Резюме від 6 січня 2022

Голушкова Алена

HR-менеджер, інспектор, начальник відділу кадрів, заступник

Повна зайнятість.

Вік:
38 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся. Доступ до контактів — від 390 грн.


Досвід роботи

Старший фахівець відділу кадрового обліку

з 11.2020 по 03.2021 (4 місяці)
АБ "Південний", Одеса (Фінансові послуги населенню)

Збір документації, оформлення та ведення особових справ, заповнення карток П2, оформлення наказів про прийняття, звільнення, переведення, відпусток різних видів, відряджень, заохочень, заповнення трудових книжок, ведення журналів, баз, військового обліку, складання графіків відпусток, внесення змін до штатного розкладу.

Менеджер з персоналу

з 10.2019 по 07.2020 (9 місяців)
Охоронна агенція "Центр", Одеса (надання послуг у сфері охорони)

Первинне інтерв'ю за телефоном, пошук,проведення співбесід та відбір кандидатів на вільні посади, взаємодія з керівниками різних відділів, адаптація персоналу, ведення кадрових журналів та трудових книжок, оформлення наказів, заповнення карток П2, розробка службових інструкцій, ведення архіву та баз співробітників, надання звітів, збір документів та оформлення особистих справ, забезпечення своєчасного медичного огляду, надання довідок з місця роботи, організація корпоративних виїздів.

Адміністратор

з 07.2017 по 02.2019 (1 рік 7 місяців)
Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради, Одеса (надання адміністративних послуг)

Консультування з надання адміністративних послуг населення, оформлення довідок про реєстрацію місця проживання, послуги з вклеювання фото до паспортів старого зразка, реєстрація місця проживання та зняття з реєстрації за відповідними документами, оформлення та видача паспортів, прийом дзвінків та запис на надання адміністративних послуг, подання звітів керівництву, взаємодія з іншими організаціями.

Консультант

з 05.2016 по 01.2017 (8 місяців)
Третя одеська державна нотаріальна контора, Одеса (Нотаріальні послуги)

Складання робочого табелю,фіксація вхідної та вихідної кореспонденції, оформлення та ведення архіву, архівні пошуки та формування запитів, складання описів справ, взаємодія та литування з різними організаціями, надання довідок, оформлення проектів договорів, заповітів, заяв, свідоцтв про право на спадщину.

Молодший фармацевт

з 08.2006 по 01.2015 (8 років 5 місяців)
ООО "Атека Гаєвського", Одеса (Роздрібна торгівля лікарськими засобами та косметичними товарами)

Торгівля лікарськими засобами та косметичними товарами, медичною технікою, замовлення товарів та прийом зі складу, сортування за фармацевтичними групами, викладка товару, слідкування за його якістю та строками зберігання, проведення інвентаризацій, робота за касовим апаратом та оформлення касової документації, надання консультацій в межах моєї компетенції, відповідальність за сейф, навчання нового персоналу.

Медична сестра

з 01.2002 по 01.2004 (2 роки)
Балтський гарнізонний військовий шпиталь, Балта (медичні послуги)

Стеження за порядком у відділенні, керування рядовими, бойові тренування, проведення інтенсивної терапії, всіх видів маніпуляцій (в/в капельних, в/в, в/м, п/ш, в/ш), стерилізація приміщень та інструментарію, заповнення військової та медичної документації, організація прийомів вищого військового керівництва.


Освіта

Національний університет "Одеська юридична академія"

Цивільної та правової юстиції, правознавство, Одеса
Вища, з 2008 по 2014 (6 років)

Котовське медичне училище

Сестринська справа, медична сестра, Подільськ
Середня спеціальна, з 1998 по 2001 (3 роки)


Додаткова освіта

Автошкола (2014, 3 міс.)


Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
ПК користувач; Word, Excel, Photoshop, PowerPoint, СЕД


Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Румунська — середній

Рекомендації

  • Олена Василівна
    Директор з персоналу, АБ "Південний", +380983873200
  • Катерина Федорівна
    Начальник управління адміністративних послуг, Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради, +380679045177

Додаткова інформація

Організаторські здібності, цілеспрямованість, комунікативнисть, відповідальність, швидко навчаюсь.


Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: