Резюме від 23 березня 2023PRO

Тетяна

Адміністратор, менеджер, офісний працівник, продавець, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
50 років
Місто:
Івано-Франківськ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Менеджер зі збуту

з 04.2022 по 08.2022 (4 місяці)
ФОП Васковець Д.С. (АртДен), Івано-Франківськ (Роздрібна торгівля)

Розрахунок, замовлення та продаж металопластикових віконно-дверних конструкцій для роздрібних покупців за допомогою відповідних комп`ютерних програм та в програмі 1С.
Розрахунок та продаж дверей вхідної та міжкімнатної групи.
Розрахунок та продаж тканинних ролет і жалюзі, продаж супутніх товарів.
Оформлення первинних бухгалтерських документів, укладання договорів з клієнтами. Планування та підготовка до проведення монтажних робіт. Розрахунки з покупцями в готівковій формі.
Робота з інтернет-ресурсами по просуванню продукції компанії.

Офіс-адміністратор

з 09.2021 по 04.2022 (7 місяців)
ТОВ "Сенс Кредит", Івано-Франківськ (Фінанси, банки, страхування)

Робота з клієнтами щодо продажу кредитних продуктів в готівковій формі, оформлення договорів, проведення розрахункових операцій в програмі 1С та через касовий апарат, оформлення первинної бухгалтерської документації, оформлення та ведення звітної документації, ведення адміністративної роботи в офісі.

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами

з 10.2020 по 01.2021 (3 місяці)
ТзОВ «Перший Віконний Завод Плюс», Івано-Франківськ (виробництво та продаж віконно-дверних конструкцій)

Розрахунок, замовлення та продаж металопластикових, алюмінієвих і скляних віконно-дверних конструкцій для оптових та роздрібних покупців за допомогою відповідних комп`ютерних програм.
Розрахунок та продаж супутніх товарів.
Робота в програмі 1С та оформлення первинних бухгалтерських документів.

Менеджер в роздрібній торгівлі

з 09.2019 по 05.2020 (8 місяців)
Вікна Цитадель, ФОП Гринів В.М., Івано-Франківськ (виробництво та продаж гаражних воріт та захисних ролет, продаж металопластикових віконно-дверних конструкцій, супутніх товарів.)

Розрахунок, замовлення та продаж металопластикових, алюмінієвих і дерев`яних віконно-дверних конструкцій за допомогою відповідних комп`ютерних програм.
Розрахунок, замовлення та продаж гаражних воріт, захисних алюмінієвих ролет за допомогою відповідних комп`ютерних програм, розрахунок та продаж тканинних ролет і жалюзі роздрібним покупцям.
Робота в програмі 1 С та оформлення первинних бухгалтерських документів.

Менеджер в оптовій торгівлі

з 06.2018 по 06.2019 (1 рік)
ТзОВ "Цитадель Груп", Івано-Франківськ (виробництво та продаж гаражних воріт та захисних ролет)

Робота з дилерами фірми щодо розрахунку, замовлення та продажу гаражних воріт, захисних алюмінієвих ролет за допомогою відповідних комп`ютерних програм.
Розрахунок та продаж тканинних ролет та жалюзі.
Консультація та оформлення замовлень на ремонтно-монтажні роботи.
Робота в програмі 1С та оформлення первинної бухгалтерської документації.

Менеджер - управитель з адміністративної діяльності

з 06.2014 по 05.2018 (3 роки 11 місяців)
ТОВ "ДПС Захід", Івано-Франківськ (дизайн, архітектура, натяжні стелі, ремонтно-будівельні роботи)

Консультація, розрахунок та оформлення замовлень клієнтів фірми щодо монтажу натяжних стель та виконання ремонтно-будівельних робіт.
Робота з дизайнерами фірми та первинне консультування клієнтів щодо дизайну приміщень.
Оформлення кошторисних документів на ремонтно-будівельні роботи.
Організація роботи монтажних бригад.
Ведення первинної бухгалтерської документації.
Ведення кадрової документації та підбір працівників.
Фінансово-економічний аналіз діяльності фірми за визначений робочий період з графічним відображенням.
Маркетингова діяльність: проведення маркетингових досліджень, складання таблиць попиту і продажу товарів, прогноз на наступні заплановані періоди діяльності.
Ведення адміністративної діяльності та поточної офісної роботи.

Менеджер-консультант

з 05.2009 по 05.2014 (5 років)
ПП «Світ паркету», Івано-Франківськ (продаж паркетної продукції та підлогового покриття, продаж супутніх товарів.)

Консультація, розрахунок та оформлення замовлень клієнтів фірми щодо продажу підлогового покриття та супутніх товарів.
Оформлення первинної бухгалтерської документації.
Розвиток дилерської мережі та подальша співпраця щодо консультацій і поставки товару.

Менеджер-адміністратор, заступник генерального директора з маркетингу

з 03.2006 по 09.2008 (2 роки 6 місяців)
ТОВ «Новекс», ТОВ «Будівельна компанія ЛЮКС»,ТОВ «Люксінвестбуд», Івано-Франківськ (будівництво, продаж нерухомомсті)

Робота з установчою документацією фірми.
Оформлення звітної документації (звіт по позиках, реалізації, планування продажу об`єктів будівництва).
Маркетингова діяльність: вивчення ринку збуту, контроль та планування реалізації об`єктів нерухомості.
Оформлення договорів купівлі-продажу об`єктів нерухомості (договорів комісії, інвестування, оренди, попередніх договорів).
Оформлення актів прийому-передачі об`єктів будівництва в експлуатацію та контроль за їх виконанням.
Ведення адміністративної та поточної офісної роботи.

Начальник торгово-виставкового залу

з 04.2004 по 09.2004 (5 місяців)
ТзОВ «Єврогурт», ТзОВ «Берест-Продторг», Івано-Франківськ (продаж продуктів харчування та алкогольних напоїв)

Організація та контроль якісної роботи торгово-виставкового залу (постійне поновлення виставкового асортименту, мерчандайзинг, вчасне і якісне обслуговування клієнтів, контроль за роботою підлеглих, співпраця з бухгалтерією та складами щодо постачання товару та надання якісної інформації про товари, контроль за якістю товару та термінами реалізації).
Оформлення звітної документації.
Оформлення актів прийому-передачі товару та його списання.
Робота з первинною бухгалтерською документацією.
Проведення інвентаризаційної роботи в торгово-виставковому залі.
Виконання поточної адміністративної роботи.

Менеджер по замовленнях і продажу.

з 01.2002 по 11.2003 (1 рік 10 місяців)
ПП Цюпер Б.М.,ТМ "Меблі-Форест", Івано-Франківськ (виробництво і продаж меблевої продукції)

Консультація, розрахунок та оформлення замовлень клієнтів фірми щодо продажу меблевої продукції та супутніх матеріалів.
Співпраця з фірмами-постачальниками (планування та замовлення товару і продукції, оформлення актів звірки, контроль за виконанням та доставкою товару).
Робота з первинною бухгалтерською документацією.
Замовлення асортименту товарів та контроль за якісною роботою виставкових залів в магазинах.

Менеджер зі збуту

з 01.2001 по 12.2002 (1 рік 11 місяців)
СП ТзОВ "Комекс", Івано-Франківськ (виробництво і продаж меблевої продукції)

Консультація, оформлення та виконання замовлень клієнтів фірми щодо продажу меблевої продукції і фурнітури.
Робота з первинною бухгалтерською документацією.
Оформлення звітності за визначений робочий період.
Планування наявності та замовлення асортименту товару у виставковий зал.
Оформлення виставкового залу та контроль за його якісною роботою.

Діловод-бухгалтер речової служби та комунально-експлуатаційної служби.

з 04.1994 по 10.1998 (4 роки 6 місяців)
В/ч 1241 НГУ, Івано-Франківськ (охорона територіальної цілісності держави)

Ведення бухгалтерської документації обліку матеріальних цінностей речової служби та комунально-експлуатаційної служби військової частини.
Замовлення товару та його документальна передача до підпорядкованих підрозділів.
Контроль, бухгалтерська та ревізійна робота з підпорядкованими підрозділами щодо наявності та зберігання матеріальних цінностей.
Оформлення звітної документації.
Виконання поточних розпоряджень вищого керівництва.


Освіта

Івано-Франківський державний технічний університет нафти і газу

Економіка підприємства, інженер-економіст, Івано-Франківськ
Вища, з 1992 по 1998 (6 років)


Додаткова освіта

  • Бухгалтерські курси зі знанням програми 1С (2003, 3 місяці)
  • Секретар-друкарка зі знанням діловодства (2000, 6 місяців)

Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
Знання комп`ютера на рівні впевненого користувача (офісні програми, ітернет), знання програми 1С, знання програм для побудови та розрахунку металопластикових віконно-дверних конструкцій, програм для розрахунку гаражних воріт та захисних ролет.


Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Знання на рівні досвідченого користувача ПК (Word, Excel, інтернет), знання програми 1C:бухгалтерія, знання програм для побудови та розрахунку металопластикових віконно-дверних конструкцій, програм для розрахунку гаражних воріт та захисних ролет);
ведення бухгалтерського обліку пов`язаного з рухом ТМЦ, ведення первинної бухгалтерської документації.
Мови: англійська зі словником, російська вільно.
Риси характеру: комунікабельність, цілеспрямованість, врівноваженість, працьовитість, вміння швидко сприймати та опрацьовувати інформацію, аналітичні здібності, наполегливість, відповідальність, вміння працювати з технічною документацією і довідниками, уважність до деталей, організаторські здібності, вміння працювати в команді та на результат.
Наявність водійських прав категорії В.
Сімейний стан: одружена, дітей немає.


Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: