Резюме от 18 июля 2017

Висоцький Петро Петрович

Головний бухгалтер, фінансовий директор, 50 000 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
1 марта 1976 (41 год)
Город:
Львов

Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация

Висоцький Петро Петрович
1976 р.н.
79026, м. Львів, вул. Стрийська, 108
тел. моб. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Skype: vysotskij.petro


Освіта:
1995-1998 рр.. - Тернопільська академія народного господарства. Спеціальність - економіст.
1992-1995 рр.. - Львівський технікум банківської справи. Спеціальність - молодший спеціаліст банківської справи.

Досвід роботи:
2009- 2017 рр.. - ……………………. - головний бухгалтер .Імпорт продтоварів, гуртова торгівля, логістика, транспортно-експедиційні послуги.
2008-2010 рр.. - ТОВ "УФК-Захід" - головний бухгалтер. ЗЕД, гуртова торгівля овочами, фруктами.
2004-2008 рр.. - ДТЕП "ІСТ-Захід" - головний бухгалтер. Транспортно-експедиційні послуги.
2002-2004 рр.. - ТОВ "Агробізнес" - заступник головного бухгалтера. Сільське господарство, переробка.
1999-2002 рр.. -ПП "Фортуна-Сервіс" (ПП "Атлант-Плюс") - головний бухгалтер. Оптова торгівля продовольчими товарами.
1998-1999 рр.. - ДПА у м. Львові - старший державний податковий інспектор відділу аналізу звітності та утримання податків з юридичних осіб.

Професійні навички:
• Знання цивільного, податкового, господарського та трудового законодавства, національних стандартів бухгалтерського обліку;
• Організація, ведення та контроль бухгалтерського та податкового обліку всіх господарських операцій на підприємстві відповідно до П(С БО та податковим законодавством; Досвід організації бухгалтерського та податкового обліку з "нуля";
• Розробка та впровадження облікової політики компанії відповідно до вимог національних стандартів;
• Управління системою документообігу на підприємстві;
• Податкове планування, оптимізація та мінімізація оподаткування підприємства;
• Знання особливостей обліку на виробництві, в оптовій і роздрібній торгівлі, у сфері послуг, лізингових (орендних) операцій; знання ЗЕД;
• Складання та здача всіх форм статистичної та податкової звітності;
• Підготовка управлінської звітності для керівництва;
• Досвід спілкування з контролюючими органами;
• Досвід успішного проходження податкових перевірок;
• Знання діловодства, у тому числі кадрового, робота з договорами;
• Управління грошовими потоками підприємства;
• Постановка завдань програмістам з автоматизації бухгалтерського обліку;
• Навички управління колективом;
• Фінансовий аналіз, знання та використання банківських продуктів для найбільш ефективної роботи підприємств
• Планування оподаткування підприємства
• Підбір персоналу, навчання і створення високоефективної команди, дружного колективу
• Здатність систематизувати та аналізувати великі обсяги інформації,
• Здійснення фінансово-економічного аналізу господарської діяльності підприємства,

Додаткова інформація:
Досвідчений і впевнений користувач ПК: MS Office (Word, Excel, Access, Internet Explorer, Outlook), 1C: 7.7/8.2 (самостійне програмування, впровадження, супровід), клієнт - банк, Ліга: Закон, БестЗвітПлюс, М.Е.Doc, Арт-Звіт.
Водійські права категорії «В», власний автомобіль, наявність закордонного паспорта.

Знання мов:
Вільне володіння українською та російською мовами, польська розмовна, англійська середній.

Особисті якості:
Висока працездатність, комунікабельність, аналітичний склад розуму, здатність швидко навчатися та адаптація, ініціативність, послідовність, вміння добиватися бажаного результату. Порядний, високий рівень відповідальності. Без шкідливих звичок.

Сімейний стан: одружений, виховую трьох дітей.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме в категориях
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: