Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 7 липня 2023 PRO

Сергій

Керівник, менеджер з управління персоналом (HR)

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
53 роки
Місто проживання:
Богородчани
Готовий працювати:
Дистанційно, Івано-Франківськ, Миколаїв

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з оптимізації бізнес-процесів

з 02.2023 по нині (1 рік 2 місяці)
Приватна стоматологічна клініка, Вінниця (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Стандартизація та оптимізація бізнес-процесів

Керівник департамента побудови

з 05.2021 по 12.2021 (7 місяців)
ТОВ "Таврія Бетон", Херсон (Будівельна промисловість, деревообробка)

Обов'язки:
•організація формування цілей підприємства на рік, контроль їх досягнення;
формування організуючої схеми підприємства, аналіз завантаження співробітників підприємства, розподіл функцій організуючої схеми між ними;
•запровадження передових технологій найму та введення на посаду персоналу (Performia, Висоцький консалтинг);
•найм та запровадження на посаду продуктивного персоналу;
•організація розробки посадових папок співробітників, регламентації та стандартизації бізнес-процесів підприємства;
•підвищення мотивації та залученості співробітників;
• ініціювання та організація автоматизації бізнес-процесів підприємства (Бітрікс24);
•запровадження інструментів оптимізації процесів підприємства: KPI, статистики процесів та працівників, аналіз їх падіння; ефективне планування роботи підрозділів та співробітників (щотижневе, стратегічне), корисні пропозиції, 5S, формулювання цінних кінцевих продуктів посад (ЦКП) та ін;
•організація та проведення аудитів бізнес-процесів підприємства та інспекцій співробітників підприємства на предмет знання своїх обов'язків та документів, що регламентують їх діяльність;
•навчання керівників підрозділів навичкам керівництва підлеглими, передовим інструментам управління (Performia, Висоцький консалтинг);
•контроль дотримання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку.

Досягнення за 7 місяців (рестарт підприємства):
• сформовано організуючу схему підприємства, визначено функції підприємства, які потребують додаткового найму співробітників або їх розподілу між наявними працівниками;
• визначено цілі підприємства на 2021 рік та заходи щодо їх досягнення;
• визначено ЦКП всім посад;
•на 75% посад розроблено оптимізовані посадові обов'язки;
• розроблено, впроваджено та регламентовано передову методику найму та введення на посаду нових співробітників;
• найняті продуктивні співробітники на 75% ТОП посад, на 90% менеджерських та робочих посад;
• сформовані посадові папки для всіх посад;
• організовано щотижневе та щоденне планування роботи всіма керівниками та ІТП у ПЗ Бітрікс24.

Начальник відділу впровадження систем менеджмента

з 06.2012 по 07.2020 (8 років 1 місяць)
ТОВ "ФПК "Корабел", Херсон (виробництво міжкімнатних дверей (дерево, МДФ))

Обов'язки: розробка та впровадження інструментів підвищення ефективності роботи підприємства та якості продукції, що випускається.
Досягнення:
- підприємство сертифіковане відповідно до стандарту ISO 9001, розроблено та впроваджено регламентуючі документи Системи менеджменту якості,
- впроваджено систему аудитів процесів підприємства,
- впроваджено такі системи підвищення ефективності роботи підприємства:
• процесний підхід до управління підприємством,
• система контролю функціонування основних процесів підприємства,
• система ключових показників діяльності працівників (KPI),
• система контролю та підвищення ефективності роботи обладнання,
• система корисних пропозицій (щорічний економічний ефект від 2млн.грн.),
• система 5S, система управління культурою виробництва,
• навчання працівників виявлення та усунення втрат у роботі,
• визначено цінні кінцеві продукти посад,
• розроблено фактично працюючі та контрольовані посадові та робочі інструкції для працівників,
• розроблено та впроваджено систему контролю та аналізу менеджменту підприємства за підсумками року та ін.

Освіта

Херсонський індустріальний інстітут

Машинобудування, інженер-механік, Херсон
Вища, з 1987 по 1993 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Вимоги системи менеджмента якості ISO 9001:2015

2017

Внутрішній аудитор систем менеджмента (ISO 19011:2018)

2019

Школа керівників від компанії Visotsky Consulting) (+ найм персонала)

2019, 8 месяцев

Performia (найм та введення на посаду нового персоналу)

2021

Знання і навички

MS Excel MS Word Бітрікс24 MS Visio Графічні редактори BPMN Розробка та впровадження систем управління, покращення процесів Організація забезпечення виробничого підприємства ТМЦ Найм, введення на посаду, управління персоналом Сістематизація бізнес-процесів підприємства Найм, введення у посаду, керівництво персоналом Систематизація та регламентація бізнес процесів

Знання мов

  • Українська — просунутий
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Наявний досвід:
1. Організація роботи з закупівель ТМЦ, логістики (є великий досвід на виробничих підприємствах);
2. Організація найму та вступу на посаду нових працівників, управління персоналом, впровадження на підприємстві систем менеджменту (Ощадливе виробництво, ISO 9001, ISO 19011, KPI та ін.).
Особисті якості: цілеспрямованість, ініціативність, чесність, конструктивність, справедливість, аналітичний склад розуму, уміння формування стратегічних та тактичних цілей та їх досягнення, аналіз, планування, контрольні функції.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: