зустрітися на співбесіді, а в подальшому бути корисною вашому підприємству.


Запропонувати вакансію

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: