Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 14 грудня 2021 PRO

Ubong

Customer Service Manager

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто проживання:
Інші країни
Готовий працювати:
Дистанційно, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Technical support specialist

з 01.2019 по 03.2021 (2 роки 2 місяці)
PRINCEDOVE GRAPHICS, Uyo (Deals on delivering a a perfect graphics work.)

Освіта

Federal Polytechnic Nekede Owerri ,Nigeria

Electrical and Electronics Engineering, Owerri
Вища, з 2012 по 2018 (6 років)

I studied, electrical/electronics engineering in a polytechnic, i also acquire much training in Customer service and microsoft words.

Додаткова освіта та сертифікати

Jobberrnan Soft-Skills Training

2021, 6 Month

Знання і навички

MS Word PC User Internet User Adobe Photoshop Windows MS Excel MS Office MS PowerPoint CorelDRAW Graphic editors Fast typing Zoom Drawing Graphics Engineering Clear Communication Skills Confidence Typing, clear communicaion,public speaking

Знання мов

Англійська — вільно

Рекомендації

Dauglas utibe

Dauglas utibe

CEO, PRINCEDOVE GRAPHICS

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

• Cross-site coordination for understanding business requirements and developing applications effectively.

• Ensure appropriate standards, guidelines and best practices for Architecture, Design and Development.

• Bring technical expertise based on development experience, and make sound technical decisions to deliver high quality projects.

• Create technical designs that map business needs to technology solutions.

• Design, build and deploy applications, perform unit testing, acceptance testing and code reviews on similar applications.

• Determine annual unit and gross-profit plans by implementing marketing strategies; analyzing trends and results.

• Establish sales objectives by forecasting and developing annual sales quotas for regions and territories; projecting expected sales volume and profit for existing and new products.

• Implement national sales programs by developing field sales action plans.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Customer service manager (support), HR manager
50000 грн, Дистанційно

Travel Manager, Customer Service Manager
Київ, Інші країни, Дистанційно

Спеціаліст по роботі з клієнтами (тех. підтримка), customer support specialist
24000 грн, Київ, Дистанційно

Customer service manager (support), system administrator
Дистанційно

Customer support representative, account manager
12000 грн, Львів, Дистанційно

Customer Service Support менеджер
39000 грн, Полтава, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: