Резюме від 21 січня 2023PRO

Ірина

HRD, HR generalist, HRBP, керівник відділу по роботі з персоналом

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто проживання:
Кривий Ріг
Готовий працювати:
Дніпро, Київ, Кривий Ріг, Львів, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

HRD

з 10.2018 по нині (4 роки 4 місяці)
Будівельна компанія, Кривий Ріг (Альтернативна енергетика)

- розробка стратегії підбору персоналу групи компаній (сонячна енергетика, дистрибьюція, постачання електроенергії) з «0»;
- налаштування усіх HR-процесів згідно зі стратегією бізнес-політики;
- підбір персоналу (від лінійного персоналу до ТОПів);
- розробка та впровадження системи оцінки ефективності роботи персоналу;
- розробка кадрової регламентуючої документації (положення про відділи, стандарти роботи з кожної посади, правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції, тощо);
- участь у розробці організаційної структури;
- розробка мотиваційних програм;
- створення та впровадження адаптаційної програми співробітників;
- консультування співробітників компанії з кадрових питань (керівники напрямків);
- позробка HR бренду компанії;
- організація участі компанії у міжнародних виставках;
участь у відкритті філій компанії (питання персоналу та орг. питання);
- розробка корпоративної культури;
- організація корпоративних заходів;
- ведення проектів різної складності групи компаній;
- розробка та затвердження рекламних матеріалів компанії (поліграфія, рекламні відео, POS-матеріали).

Керівник відділення навчання персоналу, менеджер проекту

з 02.2018 по 08.2018 (6 місяців)
Автотранспортна компанія, Кривий Ріг (Транспорт, логістика)

- контроль та організація процесу навчання співробітників;
- корекція програм навчання;
- використання технології навчання для керівників;
- ведення проектів будь-якої складності та напрямку в компанії;
- контроль за виконанням етапів проекту;
- ведення документації та звітності;
- контроль за діяльністю відділу якості та внесення програм, що коригують;
- оцінка та підбір персоналу;
- проведення аудиту за рівнем знань.

Спеціаліст зі зв'язків з громадськістю, PR-менеджер

з 10.2017 по 02.2018 (4 місяці)
Автотранспортна компанія, Кривий Ріг (Транспорт, логістика)

- створення контент-планів для медіа платформ компанії;
- написання мотивуючих статей;
- наповнення корпоративного комунікаційного ресурсу;
робота зі співробітниками компанії (обговорення та внутрішня мотивація),
- співпраця з керівниками відділів щодо політики лояльності співробітників;
- організація корпоративних заходів;
- робота із зовнішніми інформаційними ресурсами (написання, узгодження, публікація, аналітика)
- ведення звітності щодо єфективності роботи (щоденна, щонедільна).

Копірайтер віддалено

з 04.2016 по 09.2017 (1 рік 5 місяців)
Freelancer, Дистанційно (Маркетинг, реклама, PR)

- cтворення текстів, що продають;
- просування віртуальних торгових майданчиків у популярних соціальних мережах;
- ефективне ведення облікових записів;
За період роботи вдалося досягти рівня від рядового виконавця до рівня професіонала на одній з відомих бірж копірайтингу.

Також за період роботи було наповнено статтями близько 30 сайтів.

Логіст, помічник керівника

з 02.2008 по 03.2016 (8 років 1 місяць)
Транспортні перевезення, Кривий Ріг (Транспорт, логістика)

- пошук замовників перевезення вантажу (підбір автотранспорту);
- договірна робота;
- складання маршрутів пересування;
- підбір персоналу;
- звітність.

Менеджер з продажу

з 08.2007 по 05.2008 (9 місяців)
Мережа магазинів будівельних матеріалів, Київ-Кривий Ріг (Продаж будівельних матеріалів)

- пошук нових клієнтів;
- активні продажі;
ведення звітності;
- консультування відвідувачів торгової зали;
- презентація продукції;
- участь у відкритті магазину з «0»;
Виконання плану продажу вже з 2-го місяця роботи магазину у м. Кривий Ріг.


Освіта

Європейський університет фінансів, інформаційних технологій, менеджменту та бізнесу

Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності, Київ
Вища, з 2001 по 2007 (6 років)

Бакалавр за спеціальністю "Міжнародна логістика" 2006 рік
Спеціаліст за спеціальністю "Менеджмент зовнішньоєкономічної діяльності" 2007 рік


Додаткова освіта

  • "Visotsky Consulting" (2017-2018)
  • Техніка активних продажів (VIP сегмент) (2007, 1 місяць)
  • "Технології масрекрутменту" СASE STUDY (2022 (1 місяць))
  • курс HURMA "Інтервю за компетенціями" (2022 (3 дні))
  • "Стратегічний рекрутмент" LABA (2022)

Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Знання ОС Windows XP, Vista, Windows 7

    Впевнений користувач MS Office (Exсel, Word, Outlook)

    CRM "Битрикс24"
  • Підбір персоналу (6 років досвіду)
    Вільно, використовую в даний час.
  • Консультації у підборі персоналу (10 років досвіду)
    Вільно, використовую в даний час.
  • Ведення проектів будь-якої складності у сфері підбору персоналу (6 років досвіду)
    Вільно, використовую в даний час.

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Водійське посвідчення
Категорія В (стаж 14 років)


Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: