Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 21 липня 2022

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/7315316

Менеджер з персоналу, кадровик, управитель

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Хмельницький

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

ОСОБИСТІ ДАНІ
Ім’я
Кабиш Віта Леонідівна
Адреса
м. Красилів./ м.Хмельницький
Номер телефону
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Email
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Дата народження
09-04-1973

Сімейний стан
Заміжня,є діти

Професійні навики і знання:
Windows, Excel, Internet;
досвід роботи в 1-С;
підготовка, складання документів;

знання законодавчої та нормативної бази у сфері праці;
знання законодавства з охорони праці, протипожежної безпеки та цивільного захист (пройшла навчання й маю відповідні посвідчення)

МОВИ
Українська - рідна мова
Російська
Англійська

Інше:
маю водійське посвідчення –категорія В
Державний сертифікат про володіння державною мовою

Мета: пошук роботи на постійній основі у сфері адміністрування та кадрового забезпечення.

Досвід роботи :
2014-2021 рр. ТОВ "КМЦ "АГАПІТ"
Посада: менеджер-управитель
Кількість найманих працівників 50--100 чоловік
ПП "2018"
серпень 2021- березень 2022
Посада: менеджер (управитель) відділу організаційно-кадрового забезпечення

-у сфері управління підприємством:

Внутрішнє адміністративне координування та інформаційні зв’язки для забезпечення діяльності організації.
Розробка аналітичних,інформаційних,довідкових матеріалів.
Участь у розробці перспективних та поточних планів.
Участь у формуванні кадрової політики організації.
Організація роботи з документами відповідно до чинного законодавства.
Підготовка проектів наказів з основної та адміністративно-господарчої діяльності підприємства.
Робота з вхідною та вихідною документацією.

у сфері кадрового забезпечення:

Робота з добору, оцінки та розвитку персоналу
Ведення кадрового діловодства,а саме ;
- пошук та підбір персоналу;
- прийняття, звільнення, переведення працівників;
- оформлення ЛН;
підготовка проектів кадрових наказів ;
формування та ведення особових справ, заповнення трудових книжок, оформлення листків непрацездатності працівників;
ведення обліку надання відпусток працівникам (складання графіку відпусток, повідомлень про відпустки);
ведення інформації щодо кадрового документообігу в програму 1С;
робота з штатним розписом;
розробка посадових інструкцій.



ОСВІТА ТА КВАЛІФІКАЦІЯ

Магістр серп.2010-січ.2012
Хмельницький університет управління та права ім.. Л.Юзькова
Спеціальність
«Адміністративний менеджмент»
Досвід роботи за спеціальністю – 10 років


Спеціаліст (магістр) вер. 1993- серп.1998 Полтавський національний педагогічний університет ім.В.Г.Короленка
Спеціальність « Педагогіка та психологія, ,англійська мова »
Досвід роботи за спеціальністю - 10 років

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: