• PRO

Олена

Менеджер по роботі з клієнтами, оператор контакт-центру

Розглядає посади:
Менеджер по роботі з клієнтами, оператор контакт-центру, Менеджер інтернет-магазину, Спеціаліст чата, Менеджер служби підтримки, Адміністратор
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
35 років
Місто проживання:
Кременчук
Готовий працювати:
Дистанційно, Кременчук

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Інтерв'юер

з 10.2023 по нині (1 рік 10 місяців)
I.S., Дистанційно (Маркетинг, реклама, PR)

Соціологічні опитування, маркетингові дослідження.

Оператор кол-центру

з 07.2021 по 11.2023 (2 роки 4 місяці)
Квадра, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Прийом вхідних дзвінків, надання консультацій, запис клієнтів на прийом/процедуру, обробка заявок, направлення звернень, листів та ін.
+Вихідна лінія - обдзвін для підтвердження записів, уточнення/надання інформації, збір вражень/оцінка якості обслуговування/скарги.

Освіта

КНУ ім. Остроградського

Управління, менеджмент організацій, Кременчук
Вища, з 2006 по 2010 (4 роки)

Знання і навички

  • Робота з клієнтами
  • Прийом та обробка замовлень
  • Консультування покупців
  • Клієнтоорієнтованість
  • Ведення CRM
  • Користувач 1С
  • Користувач Бітрікс24
  • Google Sheets
  • MS Outlook
  • Ділове листування
  • Ввічливість
  • Емпатійність

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

На жаль, мені не підійде графік роботи 5/2, 9-18 😟
🚀 2/2, 3/3, вечірні, нічні зміни, неповна зайнятість, гнучкий графік 👍🏻- розгляну всі варіанти.

Про себе: порядна, відповідальна, адекватна, без шкідливих звичок. Грамотна українська мова.
Досвід роботи з 1С, СРМ, ліди, Дікіді, Гугл календар, таблиці, месенджери та ін. Є ноутбук та гарнітура 💻

Працювала на вхідних "гарячих лініях" компаній: Укрпошта, Кристал банк, Фармак, клініка ортопедії/вертебрології Медіол, клініка психіатрії та наркології Ренесанс, інтернет-магазин, боулінг, салон масажу та інші 📞

В мої обов'язки входило: ведення переписки/розмови з клієнтами клініки, консультування, записи до лікарів, підтвердження прийому, обробка замовлень, оформлення карт лояльності, фіксація звернень, скарг, передача до відповідних відділів/осіб тощо 📋📩

📢🙇🏻 До уваги роботодавця! :) Я в пошуках роботи, де панує здорова атмосфера, адекватне керівництво та колектив. Люблю людей з почуттям гумору. В роботі мені подобається допомагати людям(клієнтам), бути корисною, проявляти емпатію, виконувати роботу чітко та уважно. В ідеалі - ви невелика компанія/ФОП/салон/клініка/інтернет-магазин тощо, яка шукає помічницю😊

❌Не розглядаю вакансії такого роду: холодні продажі, холодний обдзвон, колекторські контори, скам, БАДи, записи на пробний урок і тому подібне — будь ласка, не турбувати.
Дякую за розуміння.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: