Дізнатися

Резюме від 1 лютого 2023PRO

Людмила

Керуючий менеджер, керівник відділу персоналу

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Біляївка, Дистанційно, Одеса, Теплодар

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Керівник відділу закупівель

з 10.2017 по 01.2020 (2 роки 3 місяці)
КП Одеса (Фармацевтика), Одеса (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Після звільнення з попереднього місця роботи перейшла в комунальне підприємство з невеликою кількістю аптек на посаду керівника відділу закупівель. В обов'язки входило налагодити та оптимізувати процес закупок, облік товарів. На цей період припало введення державної програми "Доступні ліки", "Інсуліни" та інш. Як керівник відділу, розробила систему автоматичного формування заявок, прейшовши з паперових дефектур на автоматизовані, удосконалила систему контролю за товарними залишками та рухом товарів. Провела оптимізацію товарного асортименту, правильне ведення обліку, ціноутворення, категорізація товарів. Була введена статистика по оборотності в аптеках. Результатом стало збільшення ліквідності товарів, коефіцієнт оборотності досяг 08-1,1. Були прописані всі схеми по правильному відпуску по державним програмам. Паралельно вела перемовини, розглядала пропозиції та контракти від представників постачальників та виробників. Відділ перейшов до наступника в повністу робочому, оптимізованому стані і по цій системі працює до сьогодні.
Довелося деякий час посидіти вдома по незалежним від мене причинам ( карантин, 24 лютого). Але, продовжую приймати участь у формуванні реєстрів для аптек по державним програмам, які потрібні для правильного відпуску з аптек та обліку товарів. Знаходжу задоволення в спілкуванні з бувшими колегами, радію їх успіхам.
Хотілось би знайти творчу роботу, спілкування з гарним колекттвом, де я зможу з радістю статися в нагоді зі своїм багажем знань та досвіду.

Керівник відділу персоналу та комунікацій, Керівник відділу якосты

з 01.2006 по 09.2017 (11 років 8 місяців)
ООО(Фармацевтика), Одеса (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Дякую за увагу до мого резюме. Зразу хочеться зауважити, що маю великий досвід у галузі фармацевтики, але готова до опанування інших сфер і знань. Моя фішка в тому, що маю природній, теоретичний, практичний навички роботи з бізнес-процесами. Також, є знання та практичний досвід у встановленні і застосуванні системи управління компанією від Visotsky Consulting.
Мій досвід роботи починався з написання робочих інструкцій та регламентів для користувачів 1С. Згодом вела тренінги для співробітників фармкомпаній (програмне забезпечення 1С та офісні програми, управлінський облік). Для кожної компанії створювала тести, з урахуванням їх специфіки, та тестувала знання співробітників. Займалась аналізом показників бізнес-процесів, методами їх удосконалення, написанням технічних задач для прогрмамістів по розробці і змінам в програмному забезпеченні. Знаючи, як працює кожна ланка компанії, з легкістю могла замінити того, чи іншого співробітника в разі оперативної необхідності. Так з'явився досвід роботи:
- в відділі замовлень, у відділі персоналу та комунікацій, з маркетингу та продажах в аптеках, з відкриття оптового складу, аптек (формування початкового товарногр асортименту, наймала фахівців та готувала документи), проведення інвентаризацій у аптечних підрозділах.
Особливе місце в моєї практиці займало обіймання посади керівника відділу персоналу та комунікацій та відділу якості. Почалось все з розгрібання завалів кадрових документів, формування справ співробітників, формуванння інформаційної бази. Далі, процес був регламентований, чітко прописані інструкції, встановлені показники посад, статистики. Паралельно йшла розробка мотиваційної схеми, за участі директора та фінансового керівника. Рекрутинг, співбесіди, ведення стажування також було моїми обов'язками. Гордістю є те, що за короткий період на цієї посаді, змогла найняти в компанію ТОПів і звичайних співробітників, 70% із яких працюють до сьогодні, мають гарні показники роботи.
Окремо хотілось би виділити практичний досвід роботи з системою управління компанією від Visotsky Consulting, з моменту запуску до робочого функціонального стану. Разом з директором та власником працювала над розробкою організуючої схеми, статистиками, на першому етапі вела їх всі сама, вчила співробітників працювати з основними інструментами системи, створила комунікаційний центр, було прописано основні "шляпи", регламенти, інструкції (взагалі, більше 300). Паралельно велась розробка системи документообігу компанії. Ніхто не відміняв обов'язок організації та проведення корпоративних міроприємств. Всі свята, збори, тренінги організовували вдвох з офіс-менеджером.
Також вела дисконтні програми мережі, спілкувалась з клієнтами та претензіями.


Освіта

Академія Прирост

Управління якістю, Київ
Середня спеціальна, з 2012 по 2012 (менш ніж 1 рік)

Внутрішній аудитор систем управління якістю (ISO 9001)

ОДАУ

Економіки та управління, Одеса
Вища, з 2006 по 2011 (5 років)

Магістр. Облік та аудит.


Додаткова освіта

  • Professional Trainings (Киев) "Кадровое делопроизводство" (2019) (2019)
  • Professional Trainings (Киев) "Управление персоналом и мотивация" (2019) (2019)
  • Основы менеджмента организаций (Академия «Прирост», Киев, Украина) (2012) (2012)
  • Система управления качеством ISO 9001-2004(Академия «Прирост», Киев, Украина) (2012)

Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    1С, Офисные программы (Microsoft Office), Графические программы (CorelDRAW, Adobe Photoshop) и тд.
  • Компетенція в галузі аналізу та опису бізнес-процесів (16 років досвіду)
    Вільно, 1 рік тому.

Додаткова інформація

•Є досвід роботи з інструментами управління від Visotsky Consulting (Hubbard Management System)
•Уміння працювати у команді, ефективно вибудовувати комунікації, вирішувати спірні питання
•Орієнтація на допомогу та підтримку
•Орієнтованість на результат
•Здатність працювати в режимі багатозадачності
•Уміння аналізувати великий обсяг інформації: структурувати її та виявляти потрібні дані
•Здатність структурувати та контролювати робочий процес
•Уміння самостійно планувати свій робочий час та розставляти пріоритети
•Відповідальний підхід до завдань
•Уміння шукати та знаходити необхідну інформацію у найкоротші терміни
•Націленість на результат: вміння ставити цілі та вирішувати завдання у поставлений термін
•Уміння знаходити контакт із співробітниками будь-якого рівня
•Уміння слухати та чути
•Здатність зрозуміти цінності компанії та донести до персоналу


Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: