• PRO

Юлія

Керівник медичного центру, філії, операційний директор

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник мережі центрів

з 01.2024 по нині (11 місяців)
Центр апаратоної подології, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

•Забезпечення діяльності центрів.
•Організація процесів на всіх філіях.
•Управління персоналом.
•Підбір, навчання та адаптація персоналу, підвищення кваліфікації працівників.
•Розробка КРІ, посадових обов’язків, стандартів роботи працівників а також центру
•Управління маркетингом
•Розроблення та впровадження маркетингової стратегії разом з відділом маркетингу(планування та аналіз маркетингових кампаній, аналіз показників, затвердження контент плану, аналіз бюджету, , маршрути клієнтів, скрипти розмов, організація безперервної роботи з базою клієнтів).
•Контроль за якістю надання послуги, робота з рекламаціями
•Впровадження нових послуг та напрямків
•Аналіз ринку, конкурентів
•Взаємодія з контрагентами
•Організація централізованих закупівель, план закупівель, інвентаризація, облік в CRM. Пошук нових постачальників.
•Оптимізація витрат
• Конроль за веденням медичних журналів, пожежна безпека та охорона праці. Інструктажі
•Звітність

Директор

з 02.2023 по 01.2024 (11 місяців)
Медичний Центр "СофтМедікал", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

•Обов'язки
• Забезпечення діяльності медичного центру
• Організація процесів медичного центру
• Управління персоналом, підбір, навчання, адаптація. Підвищення кваліфікації працівників. Розробка посадових обов'язків, стандартів роботи працівників.
• Управління маркетингом (розробка стратегії разом з відідлом марткетингу, планування рекламних кампанії, аналіз показників ефективності рекламних кампаній, аналіз бюджету, конроль контент плану, планування акцій, знижок, впровадження системи лояльності, прописання скриптів.
• Впровадження нових напрямків.
• Розроблення та впровадження правил, стандартів роботи медичного центру, маршрути пацієнтів.
• Оптимізація витрат в медичному центрі
• Організація закупівель, план закупівель, робота з постачальникам з оптимальними цінами.
• Контроль за якістю надання послуги, робота з рекламаціями.
• Аналіз ринку, конкурентів. Аналіз послуг та цін конкурентів.
• Пошук нових клієнтів, укладання угод, співпраця зі страховими компаніями, сайтами агрегаторами.
• Співпраця з НСЗУ (заключення декларацій, звітність)
• Конроль за веденням медичних журналів, пожежна безпека та охорона праці. Інструктажі
• Звітність

Директор філії

з 08.2022 по 01.2023 (5 місяців)
Медичний Центр "VeroMed", Львів (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Обов'язки
• Забезпечення діяльності медичного центру
• Організація процесів медичного центру
• Управління персоналом, підбір, навчання, адаптація. Підвищення кваліфікації працівників. Розробка посадових обов'язків, стандартів роботи працівників.
• Управління маркетингом (розробка стратегії разом з відідлом марткетингу, планування рекламних кампанії, аналіз показників ефективності рекламних кампаній, аналіз бюджету, конроль контент плану, планування акцій, знижок, впровадження системи лояльності, прописання скриптів.
• Розроблення та впровадження правил, стандартів роботи медичного центру, маршрути пацієнтів.
• Оптимізація витрат в медичному центрі
• Організація закупівель, план закупівель, робота з постачальникам з оптимальними цінами.
• Контроль за якістю надання послуги, робота з рекламаціями.
• Аналіз ринку, конкурентів. Аналіз послуг та цін конкурентів.
• Пошук нових клієнтів, укладання угод, співпраця зі страховими компаніями, сайтами агрегаторами.
• Звітність

Директор

з 03.2021 по 07.2022 (1 рік 4 місяці)
Діагностичний центр "М-Плюс" КТ І МРТ, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Обов'язки:
• Забезпечення діяльності діагностичних центрів (2 філії)
• Організація процесів діагностичних центрів.
• Управління персоналом, підбір, навчання, адаптація. Підвищення кваліфікації працівників. Розробка посадових обов'язків, стандартів роботи працівників.
• Управління маркетингом (розробка стратегії разом з відідлом марткетингу, планування рекламних кампанії, аналіз показників ефективності рекламних кампаній, аналіз бюджету, конроль контент плану, планування акцій, знижок, впровадження системи лояльності, прописання скриптів.
• Автоматизація процесів за допомогою впровадження CRM.
• Розроблення та впровадження правил, стандартів роботи діагностичних центрів, маршрути пацієнтів.
• Оптимізація витрат в центрі.
• Організація закупівель, план закупівель, робота з постачальникам з оптимальними цінами. Монітор цін.
• Контроль за якістю надання послуги, робота з рекламаціями.
• Аналіз ринку, конкурентів. Аналіз послуг та цін конкурентів.
• Пошук нових клієнтів, укладання угод, співпраця зі страховими компаніями, сайтами агрегаторами, медичними центрами, лікарями.
• Управління відділом медпредставників. Постановка задач, планів на місяць, розробка КРІ, бонусної системи. Звітність.
• Звітність

Менеджер регіонів

з 03.2020 по 05.2021 (1 рік 2 місяці)
ТОВ «Адвантер Хелз», Київ (IT)

• Представництво компанії у відповідному регіоні
• Пошук нових та ведення активних клієнтів
• Презентації програмного забезпечення
• Підписання договорів та контроль впровадження
• Комунікації з клієнтом з приводу роботи програми (побажання, пропозиції, обговорення з аналітиками і передача інформації на виробництво)
• •Ведення проектів у регіонах
• Аналіз ринку
• Участь у медичних виставках та форумах.
• Звітність перед керівництвом.
За 1 рік залучено 12 нових клієнтів. Впроваджено відповідні модулі.
Завершено проект по впровадження економічного та статистичного модуля в Чернігівському регіоні (8 закладів).
Участь у проекті МОЗ, як представник компанії, яка надала програмне забезпечення для розрахунків Медичних послуг.

Менеджер проектів / Регіональний менеджер

з 12.2017 по 03.2020 (2 роки 3 місяці)
ТОВ "Медстар солюшенс, Київ (IT)

з 04.2018 по 04.2020 (2 роки)
ТОВ "Медстар солюшенс, Київ (IT)
• Ведення проектів
• Представництво компанії у відповідному регіоні
• Пошук нових та ведення активних клієнтів.
• Презентації програмного забезпечення.
• Укладання та продовження договорів.
• Контроль за відкритими торгами і взаємодія з тендерним відділом.
• Контроль щомісячної заборгованості.
• Взаємодія з відділами маркетингу, аналітиків, технічної підтримки та впровадження.
• Навчання користувачів програмному забезпеченню.
• Комунікації з клієнтом з приводу роботи програми (побажання, пропозиції обговорення з аналітиками і передача інформації на виробництво), робота з рекламаціями.
• Аналіз ринку.
• Участь у медичних виставках та форумах.
• Звітність перед керівництвом.

Ведення проекту «Порталу запису пацієнта» для приватних медичних клінік. (на портал запису MedCard24 було залучено за два місяці близько 20 приватних клінік м. Києва).
Ведення проекту «Телемедицина» (спільно з Центром громадського здоров’я та Обласним управлінням, встановлено модулі телемедицини в 30 медичних закладах Чернігівської області).
Ведення проекту «PACS» (Встановлено програмне забезпечення в двох великих міських лікарнях міста Чернігів).
Ведення проекту «Закупка телемедичного обладнання для сільських амбулаторій» спільно з Обласним управлінням (Проект Міністерства регіональної політики). Поставлено 65 комплектів.
За 2 роки залучено 38 нових клієнтів (Медичні заклади).

Провідний спеціаліст

з 09.2003 по 05.2014 (10 років 8 місяців)
Національна академія внутрішніх справ України, Київ (Освіта, наука)

Провідний спеціаліст
•Пошук постачальників
•Укладання договорів
•Замовлення товарів та послуг
•Моніторинг ринку
•Взаємодія з тендерним відділом
•Контроль залишків на складі
•Ведення первинної бухгалтерської документації.
•Ведення трудових угод і табелів працівників відділу.
•Звітність

Освіта

Націаональна академія внутрішніх справ України

Правознавство, Київ
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Genius (didgital marketing)

2022, 4 міс

Таргетолог, Це База

2024

Нейромережі, ШІ, Neurobizz

2024

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • MS PowerPoint
  • Windows
  • Email
  • Google Docs
  • Google
  • Доктор Елекс
  • МІС Медстар
  • МІС Хелсі
  • Beauty Pro
  • Canva
  • Figma
  • Написання промптів для ChatGPT
  • Facebook Ads Manager
  • Уміння аналізувати
  • Ведення переговорів
  • Управління командою
  • Дисциплінованість
  • Наполегливість

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

відповідальність, комунікабельність, стресостійкість, цілеспрямованість, пунктуальність, уважність, ініціативність, вміння працювати в команді, організованість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: