Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 15 серпня 2022 PRO

Лілія

Секретар, офіс менеджер, діловод, 7 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Секретар

з 05.2018 по 08.2018 (3 місяці)
ФОП ГЛАДКИЙ, Черкассы (Торговля)

- облік, реєстрація, розгляд і підготовка поступаючої кореспонденції для доповіді керівництву; створення анкет та накладних в 1С
- оформлення (в тому числі друкування) і розсилка розподільних документів, листів, телеграм, телефонограм, факсів
аналіз довідок і доповідей структурних підрозділів з висновками і пропозиціями по них;
- підготовка і своєчасна розсилка матеріалів до засідань, нарад, конференцій, семінарів і з'їздів;
- телефонне обслуговування;
- забезпечення офісу всим необхідним , замовлення : канцелярії, води, кави
- робота з оргтехнікою: принтер, сканер, факс, комп’ютер

Спеціаліст

з 05.2017 по 12.2017 (7 місяців)
Управління соціального захисту населення, Черкассы (Управління соцвиплат, та компенсаційних витрат)

В обов'язки входив прийом, збір та формування документації в справи, які надалі передаються на обробку спеціалісту, який нараховує субсидію та консультація громадян відносно субсидії.

Оператор ПК

з 04.2010 по 03.2012 (1 рік 11 місяців)
ТОВ Телеперфоменс, Черкассы (Продаж, консультація та обслуговування клієнтів відносно товарів компанії)

В обов'язки входило: прийом дзвінків, ведення бд клієнтів

Дана работа покращила навики спілкування з людьми, що впливало на роботу та на об'єм продажу товарів,
Працювали в програмах : Word, Cisco, Sibel

Секретар (практика під час навчання в університеті)

з 03.2009 по 09.2009 (6 місяців)
Міська Рада, Черкассы (Архівний відділ)

Обов’язки – прийом дзвінків, діловодство, робота з клієнтами по телефону, ведення бази даних клієнтів. Був здобутий досвід роботи з документами ,формування справ, видача довідок, забезпечення життєдіяльності відділу, закупи канцелярії, підтримка порядку робочого місця, працювала а програмах Word, Excel, Internet, E-mail.

Освіта

Східноєвропейський університет економіки та менеджменту

Документознавство та інформаційна діяльність - діловод, Черкаси
Вища, з 2007 по 2012 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Cпеціалізований навчальний центр підготовки та перекваліфікації - курси 1С

2021, 2 місяці

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet Водійські права кат. B

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — середній

Додаткова інформація

Про себе
Я, Мислюк Лілія Олександрівна
Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Місце народження: місто Черкаси
Дата народження: 15.09.1990р.

Сімейний стан: незаміжня, є дитина 7 років

Освіта: повна вища, 2007-2012рр. - Черкаський Східноєвропейський університет економіки та менеджменту спеціальність "Документознавство та інформаційна діяльність"
Рівень - спеціаліст.


Особисті та ділові якості: відповідальність, цілеспрямованість, комунікабельність, доброзичливість, трудолюбивість, прагну до розвитку і професійного росту!
Маю права категорії "В", за кермом вже 7років

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: