Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 21 вересня 2022

Людмила

Оператор call-центра

Місто:
Чернігів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець контролю якості обслуговування клієнтів

з 08.2013 по 02.2022 (8 років 6 місяців)
ECall, Чернігів (Телекомунікації, зв'язок)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: