Резюме від 26 вересня 2022 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/8577036/

Економіст, спеціаліст з управлінського обліку, аналітик 1С, бухгалтер

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Економіст

з 06.2016 по 09.2022 (6 років 3 місяці)
ТОВ, М. ДНІПРО (гуртова торгівля)

Останні 6 років працювала економістом (три з них, у повністю віддаленому форматі) в ТОВ, що займається гуртовою торгівлею промисловою хімією.
Основні обов'язки:
- Ведення управлінського обліку, звірка його відповідності з бухгалтерським, виправлення помилок, у разі їх виявлення (самостійно або з залученням бухгалтерів, якщо помилки у їх сфері відповідальності);
- Проведення документів в управлінській базі: приходи, переміщення між складами, комплектації (перефасовка, виробництво), оприбутковування, списання товарів, матеріалів, МБП, ОС, ГСМ);
- Перевірка правильності проведення валютних приходів товару та додаткових витрат за ними, перевірка правильності формування собівартості за цими приходами (в управлінській базі);
- Проведення інвентаризації товарів на складах в 1 С, спілкування з комірником з цього приводу, виявлення причин розбіжностей, їх коригування, оприбутковування / списання товарів за результатами інвентаризації;
- Заповнення подорожніх листів службових автомобілів в електронному вигляді;
- Проведення в управлінській базі банківських виписок (прибуток / видаток) з розподіленням по статтям витрат;
- Аналіз дебіторської заборгованості, донесення інформації по заборгованості до менеджерів з продажу. Проведення взаємозаліків, списання заборгованості в управлінській базі (за необхідності);
- Додавання нових контрагентів, реквізитів, номенклатурних позицій;
- Ціноутворення згідно цінової політики організації, аналіз рентабельності продажів;
- Контроль коректного формування проводок, проведення бухгалтерських операцій (в управлінській базі);
- Розробка, аналіз та коригування системи мотивації для менеджерів з продажу. Проведення нарахування та виплати заробітної плати в управлінській базі;
- Написання інструкцій по роботі в 1 С для користувачів та їх консультування з цього приводу;
- Аналіз 1 С щодо необхідності її коригування / покращення під нагальні потреби організації. Опрацювання цих питань із програмістом, постановка йому задач щодо необхідних змін (у письмовому або усному вигляді, залежно від складності), контроль їх виконання, тестування працездатності проведених коригувань;
- Аналіз господарської діяльності організації, закриття фінансових результатів, формування управлінської звітності (управлінський баланс, cash-flow, P&L та інші, один раз на місяць або за запитом).

Бухгалтер

з 02.2011 по 10.2015 (4 роки 8 місяців)
ТОВ, М. ДНІПРО (гуртова торгівля)

2011 – 2015 р. – близько 4,7 років (близько 1,5 роки з яких, у частково віддаленому форматі) працювала заступником головного бухгалтера у ТОВ, що займалася гуртовою торгівлею кондитерськими виробами. У підпорядкуванні було двоє операторів з обробки замовлень та бухгалтер-касир.
Основні обов'язки:
- Ведення управлінського та бухгалтерського обліку (рах. 37, 631, 6441, 6442, 311, 20, 22), звірка їх відповідності. Контроль коректного формування управлінських та бухгалтерських проводок. Виявлення та коригування помилок, як у поточному, так і в закритому періодах;
- Участь в інвентаризації товарів на складі, виявлення і коригування розбіжностей, проведення в 1 С;
- Контроль роботи операторів з обробки замовлень та бухгалтера-касира, за потреби, надання їм консультації по робочим питанням;
- Проведення приходів, переміщень, списань, повернень постачальникам у 1 С (товари, матеріали, послуги, ГСМ, МБП, ОС), акти звірки з постачальниками;
- Ведення подорожніх листів легкових та вантажних службових автомобілів в електронному вигляді;
- Контроль наявності первинних документів;
- Виписка довіреностей на отримання товару;
- Робота з M.E.Doc (вхідні податкові накладні, звіти по ФОП на 3 групі);
- Проведення банківської виписки (вихідні платежі) з рознесенням по статтям витрат. Робота з клієнт-банком (за відсутності головного бухгалтера);
- Внесення у базу нових контрагентів, реквізитів, номенклатурних позицій;
- Ціноутворення згідно цінової політики організації;
- Оформлення відряджень по Україні, авансових звітів;
- Розробка та впровадження систем мотивації для співробітників, періодичний їх аналіз, перегляд та внесення змін (у співпраці з керівником торгового відділу та директором);
- Взаємодія з програмістом з приводу змін та покращень у роботі 1 С. Контроль впровадження змін та тестування коректності їх роботи;
- Консультування співробітників по роботі в 1 С;
- Участь у формуванні щомісячної звітності по ПДВ (податковий кредит);
- Часткове виконання обов’язків головного бухгалтера, за її відсутності (відпустка, лікарняні, відрядження);
- Формування внутрішніх звітів (дебіторська заборгованість, cash-flow, P&L та інші);
- Складання внутрішніх наказів, інструкцій по роботі в 1 С, посадових обов’язків та інше.

Бухгалтер

з 03.2007 по 08.2010 (3 роки 5 місяців)
ТОВ, М. ДНІПРО (гуртова торгівля)

До 2011, близько 3 років працювала бухгалтером у декількох організаціях, що займалися гуртовою торгівлею (побутова хімія, снеки).
Основні обов'язки:
- Ведення управлінського обліку. Проведення в 1 С приходів, реалізації, повернень, переміщень, списань (товари, матеріали, послуги, ГСМ), взаємозаліки, акти звірки;
- Проведення інвентаризації, оприбутковування / списання товарів за її результатами;
- Виписка довіреностей;
- Контроль наявності первинних документів;
- Аналіз операційної діяльності, формування внутрішніх звітів;
- Взаємодія з програмістом з питань змін та вдосконалення роботи 1 С та інше.


Освіта

Український Державний Хіміко-Технологічний Університет

ТВМС, спеціальність «інженер-хімік-технолог», спеціалізація «технологія жирів та жирозамінників», Дніпро
Вища, з 2001 по 2006 (5 років)


Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
https://osvita.diia.gov.ua/digigram-share/d80NJgeeSGI-w2CWO3DOdNUBq6LG4oYS


Додаткова інформація

Тетяна Олександрівна

Контакти: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (Telegram), [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (Viber). За відсутності мобільного зв’язку, прохання писати у месенджери.
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Маю досвід:
- Роботи з ПК близько 20 років, просунутий користувач;
- Віддаленої роботи, близько 5 років (вмію ефективно планувати свій час, не маю проблем з поєднанням робочого та особистого простору);
- Роботи в 1 С: Підприємство (УТП, УПП, Бухгалтерія) близько 15 років (версія 7.7 – близько 4 років, версія 8.0-8.3 – близько 11 років) та деяких інших облікових програмах (наприклад Парус);
- Автоматизації обліку та впровадження вдосконалень у роботу 1 С з власної ініціативи, у співпраці з програмістом;
- Ефективного спілкування з користувачами та програмістами з приводу необхідних змін і вдосконалень у 1 С (вмію не тільки слухати, а і чути співрозмовника, ставити правильні додаткові питання для виявлення та розуміння реальних потреб користувачів);
- Консультування, складання інструкцій по роботі в 1 С для користувачів;
- Роботи у Microsoft Word, Microsoft Excel та інших подібних програмах, наприклад OpenOffice Writer/Calk, LibreOffice Writer/Calk (близько 20 років, середній рівень);

Особисті якості:
- Відповідальність;
- Пунктуальність;
- Прагнення вдосконалення;
- Потреба і здатність навчатися новому;


Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: