Резюме від 16 листопада 2021 PRO

Семенова Тетяна Юріївна

Помічник керівника, юриста, адвоката, офіс-менеджер, 18 000 грн

Повна зайнятість, неповна зайнятість, дистанційна робота.

Вік:
31 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся. Доступ до контактів — від 390 грн.


Досвід роботи

Офіс-менеджер, помічник керівника

з 06.2021 по 10.2021 (4 місяці)
Компанія "Nicmas", Киев (Машинобудування)

Виконувала всі доручення керівника, дивилась за порядком в офісі, проводила конференції та виконувала всі обов'язки офіс-менеджера та помічника керівника.

Головний спеціаліст

з 03.2013 по 05.2021 (8 років 2 місяці)
Київський апеляційний суд, Київ (судова система)

здійснювала реєстрацію судових справ та апеляційних скарг в АСЕД «Апеляція» за відповідними індексами які надійшли до суду;
якийсь час здійснювала автоматизований розподіл цивільних справ та кореспонденції;
здійснювала передачу судових справ суддям, визначеним згідно автоматизованого розподілу під підпис в реєстрах;
здійснювала контроль справ які були направлені на дооформлення до суду першої інстанції;
здійснювала підготовку проектів розпоряджень керівника апарат суду щодо повторного автоматизованого розподілу судових справ та заміни судді-члена колегії суддів судової палати з розгляду цивільних справ;
здійснювала моніторинг повноти, своєчасності та правильності внесення в АСЕД «Апеляція» інформації, щодо судового збору сплаченого при поданні апеляційних скарг по цивільних справах;
здійснюю моніторинг інформаційних даних АСЕД «Апеляція» та підготовлено відповідних інформаційних довідок щодо дотримання суддями судової палати з розгляду цивільних справ строків прийняття до провадження судових справ, дотримання строків розгляду судових справ, строків здачі судових справ після їх розгляду, своєчасності направлення судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень;
дивилась за контролем ведення діловодства у відділі відповідно до установленого в суді порядку та згідно із затвердженою номенклатурою справ Київського апеляційного суду та діючою Інструкцією з діловодства;
займалась підготовкою статистичної звітності управління;
відповідала на електроні запити, та запити публічної інформації;
виконувала свої посадові обов’язки та поручення начальника управління;

Діловод

з 01.2009 по 03.2013 (4 роки 2 місяці)
Солом'янський районний суд міста Києва, Київ (судова система)

розгляд письмових звернень громадян, звернень , юридичних осіб;
контроль за своєчасним розглядом звернень підрозділами апарату;
зведення квартального звіту по всім справам;
внесення пропозицій стосовно роботи відділу;
реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
приймання позовний заяв, апеляційних скарг та інші документі які адресовані суду;
реєстрація адміністративних справ та їх розподіл;
працювала з системою документообіг;
виконувала обов'язки завідуючої адміністративної та цивільної канцелярії;
реєстрація позовних заяв, заяв про перегляд заочного рішення, заяв про видачу дублікату виконавчого листа, заяви про забезпечення позову, заяви про відновлення втраченого провадження та інші які реєструються в цивільному судочинстві;
виписувала виконавчі листи для пред'явлення до державної виконавчої служби;
відповідала на запити всіх органів які надходили до суду;
ведення документообігу;
виконувала тимчасово обов'язки секретаря судових засідань;
робила запис протоколу судового засідання;
Всі обов'язки які були на мене покладені керівництвом виконувала, роботу судової системи знаю добре.


Освіта

Міжгалузева академія управління

Правознавство, Київ
Вища, з 2014 по 2015 (10 місяців)

Міжнародний Соломонів університет

Правознавство, Київ
Незакінчена вища, з 2011 по 2014 (3 роки 6 місяців)

Київський професійно-педагогічний коледж імені Антона Макаренка

Правознавство, Київ
Середня спеціальна, з 2009 по 2011 (2 роки 5 місяців)


Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ
Семенова Тетяна Юріївна

дата народження - 03.02.1990 року
Адреса: м. Київ
Е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
телефон: моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта: вища
спеціальність - правознавство
кваліфікація - юрист
Сімейний стан: незаміжня
Мета: застосування наявних та освоєння нових знань та навичок з метою професійного кар’єрного росту. Отримання вакантної посади, яка допоможе здобути новий досвід та реалізувати інтелектуальний потенціал для подальшого професійного розвитку.
Освіта:
2009-2011р. Київський професійно-педагогічний коледж імені Антона Макаренка за спеціальністю "Правознавство" і здобула кваліфікацію юриста, отримала диплом молодшого спеціаліста; (форма навчання заочна).
2011-2014р. Міжнародний Соломонів університет, присвоєна кваліфікація, бакалавр права; (форма навчання заочна).
2014-2015р. Міжгалузева академія управління, здобула ступінь спеціаліста за спеціальністю "Правознавство" здобула кваліфікацію спеціаліста з права; (форма навчання заочна).
Досвід роботи:
1. З 2009 року по 2013 рік працювала в Солом'янському районному суді міста Києва по вул. М.Кривоноса 25, та займала посаду діловод - на займаній посаді працювала в загальній, адміністративній, цивільній канцелярії та в архіві суду.
Обов’язки на займаній посаді:
розгляд письмових звернень громадян, звернень , юридичних осіб;
контроль за своєчасним розглядом звернень підрозділами апарату;
зведення квартального звіту по всім справам;
внесення пропозицій стосовно роботи відділу;
реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
приймання позовний заяв, апеляційних скарг та інші документі які адресовані суду;
реєстрація адміністративних справ та їх розподіл;
працювала з системою документообіг;
виконувала обов'язки завідуючої адміністративної та цивільної канцелярії;
реєстрація позовних заяв, заяв про перегляд заочного рішення, заяв про видачу дублікату виконавчого листа, заяви про забезпечення позову, заяви про відновлення втраченого провадження та інші які реєструються в цивільному судочинстві;
виписувала виконавчі листи для пред'явлення до державної виконавчої служби;
відповідала на запити всіх органів які надходили до суду;
ведення документообігу;
виконувала тимчасово обов'язки секретаря судових засідань;
робила запис протоколу судового засідання;
Всі обов'язки які були на мене покладені керівництвом виконувала, роботу судової системи знаю добре.
2. З 2013 року по 2021 р. працювала головним спеціалістом в Київському апеляційному суді в відділі реєстрації та автоматизованого розподілу судових справ управління забезпечення діяльності судової палати з розгляду цивільних справ.
Обов’язки на займаній посаді:
здійснювала реєстрацію судових справ та апеляційних скарг в АСЕД «Апеляція» за відповідними індексами які надійшли до суду;
якийсь час здійснювала автоматизований розподіл цивільних справ та кореспонденції;
здійснювала передачу судових справ суддям, визначеним згідно автоматизованого розподілу під підпис в реєстрах;
здійснювала контроль справ які були направлені на дооформлення до суду першої інстанції;
здійснювала підготовку проектів розпоряджень керівника апарат суду щодо повторного автоматизованого розподілу судових справ та заміни судді-члена колегії суддів судової палати з розгляду цивільних справ;
здійснювала моніторинг повноти, своєчасності та правильності внесення в АСЕД «Апеляція» інформації, щодо судового збору сплаченого при поданні апеляційних скарг по цивільних справах;
здійснювала моніторинг інформаційних даних АСЕД «Апеляція» та підготовлено відповідних інформаційних довідок щодо дотримання суддями судової палати з розгляду цивільних справ строків прийняття до провадження судових справ, дотримання строків розгляду судових справ, строків здачі судових справ після їх розгляду, своєчасності направлення судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень;
займалась контролем за ведення діловодства у відділі відповідно до установленого в суді порядку та згідно із затвердженою номенклатурою справ Київського апеляційного суду та діючою Інструкцією з діловодства;
займалась підготовкою статистичної звітності управління;
відповідала на електроні запити, та запити публічної інформації;
виконувала свої посадові обов’язки та поручення начальника управління;
Додаткова інформація:
Впевнений користувач ПК
, МS Office, Excell, 1C, досвід роботи із правовими базами rada.gov.ua, Законодавство України, Internet., складання позовів, скарг, апеляцій та інших заяв; клопотань, підготовка документів з правових питань, які виникають в процесі діяльності.
Мови:
українська – вільно.
російська – вільно.
англійська - зі словарем.
Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, цілеспрямованість, уважність, ввічливість, порядність, наполегливість, вміння вести переговори, здатність до вирішення конфліктних ситуацій, ініціативність, готова підвищувати рівень своєї кваліфікації, освоювати інші галузі законодавства з метою застосування їх на практиці.


Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Кандидати за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: