• PRO

Victoria

Head of marketing (communications, creative)

Розглядає посади:
Head of marketing (communications, creative), Маркетолог, Интернет-маркетолог
Вид зайнятості:
повна, неповна
Зарплата:
120 000 грн/міс
Вік:
28 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Head of marketing

з 01.2024 по нині (1 рік 4 місяці)
DarwinLand — IT освiта та фiн грамотность для дiтей, Киев (Образование, наука)

Project Marketing Manager

з 12.2023 по нині (1 рік 5 місяців)
Englishdom, Киев (Образование, наука)

Head of Marketing Communications Manager

з 02.2022 по нині (3 роки 3 місяці)
GoITeens — IT академія, Киев (IT)

- ​​Розробка комунікаційної стратегії (соціальні мережі, YouTube та Tik Tok, блог, коммюніті, influence маркетинг, онлайн івенти)
- Реалізація та контроль комунікаційної стратегії ринку України та інших країн;
- Реалізація та контроль фірмового стилю та тону бренду у всіх точках контакту з клієнтами (сайт, лендінги, презентації, соц. мережі, відеоролики, рекламні банери та інші маркетингові матеріали та канали);
- Виконання планів лідогенерації із контенту за кількістю, якістю та вартістю лідів і досягнення плюсового ROMI;
- Забезпечення виконання планів продажу;
- Керування комунікаційною командою внутрішньою та зовнішньою (копірайтери, дизайнери, SMM менеджери, коммюніті менеджери, influence менеджери, івент менеджери та ін.).Підбір, мотивація, контроль;
- Планування та керування процесом створення текстового та візуального контенту (пости в соц. мережі, статті, лендінги, відеоролики, листи, презентації та інше);
- Планування та контроль реалізації інтеграцій з лідерами думок для отримання цільових лідів. Планування пошуку нових блогерів та каналів, створення оферів для партнерів та оцінка результатів.
- Розробка нових лендінгів під контентні проєкти (написання ТЗ виконавцям, контроль створення, відслідковування конверсій);
- Планування та контроль робіт по запуску та проведенню Марафонів, Демо днів та інших івентів (планування івентів, контроль організації та промо, оцінка результатів)
- Планування та контроль робіт по розвитку коммюніті; (створення стратегії розвитку, контроль реалізації, оцінка результатів);
- Планування та контроль робіт по розвитку блогу (створення стратегії просування, погодження контент-плану, контроль реалізації, оцінка результатів);
- Ведення аналітики та формування звітів по ефективності каналів комунікації, проєктів та досягненням KPI командою;
- Участь у створенні автоматизованих дашбордів (постановка ТЗ, контроль виконання, постановка ТЗ на доопрацювання)

Head of Marketing

з 10.2021 по 04.2022 (6 місяців)
GEPUR, Киев (Розничная торговля)

- Розробка та реалізація маркетингової стратегії (онлай. офлайн, маркетплейси);

- Управління та розвиток команди (SMM, контент (+продакшн), дизайн, реклама, PR та event);

- Розробка та управління проектами, (відповідальна за результат) аналітика та масштабування результату;

- збільшення продажів за коштами маркетингових активностей;

— Наймання в команду, оптимізація бізнес-процесів, пошук підрядників для реалізації стратегії просування;

— Розвиток нових каналів просування від social media до колаборації бренду та спільних продуктів, партнерські програми та офлайн медіа;

- Щільна робота з категорійним відділом, цехом та складом (1C), та дизайнерами;

- Щомісячна / щотижнева звітність + аналітика з канального, розрахунок економіки відділу, облік витрат, встановлення KPI на відділ, розрахунок ФОП та систем мотивації (матеріальна та не матеріальна); постановка цілей (OKR) на рік, квартал та план досягнення цілей;

- Робота з сайтом (сфера fast-fashion) вихід та оновлення колекцій щотижня (від оновлення карток товару на сайті до повного просування) контроль розсилок, анонсів, оновлень, наявності товару тощо.

Head of Content Marketing

з 10.2020 по 12.2021 (1 рік 2 місяці)
Kodland освітня платформа діджитал навичок, Вся Украина (IT)

Основні обов'язки:
Від контент-менелдера до керівника відділу рекламних комунікацій.

— Розробка стратегії бренду у медіа-просторі. Розвиток всієї соц. мереж з нуля (Instagram, YouTube, Яндекс.Дзен, Vkontakte, Facebook, Twitter (ENG), Tik Tok;

- Створення, розробка, запуск та просування нових маркетингових каналів комунікації (Колаборації та внутрішні продукти бренду (Такі як K-Store - внутрішній магазин з мечем компанії, створений з метою - внутрішній майданчик для інфоприводів)

- Формування цілого департаменту - Брендінг. Розробка стратегій на Q1 (2, 3, 4), планування, підготовка, збір та формування команди, розробка стратегії позиціонування, розробка плану просування, система аналітики та оцінка результатів, масштабування та оптимізація процесів;

- Постановка OKR та KPI для кожного відділу (Дизайн, Production, маркетинг продуктів тощо) - аналітика, введення систем звітності;

- Формування (найм) відділу за контентом (Production, Редакція, Дизайн, Асистенти тощо) та організація роботи відділу + Influence-marketing - вибудовування системи роботи, від пошуку до реалізації, документообіг;

- Систематизоване та постійне виробництво контенту (фото / відео / статті), відомий стиль комунікації у всіх каналах;

- Участь у реалізації стратегічно важливих проектів, створення спецпроектів та інфоприводів спільно з відділом PR;

- Генерація та розробка креативних ідей.

Perfomance таргетолог

з 09.2019 по 07.2020 (10 місяців)
ЧЕРДАК (Start up), Москва (Storage)

1. Запуск и ведение рекламных кампаний в соц.сетях (Facebook, Instagram);
2. Разработка ТЗ для копирайтеров и дизайнеров;
3. Оптимизация и отслеживание эффективности рекламных компаний;
4. Медиапланирование и прогнозирование.
4. Аналитика и составление отетности (Google Analitics, Yandex Metrika)
5. Разработка антикризисных предложений.

Таргетолог / PR

з 04.2018 по 10.2020 (2 роки 6 місяців)
SETTERS — Коммуникационное агенство, Санкт-Петербург (Digital Marketing Communication)

Обязанности таргетолога:

1. Аналитика и прогнозирование результатов рекламных кампаний в социальных сетях.
2. Расчет KPI и формирование гипотез.
3. Мадиапланирование.
4. Формирование отчетов, выгрузки.

Разработка коммуникационной digital-стратегии бренда на таких медиа ресурсах как: Telegram, Facebook, Vk, Instagram, Twitter, Яндекс.Дзен, а также блоги:

Поиск новый каналов для продвижения брендов/компаний/услуг.

1. Разработка концепции (смыслов) информационного повода.
2. Подбор площадок для продвижения.
3. Разработка и создание контента (Разрабокта ТЗ).
4. Управление проектом в СМИ.
5. Аналитика и медиапланирование.
6. Оценка результатов.

Освіта

Санкт-Петербургский университет технологий управления и экономики

Реклама и связи с общественностью, Санкт-Петербург
Вища, з 2014 по 2018 (4 роки)

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вище середнього
  • Російська — вільно

Кандидати за містами