- PRO
Сергій
Директор
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 54 роки
- Місто:
- Мукачево
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/7226654/
Досвід роботи
Комерційний/виконавчий директор
з 11.2021 по 03.2022
(4 місяці)
ТОВ "Лісгал", Львів (Виробництво паркетної дошки)
- формування стратегії розвитку підприємства;
- бюджетування, планування, прогнозування, контроль за виконанням планів продажу і виробництва;
- координація роботи відділів постачання, виробничого, фінансового;
- планування і контроль роботи виробництва;
- координація роботи комерційного відділу;
- контроль і розвиток продажу на території України, США;
- проведення переговорів і заключення договорів з клієнтами, агентами;
- моніторинг ринку, аналіз ринку конкурентів;
Директор
з 03.2018 по 06.2020
(2 роки 3 місяці)
ТОВ "Лісоіндустрія", Берегове (Виробництво паркетної дошки)
- Організація роботи виробництва;
- Ефективна робота з колективом, націлена на підвищення кваліфікації робочих та якості продукції;
- Контроль закупки деревини (бук, ялиця);
- Участь у розвитку технологій якості;
- Визначення технічної політики, напрямків технічного розвитку підприємства, діючого виробництва;
- Вжиття заходів з підвищення ефективності виробництва і продуктивності праці;
- Визначення пріоритетів бюджетування і проведення перевірок видатків для забезпечення фінансової стабільності підприємства;
- Контроль виробничих процесів, забезпечення своєчасного випуску якісної продукції у відповідності до планів продажу;
- ;Реалізація заходів зі зменшення виробничої собівартості і оптимізації виробничих процесів.
Директор
з 12.2015 по 03.2018
(2 роки 3 місяці)
ТОВ "Герон Трейд", Кривий Ріг (Вагонобудування)
Організація роботи вагонобудівного заводу "з нуля". Від організації виробничих, технологічних процесів до виходу на ринок збуту продукції.
Організація всіх аспектів життєдіяльності підприємства, взаємовідносин із контролюючими органами, у т. ч.:
- Запуск повністю зупиненого підприємства;
- Кризовий менеджмент;
- Проведення заходів із недопущення рейдерського захоплення підприємства;
- Організація і керівництво виробничо-господарською та фінансово-економічною діяльністю підприємства;
- Формування команди спеціалістів, організація підрозділів;
- Відновлення обладнання, допоміжних механізмів, енергетичних мереж;
- Організація нових виробничих ділянок;
- Організація тендерних процедур;
- Забезпечення комерційної безпеки;
- Розробка і впровадження інвестиційних проектів по переоснащенню виробництва;
- Збільшення об'ємів і якості випуску продукції;
- Локалізація виробництва;
- Аналіз показників ефективності виробництва, виявлення та усунення причин втрат у виробництві;
- Впровадження процедур, направлених на зниження собівартості продукції;
- Розробка і впровадження планів розширення виробництва, оновлення обладнання, налагодження і запуск нових ліній;
- Здійснення контролю за дотриманням технологічної дисципліни, правил і норм з охорони праці,, виробничої санітарії та пожежної безпеки, вимог контролюючих органів щодо технічного нагляду з правил стандартизації, уніфікації і атестації робочих місць, метрологічного забезпечення, механічного та енергетичного обслуговування виробництва і т. д.
- Представлення підприємства на рівні органів державної влади, суди, виконавча служба, податкова і фонди.
Директор
з 08.2013 по 12.2015
(2 роки 4 місяці)
Київська військово - картографічна фабрика, Київ (Видавництво і поліграфія)
Виконання всього функціоналу з керівництва виробничим підприємством, включно з усіма аспектами діяльності:
- Постановка облікової політики, бюджетування;
- Організація проведення інвентаризацій, прийняття рішень за результатами;
- Проведення заходів з антикризового управління, у т. ч. оптимізація бізнес - процесів і персоналу зі збереженням профілю діяльності підприємства;
- Підготовка, участь у тендерах з виробництва поліграфічної продукції;
- Виведення підприємства на рівень беззбитковості;
- Аналіз структури собівартості продукції, проведення заходів щодо її зменшення;
- Вихід на нові ринки, оперативне реагування на зміни;
- Взаємодія з державними контролюючими органами.
Освіта
Ярославське Вище Військове Фінансове Училище
Економіст, Ярославль
Вища, з 1988 по 1992 (4 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
Львівська Бізнес - школа при УКУ Модулі програми МВА Управління проектами та змінами. Стратегічний маркетинг і бізнес - модель.
2015р.
Бухгалтерський облік і аудит
1999 рік, 3 місяці.
Знання і навички
- 1С
- Windows
- Стратегічне мислення; ініціативний; комунікабельний; відповідаль
Знання мов
- Англійська — початковий
- Німецька — середній
Схожі кандидати
-
Керівник відділу продажу
35000 грн, Мукачево -
Керуючий магазином
Мукачево -
Начальник АЗС
24000 грн, Мукачево -
Керівник виробництва
100000 грн, Мукачево -
Керівник відділу
Мукачево, Ужгород , ще 5 міст -
Керуючий готельно-ресторанним комплексом
50000 грн, Мукачево, Вінниця , ще 8 міст