Непідхожа вакансія? Просто приховайте її

Резюме від 23 січня 2022 PRO

Молнар Ірина

Адміністратор, офіс-менеджер, спеціаліст відділення кадрів, діловод

Повна зайнятість.

Вік:
32 роки
Місто:
Мукачево

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся. Доступ до контактів — від 390 грн.


Досвід роботи

Провідний спеціаліст відділення кадрів та офіцерів запасу; провідний спеціаліст відділення призову

з 07.2015 по 07.2021 (6 років)
Мукачівський об'єднаний міський територіальний центр комплектування та соціальної підтримки, Мукачево (Діяльність у сфері оборони)

•Ведення картотеки алфавітних карток на офіцерів;
•Ведення особових справ;
•Здійснення своєчасної реєстрації та переєстрації особових справ офіцерів згідно журналів обліку;
•Складання якісно-кількісних статистичних звітів;
•Прийом та консультація громадян

За роки своєї роботи проявила себе людиною відповідальною за що неодноразово отримувала подяки за сумлінне виконання службових обов’язків, старанність,зразкову дисципліну.

Секретар-діловод

з 12.2013 по 12.2014 (1 рік)
Управляюча компанія ТзОВ «І.Т.В.Сервіс Плюс», Мукачево (Комплексне обслуговування об'єктів -електромонтажні роботи;управління нерухомим майном за винагороду або на основі контракту;будівництво житлових і нежитлових будівель; підготовчі роботи на будівельному майданчику;інші будівельно-монтажні роботи)

•Організація діловодства (облік, реєстрація і підготовка вхідної та вихідної кореспонденції, відповіді на телефонні дзвінки, переадресація дзвінків, ведення табеля робочого часу);
•Прийом відвідувачів, консультування;
•Здійснення контролю за своєчасністю виконання обов’язків працівників організації, контроль за видачею та поверненням документів до архіву;
•Отримання персональних доручень від керівництва, участь в обліку і організації подання документації керівництву (розгляд, візування, підпис);
•Видача довідок громадянам;
•Виконання службових доручень керівника;
•Замовлення канцелярії.

Помічник

з 08.2011 по 03.2012 (7 місяців)
Управління праці та соціального захисту населення, Мукачево (Державне управління загального характеру - регулювання у сферах охорони здоров'я, освіти, культури та інших соціальних сферах, крім обов'язкового соціального страхування)

•Робота з оргтехнікою;
•Робота з поточною документацією;
•Впорядкування документації;
•Забезпечення зручного та швидкого пошуку документів;
•Систематизація розміщення справ;
•Внесення даних в ПК;
•Виконання доручень керівника;
•Отримання і відправка документації.

Секретар

з 03.2010 по 06.2010 (3 місяці)
Закарпатська філія ПАТ «КОМПАНІЇ«РАЙЗ», Мукачево (Оптова торгівля хімічними продуктами (основна)- ремонт і технічне обслуговування машин і устатковання промислового призначення; складське господарство; надання в оренду сільськогосподарських машин і устатковання)

•Робота по організаційно - технічному забезпеченню адміністративно - розпорядчої діяльності керівника;
•Ведення діловодства, виконання різноманітних операцій з використанням комп’ютерної техніки, робота з електронною поштою;
•Робота з кур’єрами;
•Ведення контрольно – реєстраційних журналів;
•Прийом та розподіл дзвінків, факс-повідомлень і електронної пошти, реєстрація наказів, офіційної документації, службових записок, зовнішньої переписки;
•Складання заявок та запитів в 1С бухгалтерії;
•Оформлення документів про прийом, переведення, відрядження і звільнення працівників;
•Табелювання робочого часу співробітників, оформлення цивільно-правових договорів (ЦПХ).


Освіта

Київський славістичний університет

Факультет: економіки та менеджменту, спеціальність: менеджмент організацій та адміністрування (менеджер-адміністратор, менеджер митної справи), Київ
Вища, з 2006 по 2012 (6 років)


Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Сімейний стан: розлучена, є син 2017 р.н.

Додаткові відомості
Впевнений користувач ПК, програми МS Оffice: Excel, Word, Access, Adobe Reader, інтернет, ABBYY FineReader, оргтехніка (принтер, сканер, факс). За роки своєї роботи проявила себе людиною відповідальною за що неодноразово отримувала подяки за сумлінне виконання службових обов’язків, старанність,зразкову дисципліну.

Особисті якості
Порядність, вміння досягати зазначеної цілі, швидко навчаюсь, компетентність, відповідальність,комунікабельність, пунктуальність, акуратність, старанність, обов'язковість, активна життєва позиція, прагнення до професійного та особистого росту.


Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: