Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 5 квітня 2024 PRO

Євгенія

Бізнес-аналітик, менеджер проєктів, 40 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
49 років
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бізнес-аналітик

з 11.2023 по нині (5 місяців)
ТОВ "VIP design", Дистанційно (IT)

Формування технічного завдання на розробку системи керування донацією крові

Спеціаліст з формалізації бізнес-процесів (зовнішній консультант)

з 10.2023 по нині (6 місяців)
ТОВ "Технопідйом", Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Розробка внутрішніх регламентів та посадових інструкцій

Бізнес-аналітик + Технічний письменник + Тестувальник + Менеджер IT проекту

з 10.2021 по 07.2023 (1 рік 9 місяців)
ТОВ "SelfInvest", Харків (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Збирання та аналіз вимог власників бізнес-процесів.
Надання пропозицій щодо автоматизації процесів за допомогою інтернет-платформи.
Написання ТЗ для розробників (UX + функціонал, інтеграція з CRM).
Керування процесом розробки в якості PM з боку замовника (Jira).
Написання інструкцій з тестування, участь у тестуванні розробок.
Написання користувацьких інструкцій, консультування користувачів.

Бізнес-аналітик

з 07.2021 по 10.2021 (3 місяці)
ITCAPITAL, Київ (IT)

Збирання та аналіз вимог.
Написання ТЗ для розробників сайтів (UX + функціонал).

Бізнес-аналітик

з 04.2021 по 09.2021 (5 місяців)
Медичний центр здоров'я, Харків (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Участь в оптимізації організаційної структури.
Розробка схем взаємодії (BPMN), регламентів та посадових інструкцій.
(зовнішній консультант в проекті)

Project-менеджер

з 08.2020 по 04.2021 (8 місяців)
ТОВ "Санді плюс", Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Участь у розробці і впровадженні системи управління проектами.
Управління внутрішніми проектами компанії (MS Project, Jira).
Розробка схем бізнес-процесів (Mind Manager, Business Studio), регламентів, методик, карт відповідальності, карт компетенцій для лінійного персоналу.

Технічний письменник + Тестувальник

з 03.2020 по 06.2021 (1 рік 3 місяці)
Ua2web, Харків (IT)

Збирання та аналіз вимог власників бізнес-процесів.
Написання ТЗ для розробників (UX + функціонал).
Підготовка завдань для розробників сайтів та інтернет-платформ (Redmine).
Написання інструкцій з тестування, участь у тестуванні розробок.
Написання користувацьких інструкцій, консультування користувачів.

Бізнес-аналітик

з 07.2019 по 05.2020 (10 місяців)
ТОВ "Укр-Трейд", Харків (Роздрібна торгівля)

Збирання та аналіз інформації про потреби в автоматизації бізнес-процесів (самописна облікова система).
Розробка ТЗ (UX + функціонал), участь в тестуванні доробок.
Контроль процесу розробки та впровадження нововведень (Redmine).
Складання користувацьких інструкцій, консультування користувачів.

Бізнес-аналітик

з 02.2018 по 06.2019 (1 рік 4 місяці)
ТОВ "LPG Retail", Харків (Роздрібна торгівля)

Збирання та аналіз інформації про потреби в автоматизації бізнес-процесів (1С 8 УТП, 1С 8 ЗУП).
Розробка ТЗ на автоматизацію бізнес-процесів , координування процесу розробки (Trello).Тестуванняе доробок.
Складання користувацьких інструкцій, консультування користувачів.
Розробка внутрішніх регламентів та посадових інструкцій.
Участь в розробці системи мотивації лінійного персоналу.
Розробка системи адаптації та тестування працівників, розробка тестів для лінійного персоналу.
Складання карт компетенції для посад та текстів вакансій. Участь в підборі персоналу.

Бізнес-аналітик + Тестувальник

з 02.2017 по 02.2018 (1 рік)
ТОВ "Статус М", Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Збирання та аналіз інформації про потреби в автоматизації бізнес-процесів (1С 8 УТП).
Розробка ТЗ на автоматизацію бізнес-процесів, координування процесу розробки (Jira).
Тестування доробок.
Складання користувацьких інструкцій, консультування користувачів.
Розробка внутрішніх регламентів та посадових інструкцій.
Впровадження системи обліку персоналу та кадрового діловодства засобами 1С 8 УТП.

Project-менеджер + Product-manager

з 09.2015 по 02.2017 (1 рік 5 місяців)
ТОВ "Фора Пром", Харків (IT)

Збирання та аналіз потреб користувачів. Продукт - програмні модулі для інтеграції облікової системи користувача (1С 7, 1С 8) з інтернет-платформою для забезпечення комерційного електронного документообігу (EDI).
Складання ТЗ на доробку типових модулів під потреби користувачів.
Координування процесу розробки (Jira). Тестування доробок.
Складання користувацьких інструкцій, консультування користувачів.
Аналіз доробок на універсальність (є потреба користувача ексклюзивною чи додатковий функціонал варто додати до типових модулів і пропонувати іншим користувачам).
Планування розширення функціональності продукту.
Розробка навчальних матеріалів для менеджеріві з продажу та додатків до комерційної пропозиції з описом продукту.
Систематизація бізнес-процесів підрозділу.
Розробка матриці відповідальності, регламентів та посадових інструкцій.
Участь в підборі персоналу для підрозділу. Адаптація нових працівників.

Бізнес-аналітик

з 06.2015 по 08.2015 (2 місяці)
Компанія "МІА ТІС", Харків (Роздрібна торгівля)

Розробка внутрішніх регламентів та посадових інструкцій.
Налаштування системи кадрового обліку з нуля.
Налаштування системи обліку ТМЦ з нуля. Проведення інвентаризації.
(зовнішній консультант в проекті)

Керівник HR-підрозділу

з 03.2015 по 06.2015 (3 місяці)
Інтернет-магазин "Х-торг" (ПП Пасечнік), Харків (Роздрібна торгівля)

Розробка системи управління персоналом з нуля.
Організація кадрового адміністрування.
Складання карт компетенції для посад та текстів вакансій.
Участь у підборі персоналу.
Розробка системи адаптації та атестації персоналу.
Написання тестів для атестації.
Розробка матриці відповідальності. Написання регламентів та посадових інструкцій.
Розробка пропозицій щодо формулювання та впровадження корпоративної культури.

Бізнес-аналітик + Начальник відділу кадрів

з 04.2013 по 03.2015 (1 рік 11 місяців)
Група Компаній "ВК", Харків (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Розробка внутрішніх регламентів та посадових інструкцій.
Автоматизація документообігу (1С 8: Документообіг).
Кадрове адміністрування.

Бізнес-аналітик

з 12.2011 по 02.2013 (1 рік 2 місяці)
ТОВ "Модерн XXI", Харків (Будівельна промисловість, деревообробка)

Розробка регламентів та посадових інструкцій.
Внутрішній аудит СМК.
Участь в автоматизації документообігу (виявлення потреб та написання ТЗ на автоматизацію).
Участь в адаптації та атестації персоналу.

Бізнес-аналітик

з 09.2010 по 01.2012 (1 рік 4 місяці)
ПП "Апельсин", Харків (Видавництво, поліграфія)

Розробка внутрішніх регламентів та посадових інструкцій.
Оптимізація документообігу.
Адміністрування бази внутрішніх регламентів (розподіл прав доступу, актуалізація документів).
Участь в адаптації та атестації персоналу.
Внутрішній аудит СМК.

Зовнішній консультант з оптимізації документообігу (проект)

з 06.2010 по 08.2011 (1 рік 2 місяці)
ТОВ "Омега", Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Оптимізація документообігу.
Розробка пропозицій щодо автоматизації управлінського документообігу.
Складання внутрішніх документів для регламентації діловодства, документообігу та архівної справи.

Начальник відділу кадрів

з 12.2008 по 05.2010 (1 рік 5 місяців)
ТОВ «Термоелектро-Україна», Харків (Енергетика)

Грудень 2008 – липень 2009. Начальник відділу документообігу та контролю.
Організація діловодства та документообігу новоствореної компанії з нуля.

Липень 2009 – травень 2010. Начальник відділу кадрів.
Розробка внутрішніх регламентів та посадових інструкцій.
Розробка системи кадрового обліку з нуля (1С 8 ЗУП). Кадрове діловодство.
Участь в підборі персоналу.
Участь у внутрішньому аудиті СМК.

Project-менеджер + + Керівник відділу документообігу та контролю

з 02.2007 по 12.2008 (1 рік 10 місяців)
Акціонерний банк «Факторіал», Харків (Фінанси, банки, страхування)

Збирання та аналіз потреб користувачів стосовно автоматизації документообігу.
Складання плану проекту (розробки і впровадження нововведень).
Розробка ТЗ на автоматизацію документообігу (Lotus Notes). Тестування розробок.
Написання користувацьких інструкцій, консультування користувачів.
Розробка внутрішніх регламентів стосовно організації документообігу, архівної справи.
Організація роботи колегіальних органів, в тому числі розробка системи складання і зберігання протоколів засідань.
Адміністрування бази внутрішніх регламентів (розподіл прав доступу, актуалізація документів).
Управління персоналом (канцелярія, архівний підрозділ, секретаріат, референтська група, перекладач).
Розробка матриці відповідальності, карт компетенцій та посадових інструкцій для працівників підрозділу.
Участь в підборі, адаптації та атестаці персоналу підрозділу.

Бізнес-аналітик

з 10.2005 по 02.2007 (1 рік 4 місяці)
ТОВ «Тандем-плюс», Харків (Будівельна промисловість, деревообробка)

Участь в оптимізації організаційної структури.
Розробка матриці відповідальності, внутрішніх регламентів та посадових інструкцій.
Складання ТЗ на автоматизацію бізнес-процесів (1С 8 УПП).
Розробка тестів для атестації персоналу. Участь в адаптації та атестаці працівників.
Внутрішній аудит СМК.
Адміністрування бази знань.
Участь у формуванні та впровадженні корпоративної культури.

Бізнес-аналітик

з 02.2005 по 10.2005 (8 місяців)
Група компаній «ТЕРА», Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Розробка матриць відповідальності, внутрішніх регламентів та посадових інструкцій.
Адміністрування бази внутрішніх регламентів (розподіл прав доступу, актуалізація документів).
Розробка пропозицій щодо оптимізації документообігу.

Інспектор відділу кадрів

з 08.2002 по 08.2004 (2 роки)
ТОВ «Енергоатом Харків Проект», Харків (Енергетика)

1. Серпень 2002 - Березень 2003. Секретар-референт.
Управління документообігом компанії.
Замовлення та облік ТМЦ офісного призначення.
Організація роботи офісу.
Кадрове діловодство.

2. Квітень 2003 - Квітень 2004. Інспектор з кадрів.
Налаштування автоматизації кадрового діловодства з нуля (впровадження 1С 7 ЗіК).
Кадрове діловодство.
Адміністрування бази знань компанії.
Організація корпоративної бібліотеки.
Участь у формулюванні та впровадженні корпоративної культури.

3. Квітень 2004 - серпень 2004. Провідний фахівець з статистичного аналізу.
Визначення KPI для підрозділів та посад.
Збирання інформації та підготовка звітів щодо ефективності діяльності.
Розробка внутрішніх регламентів, схем взаємодії та посадових інструкцій.
Участь в адаптації та атестації персоналу.

Технік відділу АСУ

з 08.1993 по 02.2002 (8 років 6 місяців)
Национальний фармацевтичний університет, Харків (Освіта, наука)

Адміністрування баз даних, комп'ютерний набір документації, консультування користувачів.

Освіта

Policealna Szkoła Zawodowa Centrum Nauki Biznesu i Administracji (PSZCNBiA)

Technik Administracji, Warszawa
Середня спеціальна, з 2023 по 2025 (2 роки)

Харківська державна академія культури (ХДАК)

Документознавець - менеджер інформаційних систем, Харків
Вища, з 1999 по 2004 (5 років)

Заочно

Харківський патентно-комп'ютерний коледж (ХПКК)

Бухгалтер-фінансист, Харків
Незакінчена вища, з 1994 по 1997 (3 роки)

Заочно

Харківський патентно-комп'ютерний коледж (ХПКК)

Молодший спеціаліст-програміст, Харків
Незакінчена вища, з 1989 по 1993 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Київ, МСФЕР – Україна, семінар «Організація діловодства і роботи архіву в банківських установах»

2008

Харків, 1С-Теллур, курс «Використання прикладного рішення «1С: Зарплата і Управління персоналом 8 для України»

2009

Київ, Genius academy. Курс "Управління проектами"

2020

Курс "Створення сайтів-лендінгів на платформі Tilda"

2020

LABA, Київ. Курс "Проджект менеджмент"

2021

SD Consulting. Курс "Як ефективно керувати розробкою ПЗ"

2021

ТОВ Зерокодер. Інтенсив з розробки мобільних додатків засобами Glide

2023

Київ, Genius academy. Курс "Професія WEB-дизайнер"

2021

ТОВ "МАРКЕТИНГ КОНСАЛТИНГ", Київ. Курс "Професія бізнес-аналітик в IT"

2023

Знання і навички

MS Excel MS Word MS PowerPoint MS Project Jira Trello MS Visio Redmine Tilda Знание офисных программ BPWin MS Teams MindManager Business Studio Документооборот 1С УПП 1С УТП MS FrontPage 1С ЗУП Моделирование Управління ІТ-проєктами Уміння аналізувати Управлінські навички Користувач 1С Доброзичливість

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Іспанська — початковий
  • Польська — вище середнього
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Інвалідність

Друга група.
Заборона на фізичну працю

Додаткова інформація

Поточна локація - Польща, Варшава

Сертифікати на гугл-диску: https://drive.google.com/drive/folders/1LGJvufmUKUEj-WZ4GCCwzopllQskbzCD?usp=sharing

Фрагмент ТЗ на розробку інтернет-платформи:
https://docs.google.com/document/d/1Xrtt5bSya2jLjOoDufLHJhthCsNctY77/edit?usp=sharing

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») - Telegram, WhatsApp, Viber
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») - WhatsApp

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: