Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 22 квітня 2024 PRO

Анна

HR Director

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

HR консультант - freelancer

з 01.2021 по нині (3 роки 3 місяці)
HR Freelance, Київ (Пошук персоналу, HR)

Рекрутинг та надання HR консультацій компаніям-клієнтам в Україні та 1 польській будівельно-лізинговій компанії.
Час співпраці - 1-6 місяців, половина компаній розширювала замовлення під час співпраці.

Керівник відділу управління персоналом, HR Business Partner

з 06.2019 по 10.2020 (1 рік 4 місяці)
Компанія Доля, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

На старті: HR процеси не налагодженні, працівники не можуть чітко назвати свої зони відповідальності, ручне управління та хаос у бізнес процесах. 30 працівників, 2 власники, підпорядкування директору-власнику.

Результати та досягнення:
1. Провела глибокий аудит HR процесів та персоналу, спрогнозувала, що через 6 місяців компанія зупиниться у зростанні обороту (до цього зростання було х2/рік, директор погодився з прогнозом). Запропонувала рекомендації для покращення слабких сторін та зменшення ризиків, які стали основою стратегії компанії на 2020 рік, а також ініціювала зміну системи планування цілей в компанії на систему збалансованих показників (BSC). В результаті змін щомісячний оборот компанії виріс у 2,5 рази за 9 місяців, штат виріс до 50 працівників;
2. Ініціювала та вела проект з формування та реалізації стратегії компанії на 2020 рік, зміни та опису бізнес-процесів між відділами, перегляду орг. структури, місії та цінностей компанії. В результаті компанія з мінімальними втратами співробітників та грамотним фінансовим плануванням пережила перший локдаун у 2020 році та за 3 місяці вийшла знов у прибуток (хоча 70% клієнтів не працювали);
3. Прописала профілі всіх посад спільно з директором та ТОПами на основі потреб бізнесу та стратегії;
4. Визначила з директором політику щодо персоналу, сформувала HR стратегію з урахуванням стратегії бізнесу;
5. Запустила HR функцію в компанії з "нуля", увійшла до складу стратегічних ТОПів, була консультантом для директора та ТОПів, координувала роботу ТОПів зі стратегічними завданнями;
6. Побудувала і вела з нуля усі HR системи, визначила їх етапи та відповідальність учасників;
7. Ініціювала, розробляла та реалізовувала проекти, спрямовані на підвищення ефективності/результативності персоналу та бізнес-процесів;
8. Координувала взаємодію з тех. підтримкою компанії, прибиральницею, закупівлі для працівників;
9. Навчила з "нуля" менеджера з персоналу (працювала 6 місяців, було скорочення через карантин).

Директор департаменту управління персоналом

з 10.2018 по 02.2019 (4 місяці)
ІБК Люкс Капітал Буд, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

На старті:
HR процесів не було, кадрове діловодство велося хаотично та з порушеннями, великі приховані конфлікти між ключовими працівниками, хаотичне управління компанією. 2 власники, 15 офісних працівників, близько 50 будівельників.

Досягнення:
1. Допомогла керівництву компанії у розробці стратегічних цілей компанії, бізнес-моделі, визначити та описати цільові сегменти клієнтів, а також описати продукт для них, сформувати та описати поняття норми та wow-ефекту в роботі компанії (в процес залучила всіх ТОП-ів та ключових співробітників компанії, що допомогло підвищити їхню залученість, розділити відповідальність, а також згуртувати команду);
2. Сформували орг. структуру компанії на 2 місяці та рік, що допомогло приступити до реалізації цілей одразу після їх формування, а також спланувати завантаженість працівників;
3. Сформували цінності компанії, що допомогло зрозуміти які є проблеми у корпоративній культурі компанії, а також нова цінність «постійна орієнтація на розвиток» допомогла співробітникам перейти з парадигми «навчаюсь тому, що чогось не знаю, а це соромно» до «навчаюсь тому, що хочу розвиватися сам і розвивати компанію» (усі ТОПи взяли участь у профільному заході з управління будівельним бізнесом, компанія проходила 3-місячний курс із систематизації бізнесу від Бізнес Конструктор);
4. Налагодила підбір персоналу, планування та подання заявок на підбір;
5. Провела кадровий аудит та відновила кадрове діловодство компанії за 2018 рік (самостійно і в кооперації з головним юрисконсультом компанії);
6. Прокачала навички ТОП-менеджменту компанії в адаптації та звільненні персоналу, управлінні персоналом, введено практику надання зворотного зв'язку та 1:1 зустрічей керівників з директором, що допомогло зменшити рівень стресу у співробітників компанії через стрімкі зміни, а також збільшити рівень залученості персоналу;
7. Зменшила рівень конфліктності в компанії завдяки тому, що почали вирішувати конфлікти відразу, а не накопичуючи, а також проведення робочих зустрічей та опис бізнес-процесів для поліпшення взаємодії між відділами;
8. Організувала проведення якісного новорічного корпоративу на 35 осіб із нагородженням найкращих співробітників у рамках отримання компанією премії "Вибір споживача" 2018р;
У підпорядкуванні – 1 інспектор з кадрів (була заміна).

HR generalist (проект)

з 03.2018 по 05.2018 (2 місяці)
Piel Cosmetics, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

HR generalist (єдиний HR спеціаліст в компанії)

з 03.2017 по 08.2017 (5 місяців)
ТОВ "Магія текстилю" (інтернет-магазин Podushka.ua), штат - 60 працівників, Київ (Роздрібна торгівля)

HR Generalist (єдиний HR спеціаліст в компанії)

з 08.2015 по 11.2016 (1 рік 3 місяці)
4 інтернет-магазина (група компаній Bemax), 80-110 працівників, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Проектний менеджер, віце президент бізнес напрямку у 2015 р., президент у 2018р.

з 12.2013 по 12.2018 (5 років)
Міжнародна молодіжна некомерційна організація JCI Youth, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Член міжнародної некомерційної організацій JCI Youth 2013 - 2018 г.
JCI Youth – це частина (автономна філія) міжнародної некомерційної організації JCI (Junior Chamber International) зі столітньою історією, представленою більш ніж у 120 країнах світу. Має 4 напрямки діяльності – бізнес, індивідуальний, соціальний, міжнародний.
Основна діяльність – організація освітніх проектів для молоді. www.jciyouth.com

Мої проекти – освітні заходи для молоді у Києві та Львові, кількість учасників 30-70 осіб з усієї України 15-40 років. Особливостями всіх наших проектів є те, що їхньою метою не є отримання прибутку (бюджет проекту, розраховується так, щоб завдяки продажу квитків та партнерству покрити собівартість), а також у них усі беруть участь на волонтерських засадах – організатори, фотографи, спікери (фахівці-практики) з експертизою у певній тематиці).
Теми організованих мною проектів - HR, підприємництво, лідерство, інвестування, Стратегія «Блакитного океану», страхування, освітній та культурний обмін «Explore Canada» тощо.

Досягнення:
Президент JCI Youth у 2018 році (посада отримується на основі виборів, можна займати лише 1 рік);
Віце-президент бізнес-напрямку JCI Youth у 2015 році (була куратором всіх проектів бізнес-напряму). Була нагороджена за найактивніший розвиток напряму палати серед усіх палат (організацій у 5 містах України) JCI Ukraine.
Керівник 5 проектів, член команди організаторів більше 10 проектів.
Усі мої проекти були у прибутку (завдяки ефективно спланованому бюджету та управлінню проектом).


Додаткові навички (отримані завдяки проектному менеджменту освітніх проектів):

1. Навчання та управління командою волонтерів з 2-10 осіб, у тому числі віддалено, наставництво;
2. Пошук та проведення переговорів з партнерами та інфопартнерами;
3. Складання та реалізація медіаплану;
4. Визначення ЦА події, вибір способів просування події та налаштування реклами у ФБ;
5. Комунікація з учасниками події на всіх етапах;
6. Бюджетування та прийом оплат від учасників;
7. Фандрейзинг;
8. Пошук та комунікація зі спікерами;
9. Планування та тайм-менеджмент тощо.

Рекрутер

з 06.2013 по 07.2015 (2 роки 1 місяць)
-, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

2015 р. Брокерська страхова компанія Broker XL - менеджер з підбору персоналу в КЦ та страхову компанію.
Досягнення: створила необхідний постійний потік кандидатів, розробила систему адаптації та посібник для новачка.

2014р. Розважальний комплекс "Кобзов" – менеджер з підбору адміністративного персоналу.
Досягнення: запровадила етап тестування у підбір персоналу, що дозволило приділити більше уваги усуненню факторів, через які найчастіше звільнялися працівники.

2013р. ТОВ "Еко" - менеджер з підбору та адаптації торгового персоналу для відкриття 100-го гіпермаркету "Еко", ведення 3-х гіпермаркетів із загальною чисельністю персоналу 750 осіб.
Досягнення: за 3 тижні підібрала та вивела на роботу 150 співробітників, виконала всі показники у термін, якісно вела щоденні звіти з підбору та факторів для аналітики, які використовувалися вищим керівництвом компанії. Була першим менеджером з персоналу, який почав працювати поруч із персоналом (місце роботи – гіпермаркет), а не в центральному офісі. Підтримка плинності кадрів на низькому рівні.

Освіта

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Факультет управління персоналом та маркетингу, спеціальність управління персоналом та економіка праці, Київ
Вища, з 2012 по 2013 (1 рік)

Магістр з управління персоналом та економіки праці (диплом з відзнакою).
Тема дипломної роботи: "Розвиток корпоративної соціальної відповідальності"

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Факультет управління персоналом та маркетингу, спеціальність управління персоналом та економіка праці, Київ
Вища, з 2008 по 2012 (4 роки)

Бакалавр з управління персоналом та економіки праці

Додаткова освіта та сертифікати

Курс "Рольові ігри на роботі. Психологія управління". Людмила Мельник, (Київ)

лютий 2021р.

Курс "Стратегічне планування: формування стратегічного мислення. Стратегічний менеджмент". Анна Власова, платформа Spalah

вересень-грудень 2020р.

Курс "Управління персоналом на основі стратегії бізнесу". Анна Власова, платформа Spalah

вересень-грудень 2019р.

Курс "Трудове законодавство та кадрове діловодство". Вікторія Боднарчук, Golden Staff, Київ

квітень 2017р.

Міні-MBA програма EBC*L (The European Business Competence*License). Рівень А. Фінансова грамотність та управлінський облік,Київ

2014р.

Міні-MBA програма EBC*L (The European Business Competence* License). Рівень В. Маркетинг та продажі, Київ

2015р.

Курс "Психологія управління". Людмила Мельник, (Київ)

Червень 2023 р.

Знання і навички

Консультації ТОП-ів та директора з питань управління персоналом Управління командою Підтримка та розвиток усіх HR процесів Налагодження усіх HR процесів з нуля Чесність Постійний розвиток Орієнтація на результат Системність Стратегічне мислення MS Excel Користувач ПК Бітрікс24 Знання офісних програм Google Docs

Знання мов

Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

Мої "супер сили" - системність, вміння організувати хаос та команду, вміння слухати та чути, турбота про працівників, оптимізм.

Мої цінності - професіоналізм, відповідальність, орієнтація на результат, постійний розвиток, чесність.
Вважаю, що кожен працівник є важливою частиною компанії і відношуся до всіх однаково, є провідником турботи компанії про працівників.

Ключові зони відповідальності та досвід:
1. Стратегічні процеси в компанії:
- участь у формуванні стратегії компанії, її бізнес-моделі, визначенні цільових сегментів клієнтів, формуванні УТП, залучення ТОП менеджменту та ключових працівників до цього, адміністрування цих процесів;
- розробка та реалізація орг.структури теперішньої та майбутньої на основі стратегії бізнесу;
- опис бізнес-процесів;
- ініціювання та адміністрування стратегічних проектів в компанії;.
2. Стратегічні HR процеси:
- розробка та реалізація HR стратегії (коли є стратегія бізнесу та коли немає);
- розробка та проведення аудитів HR процесів та персоналу;
- налагодження з нуля всіх HR процесів, розробка та впровадження нових стандартів та бізнес процесів;
- розробка профілів посад під потреби бізнесу;
3. Пошук та підбір персоналу:
- розробка та впровадження системи підбору персоналу;
- пошук та підбір персоналу усіх рівнів, проведення глибинного інтерв'ю та інтерв'ю по компетенціям, кейс інтерв'ю;
4. Адаптація персоналу:
- розробка системи адаптації;
- впровадження планів завдань на випробувальний термін, контроль їх виконання, проведення оцінювання по закінченню в.т. (з боку співробітника та з боку керівника), підбиття підсумків на зустрічі з керівником та співробітником;
5. Розвиток персоналу:
- розробка концепції “Корпоративного університету”;
- розробка та затвердження системи бюджетування витрат на навчання персоналу;
- допомога в розвитку та навчання керівників управлінським та HR навичкам;
- навчання керівників дачі зворотного зв'язку, проведення зустрічей 1:1;
- консультування директора-власника з питань управління персоналом, участь у дискусіях та роздумах;
6. Оцінка персоналу:
- розробка та проведення оцінок працівників та впливу HR процесів на них, оцінка розуміння стратегії компанії та своїх зон відповідальності, задоволеності роботою в компанії, системою оплати праці, eNPS тощо, виявлення сильних та слабких сторін компанії, ризиків, написання рекомендацій їх усунення, реалізація його;
- аналітика статистики виконання KPI працівників, консультація керівників з приводу їх коригування;
7. Мотивація персоналу:
- розробка системи оплати праці, преміювання, впровадження KPI для працівників відділу продажу;
- розробка системи нематеріальної мотивації працівників;
8. Бюджетування:
- розрахунок та видача з/п (управлінський облік), взаємодія з бухгалтерією;
- регулярний моніторинг ринку з/п;
- бюджетування всіх додаткових витрат на персонал;
9. Корпоративна культура:
- підтримання та розвиток корпоративної культури на основі цінностей команди та стратегії компанії;
- написання Welcome файлу з правилами команди для нових працівників в неформальному стилі;
- організація та проведення корпоративів з урахуванням цілей HR та компанії, в т.ч. виїзних;
- допомога у вирішенні конфліктів між співробітниками, співробітник-керівник, між керівниками;
- допомога в рішенні ситуацій з токсичними працівниками.
10. Внутрішні комунікації:
- розробка та реалізація системи регулярних внутрішніх комунікацій в компанії для того, щоб процеси в компанії були прозорими та чесними, усі працівники мали доступ до інформації, розуміли куде йде компанія, які результати та який вклад у них робить кожен працівник;
- впровадження, ведення та координація щотижневих загальних зборів керівників відділів, впровадження систем регулярних зустрічей між керівниками та директором для покращення операційної та стратегічної роботи в компанії;
11. Звільнення персоналу:
- розробка системи звільнення персоналу (для керівників і працівників);
- проведення Exit-інтерв'ю та аналітика причин звільнення, вжиття заходів щодо їх усунення;
- документальне супроводження процесу звільнення працівника;
12. Кадрове діловодство та бухгалтерія ФОП:
- проведення аудиту кадрового діловодства компанії (ТОВ) та його ведення (крім військового обліку та подання звітів до держ. органів);
- орієнтація у ведені бухгалтерії ФОПів 3-ї групи;
13. Статистика та аналітика, вживання заходів для покращення показників:
- ведення статистики роботи відділу;
- відслідковування показників персоналу (eNPS, рівня плинності персоналу, задоволеності роботою в компанії, системою оплати праці, взаємодією з іншими відділами, керівником тощо);
- відстеження ефективності воронки рекрутингу;
14. Управління командою HR відділу та іншими працівниками:
- навчання з нуля менеджера з персоналу за 6 місяців роботи;
- була керівником менеджерів з персоналу, інспектора по кадрам, маркетолога, зав.хоза, системного адміністратора, прибиральниці;
- управління командами до 10 чоловік під час організації конференцій для 70 осіб (волонтерський досвід);
- проведення 1:1

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: