Резюме від 23 вересня 2022 Файл

Маряна

Керівник, економіст, фінансист

Вік:
48 років
Місто:
Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Туранчич Мар’яна Олександрівна

Особисті дані:
Дата народження: 12.02.1974р.
Місто проживання: м.Ужгород, вул.Горіхова, 7
Сімейне положенні: заміжня
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль:
застосування свого професійного досвіду, знань та навичок .

Досвід роботи:
ТОВ Закарпатбудторг (мережа магазинів "Беркут")

11.10.2021-22.02.2022

Економіст
Обовязки та завдання:
Аналіз діяльності підприємства щодо :
-заморожені кошти (динаміка неліківідів)
-упущені продажі
-надані знижки, спец.ціни, відхилення від планової рентабельності
-відхилення від фінансових показників
( оборотність, план продажу, витрати…)
- Нарахування премії менеджерам та працівникам філій за економічними показниками ефективності роботи
- Користувач ПЗ Power BI, Бітрікс24, 1С

Закарпатська дирекція ПАТ "Укрпошта"
жовтень 2017 – квітень 2021
Начальник Центру операційного фінансового супроводу (призначена на посаду на конкурсній основі в результаті співбесіди з представниками Генеральної дирекції м.Київ).
Обов’язки:
Організація роботи новоствореного центру;
участь та впровадження нових проектів з централізації, стандартизації та оптимізації процесів в дирекції;
здійснення операційної підтримки фінансових послуг, що надаються відділеннями поштового зв’язку (організація операційного супроводження укладених договорів по фінансовим послугам, формування актів наданих послуг, складання звітності, реєстрів тощо аналіз та опрацювання порушень, які виникають при виплаті та прийманні переказів тощо);
організація та контроль за прийманням, видачею та зберіганням готівки, інших цінностей та забезпечення ними відділень поштового зв’язку дирекції (розрахунок та контроль лімітів кас, узгодження з банками з питання підкріплення готівковими коштами, узгодження з органами ПФУ та УСЗН питання фінансування виплати пенсій тощо);
організація роботи з обробки та контролю за послугами, що надаються відділеннями поштового зв’язку (перекази, платежі, пенсійні та соціальні виплати), формування звітності тощо;
організація роботи Головних кас дирекції
тощо

Управління Державної казначейської служби України у м.Ужгороді Закарпатської області
березень 2017р. – жовтень 2017р.
Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку і контролю.
Обов’язки:
складання звітності (щомісячної, щоквартальної, річної);
перевірка звітів та балансів державних підприємств;
тощо.

Райффайзен Банк Аваль:
січень 2007р. – жовтень 2016р.
Начальник управління операційної підтримки (призначена на посаду з числа декількох претендентів на конкурсній основі в результаті співбесіди в Центральному Офісі в м.Київ).
Обов’язки:
організація роботи управління;
організація, забезпечення та контроль операційної діяльності банку (виконання безготівкових платежів в національній та іноземній валюті, відображення дебетових/кредитових операцій по карткових рахунках, супроводження операцій по видачі кредитів тощо);
організація порядку здійснення касових операцій та раціонального грошового обігу в сховищі банку;
забезпечення централізованого зберігання юридичних та кредитних справ клієнтів;
тощо.

грудень 2004р. – січень 2007р.
Начальник відділення (призначена на посаду з числа декількох претендентів на конкурсній основі).
Обов’язки:
організація роботи відділення «з нуля»;
залучення клієнтів;
організація процесу всього спектру банківських продуктів та послуг;
тощо.

квітень 2004р. – грудень 2004р.
Начальник сектору розрахунків та підтримки розрахунково-касового обслуговування клієнтів
Обов’язки:
виконання безготівкових платежів клієнтів в національній та іноземній валюті;
відкриття, ведення та закриття рахунків;
нарахування відсотків по рахунках клієнтів;
тощо.
травень 2000р. – квітень 2004р.
Начальник сектору обліку активних та біржових операцій;
Головний економіст відділу обліку банківських операцій;
Провідний економіст відділу обліку валютних та активних операцій;
Касир.

Також працювала в Закарпатському акціонерному комерційному банку «Лісбанк» з грудня 1991р. по жовтень 1996р.

За весь період роботи в банківських та інших установах в результаті численних перевірок з боку НБУ, ПФУ та інших контролюючих органів не було відмічено ніяких суттєвих порушень, як з мого боку, так і з боку працівників підпорядкованих мені підрозділів.

Освіта:
1993р. – 1999р.
Ужгородський державний університет
Повна вища освіта
Спеціальність «фінанси і кредит»
Кваліфікація «економіст»

Знання ПК:
Впевнений користувач (пакет MS Office, програми листування, Інтернет).

Особисті якості:
вміння керувати колективом (60 і більше співробітників) та створювати в підпорядкованому колективі командний дух, націлений на досягнення високих результатів;
відповідальність;
націленість на результат;
комунікабельність;
ініціативність;
швидко навчаюсь та освоюю нову інформацію.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: