Резюме от 15 мая 2017

Соляниченко Ирина Евгеньевна

Оператор 1С, учетчик, 4 000 грн/мес.

Полная занятость, неполная занятость, удаленная работа.

Дата рождения:
24 апреля 1980 (37 лет)
Город:
Донецк


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Образование

Донецький національній університет.

Обліково - фінансовий факультет. Кваліфікація - бакалавр з фінансів., Донецьк

Высшее, с 01.2001 по 01.2005 (4 года)

Харківський банківський коледж.

Спеціальність “Банківська справа”. Кваліфікація - молодший спеціаліст., Харків

Среднее специальное, с 01.1997 по 01.2000 (3 года)


Дополнительное образование

  • Учбовий Центр Підготовки Бухгалтеров (2011)

Профессиональные и другие навыки

  • Навыки работы с компьютером
    дослідний користувач ПК (MS Office-word,excel, електронна пошта, internet; ОДБ, Scroodg, Т-Cards, SR-Bank, 1С-Підприємство)

Дополнительная информация

Резюме
Соляниченко Ірина Євгенівна
24.04.1980 г.

Місто проживання: 83112, м.Донецьк, вул.Скляренко, буд.8, кв.22
моб. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»);e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Сімейний стан: неодружена.
Освіта: базова вища.

Загальний трудовой стаж: 13 років.

Досвід праці і практичні навики:

2001-2003р. - ВАТ “Державний Ощадний банк України”- контролер-касир.
Основні обов`язки: прийом і видача готівкових коштів .Здійснення валюто-обмінних операцій.Операції за переказами Western Union та іншими системами грошових переказів. Здійснення видачі готівки за чеками, оформлення та видача грошових чекових книжок для видачі готівки корпоративним клієнтам. Облік бланків суворого обліку.

2003-2004р. - ВАТ “Державний Ощадний банк України” - бухгалтер-контролер відділу обслуговування корпоративних клієнтів.
Основні обов`язки: Консультація клієнтів з питань розрахунково-касового обслуговування. Прийом від клієнтів платіжних документів на перерахування коштів з їх поточних рахунків, контроль правильності їх заповнення і оформлення.Перевірка наявності супровідних документів. Прийом, перевірка правильність заповнення первинних касових документів, відповідність номерів, пред`явлених до сплати чеків. Відображення операцій з готівкою на аналітичних рахунках відповідно до внутрішнього плану аналітичних рахунків Банку та облікової політики Банку. Прийом всіх видів платежів.

2004-2005р.- АКБ “ТАС-Комерцбанк” - спеціаліст операційного відділу.
Надання консультацій клієнтам з питань відкриття та обслуговування рахунків фізичних осіб. Відкриття та обслуговування строкових вкладів в національній та іноземніх валютах. Відкриття та обслуговування рахунків . Прийом платежів від фізичних осіб на користь юридичних осіб. Виконання бухгалтерських проводок при видачі,погашенні кредитів клієнтів банку,а також нарахуванні відсотків по кредитним та депозитним угодам клієнтів банку.

2005-2007р. - Донецьке відділення ? 1 регіонального департаменту АКБ “ТАС-Комерцбанк” - начальник відділу операційного обслуговування корпоративних клієнтів. Здійснення розрахункового обслуговування . Прийом від клієнтів платіжних документів на перерахування коштів з їх поточних рахунків, контроль правильності їх заповнення і оформлення.. Надання виписок да довідок про рух грошових коштів по рахунках юридичних осіб. Відкриття/закриття рахунків юридичним особам в національній та іноземній валютах. Активація рахунків на видаткові операції. Контроль вірності відкриття рахунку згідно внутрішної аналітики банку (контроль за операціями, які ініційовані іншим віконавцем).Контроль повноти та відповідності документів, які становлять юридичну справу клієнта. Облік оригіналів договорів по кредитній справі клієнта банку під час приймання їх до сховища цінностей, а також відкриття всіх рахунків з обліку крединої заборгованості, простроченої /сумнівної та безнадійної заборгованості по кредиту. Виконання бухгалтерських проводок при видачі,погашенні кредитів клієнтів банку.а також нарахуванні відсотків по кредитним та депозитним угодам клієнтів банку.Перевірка повноти нарахувань та сплати комісій, пені.
Відспустка по уходу за дитиною до досягнення нею 3-х річного віку.

2008-2010р. - ВАТ “Сведбанк” - головний спеціаліст відділу супроводження банківських операцій Донецького регіонального центру підтримки.

2011-2012 р. - оператор ПК
ТОВ «Гранд Дистриб`юшн Донецьк»
Приймання і внесення до облікової системи підприємства заявки на відвантаження продукції. Формування комплекту документів для комплектації замовлень на складі (маршрутні листи, талони на отборку) і комплект товаросупровідних документів (витратні накладні, податкові накладні, а також копії сертифікатів відповідності до санітарно- гігієнічних висновків, якщо їх наявність регламентована чинним законодавством) - наступного дня після здобуття від менеджера зі складської логістиці сформованих маршрутів доставки.
Внесення до облікової системи данні по приходуємому товару, згідно з товаросупровідними документами (прибуткові накладні, акти приймання товару). Участь в інвентаризації ТМЦ . Формування в обліковій системі накладних для міжфіліальних переміщень і готування відповідного комплекту товаросупровідних документів - за дорученням менеджера зі складської логістики.

2012-2016 р. – обліковець реєстрації бухгалтерських даних
ТОВ «Гранд Дистриб`юшн Донецьк»
Здійснення операції по прийняттю, обліку первинної документації. Перевірка отриманих первинних документів за формою та змістом. Систематизація отриманих первинних документів, перенос інформації, відображеної в цих документах в базу підприємства. Контроль звітів по складах на правильність оформлення товарних накладних, підписів операторів, комірників, чи працівників відповідальних за видачу товару, правильність виписки товару. Оформлення повернення по базі, перевірка повернень здійсненних контрагентами, ціни. Здійснення реєстрації документів, що надходять у підрозділ бухгалтерського обліку.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: