Резюме от 7 декабря 2016 PRO

Пономаренко Олена

Спеціаліст, економіст

Полная занятость.

Дата рождения:
11 октября 1984 (32 года)
Город:
Киев
Готов к переезду:
Обухов, Украинка


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Помічник директора

с 10.2016 по наст. время (3 месяца)
НТЦ ТОВ «Флеш-Р», Киев (Виробництво)

Ведення внутрішнього документообігу організації.
Отримання, відправлення кореспонденції. Співпраця з Укрпоштою, службами доставки, кур’єрськими службами.
Реєстрація вхідної/вихідної документації, оформлення довіреностей для працівників.
Ведення табелю обліку робочого часу працівників.
Замовлення та купівля авіа, залізничних квитків. Бронювання готельних номерів.
Прийом, розподіл телефонних дзвінків, факс.
Пошук та консолідація необхідної інформації.
Замовлення канцтоварів, води, чаю, кави.
Організація прийому відвідувачів.
Виконання інших адміністративних доручень Керівників.

Секретар канцелярії

с 10.2014 по 09.2015 (11 месяцев)
ПАТ "Укргазпромбанк", Киев (Банк)

Отримання вхідної, відправлення вихідної кореспонденції Банку, її реєстрація та облік, подальше направлення до структурних підрозділів Банку. Співпраця з Укрпоштою, службами доставки, кур’єрськими службами.
Прийняття та перевірка документів і особистих заяв, що надходять на підпис Керівникам, сприяння оперативності розгляду прохань і пропозицій працівників Банку.
Написання листів, підготовка відповідей, складання запитів, інших документів за дорученнями Керівників.
Підготовка до проведення засідань і нарад, забезпечення необхідними матеріалами, повідомлення учасників про час і місце проведення, порядок денний.
Організація зустрічей, проведення телефонних переговорів та конференцій, організація прийому відвідувачів.
Забезпечення робочих місць Керівників необхідними засобами організаційної техніки, канцелярським приладдям.
Формування справ відділу відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх зберігання та передачі до архіву у встановлені терміни.
Ведення табелю обліку робочого часу працівників.
Оформлення документів на відрядження працівників Банку.
Прийом, розподіл телефонних дзвінків.
Замовлення води, чаю, кави.
Виконання інших адміністративних доручень Керівників.

Спеціаліст організаційного відділу (документообіг) департаменту управління організаційними змінами

с 05.2013 по 05.2014 (1 год)
ПАТКБ «Правекс-Банк», Киев (Банк)

Участь у веденні Організаційного кодексу Банку та внесенні змін до нього.
Погодження та перевірка проектів внутрішніх нормативно-правових документів (довіреностей, посадових інструкцій, рішень, наказів). Надання проектів документів для підписання, реєстрація, видання та внесення до електронної бази, зберігання у встановленому порядку. Ведення та оптимізація електронної бази нормативних документів Банку.
Отримання вхідної, відправлення вихідної кореспонденції, її реєстрація та облік.
Складання номенклатури справ підрозділу, формування та передача документів до архівосховища на зберігання.

Спеціаліст відділу адміністрування кредитів головного управління ризик-менеджменту

с 09.2012 по 05.2013 (8 месяцев)
ПАТКБ «Правекс-Банк», Киев (Банк)

Формування та перевірка пакету документів клієнтів-позичальників.
Супроводження і контроль процесу видачі роздрібних кредитів в програмі «Flexcube». Консультація та надання необхідної інформації працівникам відділень та структурних підрозділів Банку.

Економіст відділу роздрібного бек-офісу департаменту бізнес-бек-офісу головного операційного управління

с 04.2008 по 09.2012 (4 года 5 месяцев)
ПАТКБ «Правекс-Банк», Киев (Банк)

Навчання в учбовому центрі Банку за спеціальністю бухгалтер-касир.
Операційне супроводження послуги готівкових платежів.
Оформлення договорів на приймання платежів від населення та організацій. Адміністрування програм по прийманню платежів АРМ «Платежі», АРМ «Cent-Pay», «Правекс-Телеграф».
Надання доступів в програми касирам, бухгалтерам відділень Банку. Супроводження та консультація працівників відділень та структурних підрозділів Банку. Робота з нормативними документами НБУ.
Участь у проекті «Flexcube» – налаштування, параметризація модулів «Платежі», «Поточні рахунки». Контроль та супроводження робочого процесу відділень у програмі.

Головний спеціаліст, спеціаліст 1 категорії

с 11.2004 по 07.2006 (1 год 8 месяцев)
Управління соціального захисту населення Дарницького р-ну м. Києва, відділ субсидій та пільг, Киев (Державний сектор)

Прийом громадян, формування пакету документів, оформлення відповідних категорій пільг, внесення інформації та адміністрування бази даних пільгових категорій населення.


Образование

Київський Університет Ринкових Відносин

Фінанси і кредит, Киев

Высшее, с 09.2009 по 06.2013 (3 года 9 месяцев)

НТУУ "Київський Політехнічний Інститут ім. І.Сікорського"

Факультет філології, переклад англійської мови, Киев

Высшее, с 09.2008 по 06.2013 (4 года 9 месяцев)

Київський Індустріальний Коледж

Біржова діяльність, економіст, агент-оцінювач нерухомого майна, Киев

Высшее, с 09.2002 по 06.2004 (1 год 9 месяцев)


Дополнительное образование

  • Центр розвитку салонного бізнесу "Партнер+", м. Київ. Сертифікат за спеціальністю «Майстер манікюру та педикюру» (2015)
  • Центр іноземних мов "Golden Staff", м. Київ. Сертифікат по програмі вивчення англійської мови, рівень «Intermediate» (2009)
  • Посвідчення водія категорії В (2015)

Профессиональные и другие навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Знання MS Office, Flexcube, Outlook, Lotus Notes, Internet.

Знание языков

  • Английский — средний
  • Немецкий — начинающий
  • Украинский — эксперт
  • Русский — эксперт

Дополнительная информация

Особисті якості

Здатність швидко сприймати нову інформацію, високий рівень відповідальності, стресостійкість, врівноваженість, неконфліктність.



Мета
Розвиток, самореалізація, кар’єрне зростання в стабільній та надійній компанії.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: