Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 28 серпня 2023 PRO

Олена

Офіс-менеджер, адміністратор, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Офіс-менеджер

з 07.2021 по 03.2022 (8 місяців)
ТОВ "DRONE UA", Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Організація діловодства офісу (вхідна/вихідна документація, ведення, отримання, відправлення вхідної і вихідної кореспонденції- укрпошта, нова пошта)
2. Пошук інформації, виконання адміністративних доручень по запиту керівника і співробітників офісу ( відксерити, роздрукувати, віднести, принести, подати, забрати і.т.д.і.т.п.)
3. Підготовка документів, звітності, робочих матеріалів керівництву компанії
4. Організація внутрішньої комунікації співробітників компанії (внутрішні інформаційні розсилки, оголошення тощо);
5. Контроль корпоративного зв’язку Лайф
6. Зустріч гостей і клієнтів, чай, кава.
7. Життєзабезпечення офісу (замовлення води, канцтоварів, координація роботи різних служб, кур'єрів, організація ремонтних робіт та робіт по облаштуванню офісу);
8. Координація роботи офісу (забезпечення чистоти і порядку в офісі , наявність витратних матеріалів, контроль за належним станом офісного обладнання, комунікацій)
9. Взаємодія з орендодавцями, ремонтними та кур'єрськими службами;

Офіс-менеджер

з 04.2021 по 06.2021 (2 місяці)
ТОВ "Энергозберігаючі технології", Київ (Енергетика)

Ведення ділового листування, підготовка офіційних листів, складання презентацій;
Прийом та розподіл телефонних дзвінків;
Підготовка документів та матеріалів, необхідних для роботи керівника;
Робота з оргтехнікою;
Організація життєдіяльності офісу;
Виконання доручень керівника.

Продавець Консультант

з 01.2021 по 04.2021 (3 місяці)
Біле Сухе, Киев (Роздрібна торгівля)

Офіс-менеджер

з 09.2017 по 05.2020 (2 роки 8 місяців)
Akvilon, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- робота з вхідною та вихідною кореспонденцією;
- організація відправлення та прийому кореспонденції поштою;
функціонування офісу;
- координація та контроль роботи водія та технічного персоналу;
- організація зустрічі відвідувачів та гостей компанії;
- розробка та ведення бюджетних витрат на офісні потреби;
- забезпечення життєдіяльності офісу

Адміністратор

з 05.2015 по 09.2017 (2 роки 4 місяці)
Укрзолото, Київ (Роздрібна торгівля)

Продавець-консультант

з 08.2014 по 06.2015 (10 місяців)
Гассиб (Elegance), Київ (Роздрібна торгівля)

Розстановка та поповнення товару на стелажах.
Забезпечення збереження товару у торговому залі.
Допомога покупцям у виборі товару.
Стимулювання продажів заданих адміністрацією видів товару.
Приймання та розстановка прийнятого товару.
Наклеювання цінників на товар.
Участь у інвентаризації.

Ведучий специаліст, методист в/к

з 05.2012 по 07.2014 (2 роки 2 місяці)
УГУФМТ, Київ (Освіта, наука)

Робота із спеціалізованими базами даних.
Знання засад діловодства, ведення облікової документації.
Робота в екзаменаційних комісіях. Підготовка випускних документів ПК - досвідчений користувач (Windows, MS Office, Internet-досвідчений користувач).
Досвід роботи з великими обсягами інформації

Продавець-консультант

з 04.2012 по 07.2012 (3 місяці)
Elegancе (посуда), Киев (Роздрібна торгівля)

Консультування покупців, допомога у виборі товару;
оформлення розрахунків із покупцями, ведення касової документації;
виконання плану продаж;
інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;
забезпечення порядку у торговому залі;
викладення товару (мерчендайзинг).

Помічник керівника, диспетчер, бухгалтер-касир

з 02.2010 по 12.2010 (10 місяців)
Орхідея, Київ (Роздрібна торгівля)

робота з документацією (забезпечення прийому, обліку, реєстрація, контроль за виконанням документів);
- Ведення внутрішнього документообігу;
- спілкування з клієнтами;
- приймання замовлень;
- Складання маршруту;
- прийом товару;
- Супровід продажів;
- чітке та швидке виконання вказівок керівництва;
- Дотримання правил роботи з коштами;
- робота з постачальниками;
- Контроль точок продажів;
- Життєзабезпечення офісу.

Продавець-консультант

з 03.2009 по 12.2009 (9 місяців)
Berghoff, Київ (Роздрібна торгівля)

Продавець-консультант

з 06.2008 по 02.2009 (8 місяців)
Посуд De Luxe, Київ (Роздрібна торгівля)

Освіта

УДУФМТ

Фінансово-экономічний, облік та аудит, Київ
Вища, з 2012 по 2014 (2 роки)

2013 рік - Проходила практику в бухгалтерії УДУФМТ як касир, помічник бухгалтера.

Знання і навички

MS Word Користувач Internet Email Internet Explorer Opera Робота з оргтехнікою Mozilla Firefox Міні-АТС Знання основ діловодства Грамотне усне та письмове мовлення

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

З 01.04. 2014 р. – 01. 06. 2014 р. працювала офіс-менеджером у штабі від політичної партії "Громадянська позиція" Анатолія Степановича Гриценка. (Робота на період виборів)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: