- PRO
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/8623870/
Приймальник замовлень, оператор 1С
- Розглядає посади:
- Приймальник замовлень, оператор 1С, Менеджер по роботі з клієнтами, Оператор ПК, Обліковець, Сервіс-менеджер, Помічник логіста, Диспетчер (ТТН), Операціоніст 1С, Помічник бухгалтера з первинної документації, Офіс-менеджер
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Зарплата:
- 16 000 грн/міс
- Місто:
- Одеса
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Досвід роботи
Помічник бухгалтера з первинної документаціі, обліковець, оператор 1С. Резюме.
з 08.1989 по нині
(36 років)
Роздрібна торгівля
Освіта
Університет
Електронний та паперовий документообіг, оптимізація господарської діяльності, робота з Клієнтами, Одеса
Вища, з 1991 по 1997 (6 років)
Менеджмент, документообіг. мт. 095 201 76 08, Одеса
Знання мов
- Українська — середній
- Російська — середній
- Англійська — середній
Додаткова інформація
Менеджер по роботі з Клієнтами, обліковець, приймач замовлень, диспетчер (ТТН, подорожні, маршрутні листи і т.д.), оператор 1С, помічник логіста. Одеса. Резюме.
Прийом та оформлення замовлень (заявок) відповідно до встановленої системи документообігу, передача заявки (замовлення) відповідному виконавцю у мінімальні строки.
Оформлення обліково-звітної документації, ведення управлінського обліку у програмах (1С, CRM, ERP, WMS, трекер завдань і т.д.).
Підготовка договорів та первинних документів.
Оформлення товарно-транспортних накладних (ТТН, подорожніх, маршрутних листів і т.д.) згідно з заявками.
Формування та оптимізація маршрутів. Контроль за транспортом на маршруті.
Оформлення відповідних транспортних документів (ТТН, подорожніх, маршрутних листів і т.д.).
Прийом та обробка заявок, формування замовлень, оформлення повернень.
Контроль використання ПММ.
Ведення бази Клієнтів.
Підготовка документів для відвантаження товару зі складу, прийому товарів до складу (магазину).
Навички ведення товарного, фінансового, управлінського документообігу.
Навички та знання закупівельних, складських та продажних процесів.
Робота з митницею, складська та транспортна логістика.
Організація роботи з Постачальниками та Покупцями, ведення переговорів, відстеження поставок, логістика.
Ведення складського, управлінського обліку.
Відображення торгових операцій (прихід, витрата, повернення постачальнику, переміщення, списання, взаєморозрахунки з контрагентами тощо) у відповідній програмі ПК.
Ведення та систематизація клієнтської бази у відповідних програмах (1С, CRM, ERP, WMS, трекер завдань і т.д.).
Оформлення первинних документів на прихід чи відвантаження товарів, переміщення товарів на складах чи магазинах.
Перевірка правильності заповнення та відповідності первинних документів законодавству та правилам, встановленим на Підприємстві.
Контроль поставок товарів від початку угоди до надходження на об'єкт, контроль своєчасності оплати товарів, контроль дотримання правил зберігання конкретного товару.
Підготовка та аналізування даних для прийняття управлінських рішень.
Підтримка комунікації із Клієнтами.
м.т. [
P.S. Розбираюсь у законодавстві, у маркетингу та технологіях продажу, у правилах прийому, зберігання та відпустки товарів, у технології управління Підприємством, у правилах документообігу.
Вміння організувати швидку взаємодію між відділами Фірми, робота на позитивний іміджевий та фінансовий результат у колективі професіоналів, вміння працювати з запереченнями Клієнтів та третіх осіб, документообіг, бази даних, прийом та формування замовлень, оформлення документів.
тел. [
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Юрисконсульт, юрист, начальник юридического отдела, помощник директора
Розглядає посади: Юрисконсульт, юрист, начальник юридического отдела, помощник директора, Специалист по бумажному и электронному документообороту
16 000 грн
Одеса
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Начальник юротдела, юрисконсульт, консультант по управлению и документообороту., 36 років
- PRO
Помощник заведующего аптекой, аптечным складом, куратор, контролёр
Розглядає посади: Помощник заведующего аптекой, аптечным складом, куратор, контролёр, Помощник, ассистент уполномоченного лица аптеки, Помощник директора импортёра лекарственных средств
16 000 грн
Одеса
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Помощник заведующего аптекой, помощник бухгалтера. мт., 36 років
- PRO
Оператор ПК (1С), обліковець, офіс-менеджер
Розглядає посади: Оператор ПК (1С), обліковець, офіс-менеджер, Помічник бухгалтера з первинної документації, Менеджер по роботі з клієнтами, ще 7 посад
16 000 грн
Одеса
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Оператор 1С, менеджер, диспетчер, учётчик, администратор, помощник логиста, 25 років 7 місяців
- PRO
Адміністратор стоматологічної клініки, медцентру, медичний реєстратор, менеджер
16 000 грн
Одеса
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Менеджер, адміністратор, оператор ПК. Резюме. Одеса., 17 років 7 місяців