• PRO

Марія-Соломія

Менеджер з закупівель, 30 000 грн

Розглядає посади:
Менеджер з закупівель, Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з туризму, Менеджер з продажу, Менеджер з продажу нерухомості, Менеджер з розвитку, Менеджер кол-центру, Адміністратор
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
51 рік
Місто проживання:
Трускавець
Готовий працювати:
Дрогобич, Львів, Трускавець

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець роботи з клієнтами

з 08.2023 по 06.2025 (1 рік 10 місяців)
Трускавецький інклюзивно-ресурсний центр, КУ, Трускавець (Освіта, наука)

1. Прийом та консультація батьків дітей з ООП.
2. Комплексна оцінка.
3. Проведення корекційно-виховних занять , з дітьми з ООП.
4. Адміністративна робота : документообіг , складання щотижневих планів, розробка дидактичного матеріалу тощо.
5. Супровід в ДОЗ , дітей з ООП.

Менеджер з адміністративної діяльності

з 12.2022 по 06.2023 (6 місяців)
Фізар та СпецСервісУкраїна, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Успішно систематизувала
бізнес-процеси, їх взаємодію та комунікацію.

Керівник відділу збуту.

з 11.2007 по 11.2015 (8 років)
ТзОВ "Дивосвіт", Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

Функціональні обов»язки:

--Підготовка, Запуск, контроль, управління бізнес-процесами: менеджери, виробництво, логістика, склади, Бухгалтерія,дизайнер.

- Підбір і навчання персоналу,презентації.

- Забезпечення виконання планових показників з продажу.

- Спрямування на ефективність продаж, постановка і контроль виконання планів продаж.

- Контроль дебіторської заборгованості. Моніторинг ринку конкурентів, конкурентний аналіз,зріз цін. Контроль і формування складських залишків, пошук постачальників .

- проведення переговорів з VIP-клієнтами.

- Робота з посередниками України по регіонах – контроль,навчання, планування,організація,продажі.

- Формування і подача звітності роботи відділу: продаж, виконання плану, мотивація працівників, постачальники, напрацювання клієнтської бази.

- Робота з претензіями клієнтів , їх усунення.

Професійні навички:
-знання офісних програм: MS Word, Excel; 1С Бухгалтерія; CRM.

- досвід ведення переговорів; досвід підбору, навчання, адаптації, мотивації персоналу; досвід управління; здатність згуртувати колектив; вміння планувати і прогнозувати;вміння переконувати, тайм-менеджмент, 1С Бухгалтерія (основи)

Особисті якості: ініціативність, комунікабельність, доброзичливість, націленість на результат, відповідальність, наполегливість ,винахідливість, хороша інтуїція, оптимізм, організаторські здібності, рішучість, стратегічне мислення,креативність.

Менеджер з продажу.

з 11.2001 по 11.2004 (3 роки)
ТзОВ "Астур", Львів (Трускавецька мінеральна вода.)

Освіта

Національний педагогічний університет ім.Драгоманова м.Київ.

Факультет коррекціцнлї педагогіки і психології, Київ
Вища, з 1991 по 1996 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Тренінги , семінари:маркетинг особистості, селф-маркетинг, основні PR- тренди ,розвиток збуту; збільшення продаж, нейромаркетинг

2011-2018 р.

Знання і навички

  • MS Word
  • MS Excel
  • 1С:Бухгалтерія
  • Бухгалтерський облік
  • Зосередженість
  • Активний продаж
  • Користувач 1С
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Робота із запереченнями
  • Цілеспрямованість
  • Відповідальність
  • Активність
  • Підготовка дітей до школи

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Рекомендації

Боднар Василь Іванович

Боднар Василь Іванович

Директор, ТзОВ " Дивосвіт"

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Мікровишивка , виготовлення прикрас - хобі .
Йога-Терапія - заняття для здоров'я.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: