Резюме від 15 лютого 2020 PRO

Нехіна Олена Михайлівна

Директор, керуючий

Повна зайнятість.

Вік:
35 років
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Керуючий магазину

з 10.2017 по 07.2019 (1 рік 9 місяців)
ТОВ «РУШ» (лінія магазинів «EVA»), Луцьк (Роздрібна торгівля)

•Відкриття нового магазину
•Успішне стажування нових кандидатів на посаду керуючий магазином (м. Нововолинськ, м.Вараш, м.Любешів, м.Рожище та у команду відкриття нових магазинів), адміністратор торгового залу (м.Луцьк).
•Успішне проходження навчання у «Школі керуючих» (м.Луцьк)
•Успішне проходження Ассесменту на вищу посаду - Супервайзера («Провідний менеджер з продажу» ) та проходження навчання у Школі супервайзера (м.Дніпро)
•Проведення навчання для керуючих Волинського регіону на тему «Шляхи вирішення проблемних ситуацій у роботі РРО»

Практичний досвід
1.Забезпечення виконання магазином показників - товарооборот, кількість чеків, довжина чеку, середня ціна, величина середнього чеку, комплектність, таємний покупець, нестачі, продуктивність, аналіз мінусових залишків, 0 продаж
2.Контроль за доставкою (прийом) товару, руху первинної документації та її вірного оформлення, створення актів рекламації.
3.Участь у проведенні переобліків на магазині (щомісячні планові переобліки, КРО), контроль результатів, здійснення аналізу даних.
4.Контроль за проведенням акцій на магазині – наявність акційної атрибутики, відповідної викладки та цінників, робота промоутерів, адресна роздача листівок, наявність мобайлів згідно стандартів компанії.
5.Звітність магазину (ЛПУ, товарний звіт, касові звіти, звіти у відділ кадрів ЦО, авансовий звіт, матеріальний звіт, реєстр крадіжок, звіт комплектності магазину, реєстр проблем по асортименту, звіт по відрядженнях, з/п і т.д.)
6.Підбір (подання оголошень про вакансії, пошук кандидатів, проведення співбесід), навчання, мотивація/демотивація персоналу, оформлення нових працівників у штат магазину та контроль проходження їх стажування,
7.Навчання кандидатів на посади керуючий магазином та адміністратор торгового залу, приймальник товару.
8.Вирішення проблемних питань з покупцями.
9.Контроль дотримання графіків виходу співробітників, внутрішнього розпорядку та стандартів компанії на магазині.
10.Контроль дотримання працівниками стандартів обслуговування покупців (анкета Таємного покупця, щоденне проведення КЛН).
11.Забезпечення збереження товарно - матеріальних цінностей
12.Контроль роботи магазину (контроль санітарно-технічного стану торгового залу та складського приміщення, КОРО, журнал обліку робочого часу, списання, журнал обліку касової дисципліни, журнал браку, графік прибирання, графік перевірки цінників, графік перевірки термінів, графік проведення планових інвентаризацій на магазині, журнал по господарським питанням, журнал перевірки роботи тривожних кнопок, журнал перерахунку КГТ і т.д.)
13.Робота по виявленню крадіжок на магазині – перегляд відеонагляду, робота з правоохоронними органами, подання справ у суд і т.д.
14.Контроль роботи мерчандайзерів

Директор магазину

з 06.2016 по 01.2017 (7 місяців)
СТД Груп /склад-маркет «TOR-BA»/, Рівне (роздрібна торгівля)

Відкриття магазину:
•Розробка концепції магазину.
•Розміщення додаткового торгового обладнання (торці, холодильники побутові, стійки, прикасова зона і т.п.)
•Замовлення та розміщення системи відеонагляду, сигналізації та інтернету.
•Розробка "Портфелю брендів", "Джерел постачання", "Листів асортименту", "Портфелю позицій з першим замовленням".
•Підбір та навчання персоналу, розписання штатної схеми, посадових інструкцій, розробка системи нарахування заробітної платні.
•Проведення переговорів, заключення договорів.
•Розробка і затвердження промоакцій на відкриття та новорічних свят.
•Затвердження стандарту та впровадження рекламних матеріалів /борди, реклама на радіо, листівки, навігація, банери і т.д./, організаційна робота по оформленню екстер'єру та інтер'єру магазину.
•Затвердження стандарту та замовлення фірмового одягу для працівників магазину.
•Контроль бюджету інших доходів
•Затвердження стандарту та впровадження карток лояльності

Директор магазину:
1.Операційна і комерційна діяльність на 2-х магазинах
2.Контроль за величиною товарних запасів
3.Забезпечення виконання магазином показників по маржинальному прибутку, товарообороту та кількості чеків.
4.Розробка портфелю брендів, графіку замовлення та доставки, написання планограм.
5.Участь у проведенні переобліків на магазині
6.Контроль за проведенням акцій на магазині – замовлення товару, контроль необхідного товарного запасу, наявність акційної атрибутики, відповідної викладки та цінників
7.Формування буклетів магазину, смс-акцій, тематичних акцій
8.Моніторинг і ціноутворення, аналіз кон’юнктури ринку.
9.Розробка пропозицій по вдосконаленню кадрової структури магазину
10.Контроль руху первинної документації та її вірного оформлення
11.Звітність магазину (бюджет, валовий прибуток, відсутність товару, касові звіти, з/п і т.д.)
12.Контроль роботи мерчандайзерів
13.Переговорний процес, заключення договорів, підбір асортименту.

Менеджер з розвитку:
oПошук приміщень для нових магазинів
oЗустрічі з ріелторами, пошук через мережу інтернет
oПроведення зустрічей-презентацій
oПроведення переговорів щодо оренди
oВпровадження стандарту оцінки приміщення
oВпровадження стандарту оформлення звітів

Керівник відділу продажу за напрямком фреш

з 08.2015 по 02.2016 (6 місяців)
ТзОВ «Континіум-Трейд» /гіпермаркет «Там-Там»/, Луцьк (роздрібна торгівля)

1.Формування ефективної закупівельної та продажної цінової політики товарів;
2.Контроль за величиною товарних запасів за напрямком
3.Забезпечення виконання відділом продажу показників по маржинальному прибутку, товарообороту та кількості чеків.
4.Аналіз статистики по товарних групах / виконання планових показників, аналіз мінусових залишків, 0 продаж, оборотоність, рентабельність, валовий прибуток /;
5.Розробка портфелю брендів, графіку замовлення та доставки, написання планограм;
6.Ведення груп (виробництво – пекарня, кулінарний, м’ясний та кондитерський цех; молочний та рибний відділи, гастрономія, овочі/фрукти, хліб/торти);
7.Підбір (проведення співбесід), навчання, мотивація/демотивація персоналу, контроль проходження стажування працівників;
8.Участь у проведенні переобліків на магазині (контроль результатів, здійснення аналізу даних).
9.Контроль за проведенням акцій на магазині – замовлення товару, контроль необхідного товарного запасу, наявність акційної атрибутики, відповідної викладки та цінників;
10.Участь у формуванні буклетів магазину, смс-акцій, продуктових ярмарок, тематичних акцій.
11.Перевірка роботи відділів (контроль санітарно-технічного стану торгового залу та холодильного обладнання, списання, графіки виходу на роботу, журнали температурних режимів, графіки прибирання, забірні листи, контрольні листи якості продукції власного виробництва);
12.Моніторинг і ціноутворення, аналіз кон’юнктури ринку, підбір асортименту
13.Формування кошторису витрат відділу та конроль за їх виконанням;
14.Розробка пропозицій по вдосконаленню кадрової структури відділу;
15.Контроль дотримання графіків виходу співробітників, внутрішнього розпорядку на магазині.
16.Контроль дотримання працівниками стандартів обслуговування покупців.
17.Забезпечення збереження товарно - матеріальних цінностей

Керуюча магазину

з 09.2012 по 08.2015 (2 роки 11 місяців)
ПП ТД «Салют» (супермаркет «Салют»), Луцьк (роздрібна торгівля)

1.Керування супермаркетом та забезпечення його безперебійної роботи.
2.Контроль складів і підсобних приміщень, рампи.
3.Керування людьми (80 чоловік, супермаркет 1350кв.м., наявність кондитерського, кулінарного, мясного та пекарського цехів).
4.Підбір (проведення співбесід), навчання, мотивація/демотивація персоналу.
5.Контроль руху первинної документації та її вірного оформлення.
6.Звітність магазину (бюджет, червоні партії, звіт про готівковий обіг, звіт по РРО, касові звіти, з/п і т.д.)
7.Проведення переобліків на магазині та здійснення аналізу даних.
8.Контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних правил та роздрібної торгівлі.
9.Контроль за проведенням акцій на магазині – контроль необхідного товарного запасу, наявність акційної атрибутики, відповідної викладки та цінників.
10.Робота з контролюючими органами.
11.Перевірка роботи магазину (контроль санітарно-технічного стану торгового залу та холодильного обладнання, списання, журнал передачі зміни, журнали температурних режимів, графіки прибирання, журнал по господарським питанням, журнал перевірки роботи технічної служби, журнал реєстрації актів розбіжностей та накладних і т.д.)
12.Контроль дотримання працівниками стандартів обслуговування покупців.
13.Контроль забезпечення персоналу уніформою.
14.Нарахування (закриття табелю) та видача заробітної плати.
15.Контроль здійснення передпродажної підготовки товару (чистий товар, актуальні цінники, дотримання термінів зберігання продукції і т.д.)
16.Внесення пропозицій щодо асортименту комерційному офісу компанії.
17.Контроль роботи мерчандайзерів.
18.Контроль дотримання графіків виходу співробітників, внутрішнього розпорядку на магазині.
19.Забезпечення збереження товарно - матеріальних цінностей

Заступник керуючого з товарних груп (напрямок «Фреш»)

з 09.2011 по 08.2012 (11 місяців)
ТзОВ «Експансія» (гіпермаркет «Fozzy»), Одеса (роздрібна торгівля)

1. Розробка портфелю брендів, графіку замовлення та доставки, написання планограм.
2. Ведення груп (виробництво – пекарня, кулінарний, м’ясний та кондитерський цех; молочний та рибний відділи, гастрономія-сир/ковбасні вироби, овочі/фрукти).
3. Керування людьми (170 чоловік, гіпермаркет 8000кв.м.)
4. Підбір (проведення співбесід), навчання, мотивація/демотивація персоналу, контроль проходження стажування працівників.
5. Замовлення товару та контроль їх виконання постачальниками; контроль своєчасності проведення прихідних накладних.
6. Проведення аналізу з ефективності реалізації продукції (виконання плану, АВС-аналіз, ТОП 2000)
7. Проведення переобліків на магазині (контроль результатів проведених переобліків, здійснення аналізу даних).
8. Контроль за дотриманням правил роздрібної торгівлі та санітарно-гігієнічних правил.
9. Контроль за проведенням акцій на магазині – контроль необхідного товарного запасу, наявність акційної атрибутики, відповідної викладки та цінників.
10. Робота з контролюючими органами.
11. Перевірка роботи відділів (контроль санітарно-технічного стану торгового залу та холодильного обладнання, списання, карта роботи відділу, журнал передачі зміни, графіки виходу на роботу, журнали температурних режимів, графіки прибирання і т.д.)
12. Контроль дотримання працівниками стандартів обслуговування покупців
13. Контроль прийому товару згідно інструкцій
14. Закриття табелю та видача заробітної плати.
15. Контроль здійснення передпродажної підготовки товару (чистий товар, актуальні цінники, дотримання термінів зберігання продукції і т.д.)
16. Внесення пропозицій щодо асортименту комерційному офісу компанії.
17. Контроль роботи мерчандайзерів.

Менеджер з постачання (локальний менеджер)

з 05.2011 по 09.2011 (4 місяці)
ЛФ ДП «Гарантія-Маркет» (супермаркет «Фуршет»), Луцьк (роздрібна торгівля)

1.Розробка портфелю брендів, джерел постачання, графіку замовлення та доставки
2.Моніторинг /ціноутворення овочів та фруктів/, аналіз кон’юнктури ринку
3.Керування людьми /17 чоловік/ (супермаркет 1800кв.м., наявність власного виробництва)
4.Ведення груп (хлібобулочні, молочні та ковбасні вироби, овочі/фрукти, заморожені напівфабрикати, риба, сири, яйця, торти)
5.Навчання, мотивація та демотивація персоналу.
6.Замовлення товару та контроль виконання їх постачальниками
7.Проведення аналізу з ефективності реалізації продукції (рентабельність, виконання плану, оборотність, АВС-аналіз)
8.Участь у проведенні інвентаризацій на магазині
9. Контроль за дотриманням правил роздрібної торгівлі та санітарно-гігієнічних правил
10.Контроль за проведенням акцій на магазині /наявність товару, доцільної викладки, відповідних цінників/.
11.Контроль списання, товарного залишку, вчасного здійснення повернення товару постачальникам
12.Внесення пропозицій щодо асортименту комерційному офісу компанії.

Заступник директора

з 10.2010 по 12.2010 (2 місяці)
ТОВ "Фоззі-Фуд" /супермаркет "Сільпо"/, Луцьк (роздрібна торгівля)

1.Загальне керівництво супермаркетом
2.Організація роботи персоналу
3. Контроль роботи всіх відділів
4. Контроль за дотриманням правил роздрібної торгівлі та санітарно-гігієнічних правил
5.Керування людьми /60 чоловік/ (супермаркет 1200 кв. м., наявність кулінарного та м’ясного цехів)
6. Ціноутворення овочів/фруктів.
7. Контроль за проведенням акцій на магазині /наявність товару, доцільної викладки, відповідних цінників/
8. Контроль роботи мерчандайзерів.
9. Контроль дотримання працівниками стандартів обслуговування покупців.
10. Вирішення проблемних питань з покупцями.
11. Контроль здійснення передпродажної підготовки товару (чистий товар, актуальні цінники, дотримання термінів зберігання продукції і т.д.)

12. Перевірка роботи відділів (контроль санітарно-технічного стану торгового залу та холодильного обладнання, списання, карта роботи відділу, журнал передачі зміни, графіки виходу на роботу, журнали температурних режимів, графіки прибирання і т.д.)

Менеджер з постачання

з 06.2008 по 10.2010 (2 роки 4 місяці)
ТзОВ Піонер, Закарпатська обл (продажи/закупки)

1Розробка планограм , портфелю брендів, джерел постачання, графіку замовлення,
2Моніторинг і ціноутворення, аналіз кон’юнктури ринку, підбір асортименту
3Керування людьми /30 чоловік/ (супермаркет 600 кв. м., наявність пекарні, кулінарного і мясного цехів)
4Проведення переговорів, заключення договорів з постачальниками Ведення груп ( бакалія, кондитерські вироби, овочі/фрукти, напої, алкоголь, тютюнові вироби, торти, яйця)
5Проведення аналізу з ефективності реалізації продукції (рентабельність, оборотність, вкладений капітал, АВС-аналіз, «мертві» позиції)
6Навчання, мотивація та демотивація персоналу.
7Контроль виконання замовлень постачальниками
8Участь у проведенні інвентаризацій на магазині
9Контроль за дотриманням правил роздрібної торгівлі та санітарно-гігієнічних правил
10Контроль за проведенням акцій на магазині / замовлення товару та виконання його постачальником, доцільна викладка, наявність відповідних цінників, звітність/.
11Виставлення рахунків постачальникам за надані маркетингові послуги та контроль за надходженням коштів у бюджет магазину.

Психолог

з 09.2007 по 05.2008 (8 місяців)
ПП Руда Л.Л., (Продажи)

•Проведення тренінгів з розвитку для персоналу.
•Оптимізація роботи персоналу
•Керування людьми /25 чоловік/
•Підбір персоналу

Практичний психолог

з 09.2006 по 09.2007 (1 рік)
Луцький НВК Гімназія № 14, (Освіта)

1Діагностика готовності дітей до школи
2Діагностика дітей початкових класів /рівень розвитку пам’яті, мислення, здібності/
3Проведення консультаційних бесід з дітьми, батьками, вчителями
4Проведення тренінгових занять
5Написання методичного посібника «Адаптація дітей до школи»


Освіта

Волинський державний університет ім.Лесі Українки

Психологічний, психолог, Луцьк
Вища, з 09.2001 по 06.2006 (4 роки 9 місяців)


Додаткова освіта

  • Тренінг "Постановка пріоритетів та задач" /м.Одеса/. (2012)
  • Курс "Система універсальних знань "Результат" В.П.Юшин /м.Луцьк/ (2016)
  • Тренінг "Планування. Управління виконанням". /м.Одеса/ (2012)
  • Тренінг "Управління персоналом" /м.Луцьк/ (2013)
  • Тренінг – «Модель сервісу» м.Львів (11-12 січня 2018 року)
  • Тренінг – «Створення команди» м.Луцьк (3-4 квітня 2018 року)
  • Курс «Коучінг-підхід у менеджменті» м.Дніпро (12-13 липня 2018 року)
  • Тренінг "Основи менеджменту" м.Луцьк (7-8 травня 2019 рік)

Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
МS Office (Word, Excel), Internet Explorer, Outlook Express, Power Point, SAP, Eshop, Rubicon, Assistant, FZClient., 1С.


Знання мов

  • Українська — вільно
  • Німецька — початковий
  • Англійська — середній
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

1.Досвід роботи у напрямках постачання та продажу
2.Досвід переговорів та заключення договорів
3.Досвід у відкритті магазинів /супермаркети/
4.Досвід підбору персоналу
5.Досвід усправління людьми /більше 100 чоловік/


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: