Резюме від 2 серпня 2020 PRO

Мартєва Ксенія

Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера, 35 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
30 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та Facebook.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Головний бухгалтер

з 04.2019 по 07.2020 (1 рік 3 місяці)
ТОВ "Енергум", Київ (Енергетика і енергоносії)

Підготовка і подання податкової звітності, та звітності для банків.
Щомісячні звіти керівництву підприємства.
Організація та контроль підлеглих.
Контроль за дебіторською та кредиторською заборгованістью.
Складання і виконання щомісячного та щотижневого бюджету підприємства, контроль виконання.
Звіти "План-Факт", "Платіжний календар", "ДДС".
Перехід з програми 1 С Бухгалтерія, на 1.С версія 8.3 УТП, постановка технічних задач для автоматизації та оптимізації роботи для програмістів.
Складання бухгалтерської та податкової звітності.
Підготовка звітів для банків.
Планування та контроль фінансової діяльності компанії.
Фінансово-економічний аналіз підприємства.
Побудова системи контролю витрат компанії, організація контролю заборгованості.
Підготовка для НКРЕКП пакетів документів для отримання ліцензії на дозвіл постачання електричної енергії та природного газу.
Здача звітів щомісячних, щоквартальних, та річних в НКРЕКП.
Отримання гарантій в банках.
Відкриття рахунків зі спеціальним режимом використання.
Досвід співпраці з ДФС.
Налаштування ведення бухгалтерського та управлінського обліку підприємства.
Нарахування заробітної плати співробітникам.
Ведення обліку ПДВ. Виписка податкового зобов'язання по "касовому методу".

Головний бухгалтер

з 04.2019 по 01.2020 (9 місяців)
Хімволокно Енергия, Київ (Надання комунальних послуг)

Підготовка і подання податкової звітності, та звітності для банків.
Щомісячні звіти керівництву підприємства.
Організація та контроль підлеглих.
Контроль за дебіторською та кредиторською заборгованістью.
Складання і виконання щомісячного та щотижневого бюджету підприємства, контроль виконання.
Звіти "План-Факт", "Платіжний календар", "ДДС".
Перехід з програми 1 С Бухгалтерія, на 1.С версія 8.3 УТП, постановка технічних задач для автоматизації та оптимізації роботи для програмістів.
Складання бухгалтерської та податкової звітності.
Підготовка звітів для банків.
Планування та контроль фінансової діяльності компанії.
Фінансово-економічний аналіз підприємства.
Побудова системи контролю витрат компанії, організація контролю заборгованості.
Ведення ФОП на 3 групі з 2 співробітниками. Нарахування та виплата заробітної плати, здача звітів 1ДФ, ЄСВ, ЄП.

Провідний бухгалтер

з 05.2011 по 04.2019 (7 років 11 місяців)
Київхліб, Київ (Харчова промисловість)

Досвід роботи ведення обліку на всіх участків:
каса (каса підприємства приймання та видача готівки);
банк (платіжні доручення вхідні та вихідні, підготовка реєстрів на оплату, оформлення зарплатних карток для співробітників) співпраця з банками;
ведення обліку роздрібної торгівлі ( перевірка товарних звітів);
Запаси (досвід проведення інвентаризцій, ревізій складів та виробництва, оприбуткування матеріалів та проведення списання згідно підрозділів підприємства, оформлення актів на списання ТМЦ, виписка доручень, звірка з постачальниками);
ПДВ ( виписка податкового зобов'язання, аналіз та рознесення податкового кредиту, формування та здача Декларації з ПДВ);
реалізація (перевірка наявності та правильності оформлення товарно-транспортних накладних, проведення щомісячної інвентарізації на експедиції, звірка з покупцями);
Основні засоби (введення в експлуатацію основних засобів, списання, переміщення основних засобів);
Нарахування заробітної плати (відпускних, лікарняних, розрахункових).
Ведення ФОП на 3 групі з 2 співробітниками. Нарахування та виплата заробітної плати, здача звітів 1ДФ, ЄСВ, ЄП.
Підготовка інформації для статистичних звітів та управлінських.

Наявний досвід роботи помічником керівника.


Освіта

Університет Економіки та Права "Крок"

Облік та аудит, Київ
Вища, з 09.2007 по 05.2012 (4 роки 8 місяців)


Додаткова освіта

  • Підняття кваліфікації (2018, 3 міс)
  • Підготовка до здачі Dipifr (2020, 3 міс)

Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
Володіння ПК: Word, Excel, Outlook, Internet Explorer, 1С 8.3 УТП, 1С 8.3 УПП, Клієнт-Банк, М.Е.Doc, Арт-Звіт, програма MMS, елетронний кабінет платника податків.
Володіння офісною технікою.


Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Мої якості: стресостійкість, точність, добросовісність, мобілність, лоялість, самостійність, енергійність, відповідальність, комунікабельність, цілеспрямованість, йду на компроміси, швидко навчаюсь.
Не йду на конфлікти.
Досвід роботи в великій компанії з великим об'ємом інформації. Налаштована працювати в команді на результат.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: