Вероника

Оператор call-центру

Розглядає посади: Оператор call-центру, Помічник керівника, Менеджер з продажу, Рекрутер, Оператор служби підтримки, Менеджер з листування, Адміністратор, Фахівець банку, Оператор диспетчерської служби, Фахівець з обробки звернень клієнтів
Вид зайнятості: повна
Вік: 35 років
Місто проживання: Дніпро
Готовий працювати: Дистанційно, Дніпро, Полтава
Розглядає посади:
Оператор call-центру, Помічник керівника, Менеджер з продажу, Рекрутер, Оператор служби підтримки, Менеджер з листування, Адміністратор, Фахівець банку, Оператор диспетчерської служби, Фахівець з обробки звернень клієнтів
Вид зайнятості:
повна
Вік:
35 років
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро, Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Оператор call-центра

з 10.2024 по нині (1 рік 3 місяці)
Датагруп, Volia, Дніпро (Телекомунікації, зв'язок)

Управляющий

з 12.2015 по 06.2021 (5 років 7 місяців)
Техносток, Днепр (Продажи)

Управление персоналом,организация бесперебойного рабочего процесса, решение административных вопросов, работа с конфликтными клиентами, контроль достижения поставленных целей и планов

Администратор

з 06.2010 по 09.2015 (5 років 4 місяці)
Чп «Караван», Новомосковск (Гостинично-ресторанный бизнес)

Освіта

НККЭП

Менеджмент и управление, Днепр
Незакінчена вища, з 2007 по 2010 (3 роки)

Знання мов

Українська — вільно

Кандидати за містами