Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 5 червня 2023 Файл

Ирина

Офис-менеджер, секретарь, администратор

Вік:
40 років
Місто:
Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ЗІНЧЕНКО ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА ОСОБИСТА ІНФОРМАЦІЯ:
Народилась 12.02.1984 (37 років)
Дітей не має, незаміжня.
ОСВІТА: 3 2001 по 2005 р. – Полтавський державний аграрний коледж управління і права: вища освіта за напрямом підготовки „Менеджмент організації», кваліфікація „Бакалавр з менеджменту”, денна форма навчання.
3 2005 по 2006 р.- Полтавський університет споживчої кооперації України: повна вища освіта за спеціальністю „Менеджмент організацій”, кваліфікація „Спеціаліст з менеджменту”, заочна форма навчання.

ДОСВІД РОБОТИ:
1. ТОВ “Стеко”.
Менеджер з продажу з 20.05.2021 р. по сьогоднішній день. Посадові обов`язки: консуль-
тація клієнтів, прийом заявок онлайн, заключення договорів з клієнтами, прорахунок конст-
рукцій.
2. Полтавський турбомеханічний завод.
Секретар з 26.05. 2020 р. по 27.08. 2020 р. Посадові обов`язки: реєстрація вхідної-вихідної документації, службових записок, сканування всіх документів. Робота в програмі 1с8, з електронною поштою. Виконання доручень керівника 3. АТ “Ощадбанк”.
Хол-менеджер з 26.09.2018 по 08.04.2019. Посадові обов'язки: зустріч клієнтів, надання консультацій, допомога в оплаті комунальних на пост-терміналі, вирішення конфліктних ситуацій. Касир-операціоніст з 24.07.2018 по 26.09.2019 р. Посадові обов'язки: валютно-обмінні операції, грошові перекази, прийом платежів від населення, оформлення касових операцій. 4. Українська універсальна біржа. Офіс-менеджер з 07.11.2016 по 20.06.2018 р. Посадові обов’язки: робота з існуючою базою, документацією, робота в програмі Microsoft Excel, Internet, електронною поштою, прийом телефонних дзвінків. 5. Ювелірний салон «Сюрприз».
Продавець-консультант з 10.12.2013 по 08.09.2016р.р. Посадові обов’язки: консультація покупців по ювелірним прикрасам, продаж ювелірних виробів і сувенірної продукції, прийом та викладка товару, проводження інвентаризації продукції, робота з терміналом, догляд за ювелірними виробами. 6. Ювелірний салон «Золото».
Продавець-консультант з 31.03.2011 по 01.04.2013 р.р Посадові обов’язки: обслуговування покупців, надання консультацій стосовно асортименту ювелірних виробів, розрахунки з покупцями, проведення інвентаризації магазину, обмін золота. 7. Салон сервісного обслуговування ВАТ «МКС». Офіс-менеджер з 18.07.2008р. по 14.11.2008р. Посадові обов’язки: прийом техніки в ремонт та її видача, виписка квитанцій, надання консультацій клієнтам стосовно ремонту техніки і його періоду виконання, ведення журналу вхідної і вихідної документації, прийом техніки в ремонт.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
порядність, комунікабельність, активність, відповідальність, пунктуальність, здатність до швидкого навчання, дотримуюсь здорового способу життя.

ЗНАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ:
українська мова, російська мова – вільно;
французька, англійська – читаю та перекладаю зі словником.

КОМПЮТЕРНІ НАВИЧКИ:
вільний користувач ПК (Microsoft Word, Windows, Internet, Microsoft Excel, 1С, робота з ел. поштою)
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») ел. почта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: