Назустріч — платформа взаємодії ветеранів та роботодавців
Переглянути
  • Файл

Мирослава

Менеджер з персоналу, рекрутер, кадровик

Вік:
39 років
Місто:
Чернігів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
Шульга Мирослава Сергіївна
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта- вища (бакалавр), спеціальність- право

Досвід роботи:

БО «Благодійний фонд «Швейцарський фонд з протимінної діяльності ФСД в Україні» з
06.2022 по даний час.
Посада- головний фахівець з кадрових питань
Обов’язки:
- Кадрове супроводження всього штату працівників ( прийом на роботу, формування та
ведення особових справ, звільнення, переведення, продовження контрактів, зміна окладів,
лікарняні, відпустки тощо)
- Ведення наказів з основної діяльності, з адміністративно-господарської діяльності
- Пошук та підбір персоналу ( розміщення вакансій, відбір резюме, проведення співбесід)
- Ведення табелю
- Ведення звітів по виконаній роботі
- Ведення електронного реєстру кадрових документів
- Участь в розробленні посадових інструкцій
- Супроводження медичного страхування працівників
- Допомога керівнику в інших питаннях та запитах

АТ «Альфа- Банк» з 04.2013 до 04.2022
За період роботи займала посади- менеджера з підбору персоналу, в.о. керівника з управління
персоналу в м. Чернігів, провідного інспектора кадрів

Обов’язки:
- Пошук та підбір персоналу (скриніг резюме ,проведення телефонних інтерв’ю, проведення
співбесід (групові та індивідуальні))
- Формування кадрового резерву
- Навчання та розвиток персоналу
- Участь в процесі адаптації нових співробітників
- Розроблення мотиваційних програм для працівників та їх супроводження
- Кадрове супроводження співробітників ( штат більше 1000 осіб)- прийняття на роботу,
звільнення, відпустки, лікарняні, переведення та інші кадрові питання
- Комунікація з усіма підрозділами банку, допомога у вирішенні спірних/складних питаннях.

2008- 2011 ООО «eCall»
2011-2013 ПАТ «Альфа-Банк»
Посада: Керівник групи з обробки електронних запитів

Обов’язки:
- Організація, контроль роботи групи згідно процедурам банку
- Проведення навчання для співробітників групи
- Аналіз індивідуальної та групової статистики, прослуховування записів розмов
співробітників
- Консультування співробітників групи зі складних питань та прийняття рішення у складних
ситуаціях
- Спілкування з проблемними клієнтами та обслуговування дзвінків під час пікового
навантаження
- Надання керівнику необхідні звіти та показники групи
- Участь у проектах, що стосуються обслуговування клієнтів, внутрішніх процедур,
запровадження нових сервісів/послуг
- Планування та розподіл ресурсів
Вміння та навики:
Вільне володіння українською, англійська мова- вивчаю рівень В1
Впевнений користувач ПК, принтер, сканер
Наявність навичок публічних виступів
Навички проведення телефонних та особистих співбесід
Досвід в управлінні працівниками
Проведення навчань для працівників
Вміння вирішувати конфліктні та нестандартні ситуації

Особисті якості :
Відповідальність, комунікабельність, уміння працювати в режимі багатозадачності, стресостійкість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: