Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 31 березня 2024 PRO

Катерина

Помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор рецепції, продавець

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто:
Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник керівника

з 03.2023 по 02.2024 (11 місяців)
Будівельна компанія, Полтава (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- діловодство: реєстрація вхідної та реєстрація і відправлення вихідної кореспонденції, службових та доповідних записок, наказів, розпоряджень;
- виконання особистих доручень керівника;
- ведення обліку робочого часу співробітників (табель);
- ведення кадрового обліку співробітників;
- відповідь на телефонні дзвінки, надання інформації і консультування стосовно продажів;
- організація корпоративних заходів;
- забезпечення життєдіяльності офісу : замовлення канцтоварів та інших витратних матеріалів, закупка продуктів харчування, води, миючих засобів;
- контроль чистоти і порядку в офісі.

Заступник керуючого магазином

з 09.2022 по 03.2023 (6 місяців)
Магазин "Делві", Полтава (Роздрібна торгівля)

- здійснення замовлень товару, його прийому, оформлення накладних та переміщення до складу;
- касова дисципліна;
- контроль ротаціі товару, робота з постачальниками;
- керівництво та організація роботи продавців-касирів, контроль за якістю обслуговування покупців;
- контроль порядку та чистоти торгівельного залу;
- складання графіків та ведення табелю обліку робочого часу співробітників;
- забезпечення виконання планів продажів;
- проведення інвентаризацій, інкасації;
- забезпечення збереження ТМЦ магазину.

Секретар

з 10.2002 по 02.2022 (19 років 4 місяці)
ПрАТ "БАЛЦЕМ", Балаклея (Будівельна промисловість, деревообробка)

- підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
- прийом документів та особистих заяв від працівників структурних підрозділів на розгляд і підпис керівнику;
- прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, службових та доповідних записок, наказів, розпоряджень (діловодство);
- прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
- ведення електронного документообігу;
- ведення ділового листування;
- прийом і розподіл дзвінків, робота з міні АТС;
- вміння працювати з конфіденційною інформацією та зберігати комерційну таємницю;
- організація зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
- виконання особистих доручень керівника;
- робота з кур’єрською службою;
- участь в організації різних масових заходів;
- забезпечення життєдіяльності офісу : замовлення канцтоварів та інших витратних матеріалів, замовлення продуктів харчування, води;
- облік роботи співробітників;
- замовлення квитків, оформлення відряджень керівника та співробітників;
- контроль чистоти і порядку в офісі.

Освіта

Харківський національний університет імені Каразіна

Філологічний факультет, Харків
Вища, з 1995 по 2001 (6 років)

Додаткова інформація

уміння працювати з базовими програмами MS Office (Word, Exl), 1С Підприємство, CRM;
грамотна усна і письмова мова;
знання основ діловодства та документообігу;
досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
досвід підготовки та організація відряджень;
навички забезпечення життєдіяльності офісу.

Є досвід продажів взуття та одягу.

Добросовісність, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, толерантність, стресостійкість, гарне почуття гумору, вміння працювати у режимі багатозадачності.

Сімейний стан: одружена.
Діти: син Іван 15 років.
Без шкідливих звичок.
Хобі: йога, читання художньої літератури та літератури особистісного розвитку; відвідування театру та різних творчих заходів.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: