• PRO

Марія

HR-менеджер, 45 000 грн

Розглядає посади: HR-менеджер, Менеджер з продажу, Сервіс-менеджер, Керівник відділу продажу, Direct-менеджер, Менеджер роботи з клієнтами, Менеджер з продажу нерухомості, Контент-спеціаліст, Менеджер з закупівель, Менеджер проєктів
Вид зайнятості: повна
Вік: 27 років
Місто проживання: Львів
Готовий працювати: Дистанційно
Розглядає посади:
HR-менеджер, Менеджер з продажу, Сервіс-менеджер, Керівник відділу продажу, Direct-менеджер, Менеджер роботи з клієнтами, Менеджер з продажу нерухомості, Контент-спеціаліст, Менеджер з закупівель, Менеджер проєктів
Вид зайнятості:
повна
Вік:
27 років
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер по роботі з клієнтами

з 03.2022 по нині (3 роки 8 місяців)
Сфера освітніх послуг онлайн школа математики, Львів (Освіта, наука)

Консультування клієнтів, виявлення їхніх потреб та підбір оптимального рішення;
Робота із запереченнями, утримання клієнтів та повторні продажі;
Ведення бази клієнтів (CRM)
контроль повного циклу продажу — від першого контакту до укладання угоди;
виконання планів продажу та звітність.
Досягнення:
Виконання та перевиконання планів продажів у середньому на 110 відсотків. Інколи не виконувались бо не сезон(
збільшення кількості постійних клієнтів
успішний досвід продажів інфопродуктів та онлайн-курсів;
підвищення конверсії дзвінків у продажі завдяки оптимізації скриптів;
Отримання відзнак/бонусів за високі результати роботи;
Розвиток довгострокових відносин із клієнтами, що призвело до росту повторних покупок.

Менеджер по роботі з клієнтами

з 07.2019 по 04.2020 (9 місяців)
Prom.ua, Львів (Роздрібна торгівля)

Адміністратор

з 03.2016 по 02.2019 (2 роки 11 місяців)
Галицька корона, Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

Організація та контроль щоденної роботи закладу, координація персоналу.
Вітання та обслуговування клієнтів, вирішення їхніх запитів і проблем.
Прийом і обробка бронювань, ведення документації.
Контроль порядку та стандартів обслуговування, забезпечення високого рівня сервісу.
Підтримка ефективної комунікації між відділами, оптимізація робочих процесів.

Освіта

Львівський професійний коледж готельно-туристичного та ресторанного сервісу

Адміністратор, Львів
Середня спеціальна, з 2013 по 2016 (3 роки)

Практичні навички у сфері готельно-туристичного та ресторанного обслуговування.
Вміння ефективно працювати з клієнтами та забезпечувати високий рівень сервісу.
Знання організації та управління робочими процесами у готельно-ресторанній сфері.
Розвиток комунікаційних та командних навичок.
Навички планування та роботи з документацією, що підвищують професійну ефективність.
І саме головне це мега велику стресостійкість. Бо у цьому колежді готують до всіх випадків життя, навіть якщо це апокаліпсис)

Знання і навички

  • MS Excel
  • CRM
  • Trello
  • Ведення звітності
  • Робота з комп'ютерними програмами

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Польська — початковий

Додаткова інформація

Цілеспрямована та високомотивована спеціалістка з сильними комунікаційними та командними навичками. Легко опановую нові знання та навички, швидко адаптуюсь до змін і ефективно впроваджую їх у роботу. Амбітна, прагну професійного розвитку та завжди сфокусована на досягненні результатів. Вмію знаходити спільну мову з клієнтами та колегами, організовувати процеси для максимальної ефективності та досягнення цілей.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: