Резюме від 3 грудня 2021

Сивер Роман

Региональный, территориальный менеджер

Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся. Доступ до контактів — від 390 грн.


Досвід роботи

Менеджер управитель із збуту (супервайзер)

з 05.2012 по нині (9 років 8 місяців)
ПрАТ"Оболонь"


Освіта

Національний університет пищевих технологий

Инженер-Технолог, Киев
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)


Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
•Навички роботи з комп’ютером
Впевнений користувач ПК:
- Internet, MS Office и Office 365 (Word, Excel, Outlook, PowerPoint), Google таблиці, BUT(Bisness Analitycs Tools), 1С, електронна пошта, месенджери;


Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Обов’язки:
•Відповідальність за дистрибуцію товарів ПрАТ «Оболонь» на закріпленій території (Київ)
•Управління торговою командою. Розробка проектів на введення/скорочення додаткових торгівельних зон для підвищення якості обслуговування території та збільшення об’ємів продажу – ефективне використання ресурсів компанії.
•Менеджмент торгового персоналу (підбір, навчання, мотивація, контроль)
•Ведення клієнтської бази. Проведення переговорних та договірних процесів з ключовими клієнтами із залученням підлеглого персоналу для навчання та ведення коректного ділового мовлення в подальшому.
•Взаємодія з партнерами (переговори, зустрічі, комунікація).
•Планування та контроль виконання кількісних та якісних показників із збуту
•Виконання щомісячного плану продажів.
•Планування об’єму продажів (індивідуальне планування цільових показників).
•Організація та підготовка заключення договорів з новими клієнтами ( пере заключення договорів з існуючими клієнтами).
•Моніторинг території (дії конкурентів, відслідковування каналів збуту продукції)
•Контроль та забезпечення необхідних запасів продукції на складах дистрибутора (СОХ).
•Контроль та оформлення замовлень для клієнтів.
•Погодження промо періодів (узгодження розмірів знижок).
•Контроль мерчандайзингу.
•Облік виконання замовлень. Аналіз причин повернень та розробка заходів по усуненню випадків в майбутньому.
•Контроль та оптимізація дебіторської заборгованості.
•Ведення історії продажів (систематизація звітів).
•Запезпеченість у веденні оперативної звітності, документообігу, підготовка та подача звітності оперативних інформаційних матеріалів, первинних документів.
•Ведення та контроль бюджетів.
•Контроль виконання маркетингових угод.
•Проведення регулярних робочих візитів до клієнтів.
•Впровадження комплексу заходів для зменшення представленості конкурентів на території із скороченням іхної долі продаж.
•Організація та контроль раціонального та ефективного використання всіх видів ресурсів.
Забезпечення діяльності торгового персоналу (транспорт,паливо,зв’язок,документація,матеріали і т.д.)
Досягнення:

•оптимізація процесів пошуку персоналу; - підвищення кваліфікації торгових представників(підлеглих); - підписання нових контрактів на вигідних умовах (win-win); - розширення ринку збуту(збільшення активної клієнтської бази); - приріст динаміки продаж продукції в порівняні до минулого періоду
•контроль виконання контрактів з ключовими клієнтами (BeerMarket, Пив-Маг, GoodBeer,Beerlander та інші).
•Динаміка продаж з реалізації напрямку Пиво до 2020р. на рівні 125%
•Збільшення діючих контрагентів з 285 до 340 (період 2020р-2021р.)


Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: