Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 26 серпня 2022 Файл

Світлана

Адміністратор, помічник керівника, кадровик

Вік:
25 років
Місто проживання:
Вінниця
Готовий працювати:
Бар, Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Семенюк Світлана Сергіївна
(Svitlana Semeniuk)

Дата народження: 30 грудня 1998 р.
Місто: Вінниця.
Мобільний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
(Viber/Telegram)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль:
резюме подається на отримання посади адміністратора.
Освіта:
• вересень 2020 р. – грудень 2021 р. Донецький Національний Університет імені Василя Стуса м. Вінниця, економічний факультет, спеціальність 051 «Економіка» освітня програма «Управління персоналом та економіка праці», магістр (диплом з відзнакою).
• 2016 – 2020 рр. Донецький Національний Університет імені Василя Стуса м. Вінниця, економічний факультет, спеціальність 051 «Економіка» освітня програма «Управління персоналом та економіка праці» (денна форма навчання), бакалавр.
Досвід роботи:
• проходження практики у відділі по роботі з персоналом ТОВ НВП «Аргон» у місті Вінниця (лютий 2019 р. – травень 2019 р.)
• проходження практики у відділі кадрів Донецького Національного Університету імені Василя Стуса в місті Вінниця (червень 2018 р. – липень 2018 р.)
Функціональні обов’язки:
•робота з документами;
•ведення особових справ працівників;
•ведення трудових книжок працівників;
•оформлення прийому, відпусток, переміщення, звільнення працівників;
•пошук працівників на вакантні посади;
•розробка оголошень

Професійні навички:
•уміння користуватися КЗпПУ;
•уміння працювати з програмами MS Office (Excel, Word, PowerPoint);
•знання основних HR-процесів (прийом, оцінка, адаптація, мотивація, звільнення).

Володіння мовами:
українська, російська.

Особисті якості:
вважаю себе уважною, відповідальною, дисциплінованою, стриманою, здатною до самонавчання та вдосконалення у роботі.

Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня, дітей немає.
Шкідливі звички: немає.
Наявність закордонного паспорту, водійські права категорії «В».

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: