Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 29 травня 2023 Файл

Serhii

Фінансовий аналітик, консультант, економіст

Вік:
43 роки
Місто:
Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Клопотовський Сергій Юрійович

Досвід роботи

Вересень 2020 року – Серпень 2022 року
ТОВ «Лотівка Еліт» (Шепетівський та Антонінський кластери,
підприємство входить до складу групи компаній Епіцентр Агро)
Головний (провідний) економіст

Основні обов’язки:
Бюджетування - формування бізнес-плану сегменту Тваринництво та його захист перед головним менеджментом Компанії.
Аналіз фінансових результатів. Аналіз дохідної та витратної частини. Проведення факторного аналізу виконання дохідної і витратної частини в розрізі ферм (4 ферми).
Перевірка нарахування оплати праці.
Формування періодичної звітності.
Аналіз резервів покращення діяльності сегменту Тваринництво, формування та аналіз пропозицій щодо оптимізації виробничих процесів.

Березень 2020 року – червень 2020 року
UAB AUTODAMAS
Водій – експедитор (водій-далекобійник)

Основні обов’язки:
завантаження, кріплення, перевезення та розвантаження вантажів по країних Європи;
оформлення CMR на вантажі;
робота із обладнанням GPS навігації, оплати доріг.

Січень 2020 року – Лютий 2020 року
Тимчасово безробітний.

Квітень 2017 року – Грудень 2019 року
ТОВ «Хмельницька міська перша аптека»
Економіст

Основні обов’язки:
планування, формування і контроль бюджету доходів і витрат мережі аптек на наступний місяць, аналіз план-факту бюджету за попередній місяць;
впровадження грейдової системи оплати праці та розрахунок фіксованих доплат;
підготовка шаблонів КРІ для мережі аптек і працівників мережі аптек та розрахунок на їх підставі преміальних за результатами місяця;
контроль за правильним розбиттям планів товарообігу та валового доходу на працівників мережі аптек;
проведення різноманітних розрахунків щодо доцільності для аптек запровадження і співпраці по різних маркетингових договорах та програмах;
підготовка та складання для керівника різноманітної звітності та розрахунків (аналіз виконання аптеками плану товарообігу і валового доходу та аналіз відхилень в порівнянні з відповідним періодом попереднього року; аналіз діяльності по картках лояльності «Дисконт-бонус»; аналіз залишків товарних запасів, швидкість товарного обігу за період, час обороту товарних запасів, забезпеченість товарообігу товарними запасами, розрахунок окупності інвестиційних проектів і т.д.);
підготовка пакету документів для отримання кредитів, регулярний моніторинг і аналіз ринку банківських послуг в м. Хмельницький.

Жовтень 2014 року – Квітень 2017 року
ТОВ «Енселко Агро» (кластер Енселко-Південь,
підприємство входить до складу групи компаній КЕРНЕЛ)
Економіст

Основні обов’язки:
контроль і аналіз повноти нарахування заробітної плати основного
персоналу на відрядній оплаті праці (перевірка та контроль введених
в 1С шляхових листів і відрядних нарядів та обробка помилок для
розрахунку ЗП; розрахунок та погодження розцінок на оплату праці; підготовка звітності по ЗП та формування розрахункових листків);
проведення інвентаризацій ПММ, запчастин, мін. добрив, ЗЗР, посівного матеріалу, готової продукції (підготовка документів для інвентаризацій, контроль за правильністю оформлення актів, зведення результатів та виведення відхилень);
проведення хронометражів (замірів виробітку с/г техніки і використаного пального), зведення отриманих даних та оформлення їх на погодження. Введення нормативів в систему 1С;
приймання участі в проведенні тендерів на закупку запасних частин для с/г техніки;
формування задач по усуненню помилок в функціоналі програми 1С, внесення змін в різні довідники 1С;
формування, контроль та погодження фінансових заявок в 1С, формування звітності по платежах;
складання і оформлення договорів і рахунків на надання послуг с/г технікою товариства третім особам;
підготовка та складання різноманітної звітності (аналіз харчування із визначенням собівартості, аналіз використання ПММ адміністративним та загальновиробничим транспортом, аналіз витрат на мобільний зв’язок, аналіз витрат на проведення ремонтів основних засобів, аналіз оплати праці водіїв та механізаторів).

Травень 2014 року – вересень 2014 року
Тимчасово безробітний

Жовтень 2013 року – квітень 2014 року
Хмельницький міський центр зайнятості
Зареєстрований як безробітний через звільнення з ПАТ «Промінвестбанк» в зв’язку із скороченням чисельності та штату працівників п. 1 ст. 40 КЗпП України.
отримував виплату допомоги по безробіттю;
пройшов курси в Рівненському центрі професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості України за напрямом «Підприємець-початківець» та отримав посвідчення про професійне навчання.

ПАТ «Промінвестбанк»
Грудень 2010 року – вересень 2013 року
Начальник (в.о. начальника) сектору по роботі з заставним майном в м. Хмельницький

Основні обов’язки:
здійснювати загальне керівництво діяльністю Сектору;
забезпечувати правильне застосування норм чинного законодавства України і організаційно-розпорядчих документів Банку в своїй безпосередній діяльності; організацію роботи з огляду та оцінки застави по клієнтах філії Банку, взаємодію з іншими структурними підрозділами Банку з питань первісного огляду/моніторингу та оцінки/переоцінки заставного майна;
здійснювати перевірку повноти пакету документів, які надходять від структурних підрозділів філії, для підтвердження проведеної та погодженої оцінки застави, згідно затверджених регламентів Банку;
формувати різноманітну звітність/інформацію по сектору (по роботі сектору в розрізі визначених показників; щодо зміни вартості застави за звітний період (місяць); щодо відсутніх документів, що підтверджують ринкову вартість застави за звітний період (місяць); щодо оплати клієнтами комісії за оформлення забезпечення; щодо виконання бюджету за поточний рік та інформація /пропозиції щодо формування бюджету на плановий рік; по працівниках сектору, що включає оцінку якості ведення робочих журналів (журнал оцінки, журнал виїздів, журнал ковенант), своєчасного виконання доручень начальника управління/сектору/керівника напрямку (журнал завдань), супроводження даних щодо прийнятого Банком забезпечення в реєстрі застави);
в межах наданих повноважень проводити роботу з суб’єктами оціночної діяльності щодо затвердження технічних завдань на проведення оцінки застави, графіків виконання оціночних робіт, укладення договорів на проведення оцінки та узгодження її результатів;
проводити консультації та надавати пояснення структурним підрозділам філії та клієнтам Банку щодо порядку заповнення вихідних даних по заставі та надання пакету документів для проведення оцінки/переоцінки і моніторингу застави;
здійснювати розрахунки вартості застави з урахуванням факторів, які формують вартість відповідного майна та умов обтяження майна заставою (іпотекою);
погоджувати з керівником напрямку/начальником управління:
- підготовлені сектором висновки щодо вартості застави за кредитними заявками філії регіону на Головний (Малий) кредитний комітет Банку;
- розпорядження на моніторинг та/або оцінку заставного майна, що знаходиться за межами сектору;
організовувати та забезпечувати проведення працівниками сектору перевірок фактичної наявності та стану заставного майна, що передається/оформлене в заставу (іпотеку);
контролювати правильність складання висновків з оцінки застави працівниками сектору/напрямку та акту огляду заставного майна; визначення якості та ліквідності застави за результатами її огляду у відповідності з затвердженими Банком критеріями;
забезпечувати надання в установленому порядку структурним підрозділам філії інформації на їх запити в межах обов’язків, покладених на сектор/напрямок та визначених цією посадовою інструкцією;
вносити на розгляд керівника напрямку/начальника управління пропозиції щодо:
прийняття на роботу працівників, їх переміщення та звільнення;
заохочення працівників сектору/напрямку та накладення на них стягнення за недоліки в роботі;
графіку відпусток працівників сектору.

Січень 2010 року – листопад 2010 року
Головний економіст відділу оцінки та моніторингу заставного майна

Основні обов’язки:
в межах своєї компетенції здійснювати взаємодію з іншими структурними підрозділами Банку з питань оцінки та моніторингу заставного майна;
безпосередньо проводити огляд майна, яке пропонується позичальником в якості забезпечення кредитних зобов’язань, за місцем його розташування;
зводити (збирати), перевіряти і обробляти вихідні дані по заставі, проводити розрахунок вартості застави, перевіряти розрахунки вартості застави незалежних оцінювачів, акредитованих Банком, контролювати усунення недоліків в представлених вихідних даних по заставі та своєчасно доповідати начальнику сектору/керівнику напрямку про стан розгляду матеріалів по заставі;
здійснювати аналіз даних внутрішнього аудиту Банку за результатами виїзної перевірки філії (відділення) Банку, зокрема, про стан оформленого забезпечення за кредитними операціями, його ліквідність та заставну вартість;
за дорученням начальнику сектору/керівника напрямку:
готувати висновки щодо вартості забезпечення на Головний (Малий) кредитний комітет Банку;
готувати інформацію на запити структурних підрозділів філії в межах обов’язків, визначених на сектор/напрямок та визначених цією посадовою інструкцією;
в межах взаємодії зі структурними підрозділами Банку перевіряти в межах регіону, в якому знаходиться філія, фактичну наявність та стан майна:
яке пропонується в якості забезпечення кредитних зобов’язань;
вже заставленого майна згідно графіку моніторингу;
визначати якість та ліквідність застави при проведенні моніторингу забезпечення відповідно до затверджених Банком критеріїв;
здійснювати контроль відповідності характеристик заставного майна, умов його утримання та експлуатації вимогам, зазначеним в договорі застави;
за дорученням начальника сектору/керівника напрямку брати участь в підготовці документів (матеріалів) керівництву або структурним підрозділам філій/Банку з питань оцінки/переоцінки, моніторингу застави сектором та формування звітності управління, проводити іншу роботу, що стосується діяльності сектору/напрямку;
надавати в межах своїх посадових обов’язків структурним підрозділам та клієнтам філії необхідну консультативну допомогу з питань, пов’язаних з оцінкою/переоцінки та моніторингом застави.

Квітень 2003 року – Січень 2010 року
Економіст (старший, провідний, головний), начальник сектору кредитування с/г та переробних підприємств відділу кредитування, начальник відділу кредитування с/г та переробних підприємств управління кредитування, член кредитного комітету

Основні обов’язки:
Видача і супровід кредитів юридичних осіб, надання гарантій (аналіз кредитних ризиків, кредитно-розрахункове обслуговування закріпленої клієнтури, вивчення й аналіз показників фінансово-господарської діяльності, кредитоспроможності і платоспроможності потенційних позичальників, надання пропозицій щодо можливості кредитування, оформлення кредитних договорів і договорів забезпечення кредиту, перевірка наявності і ліквідності майна, яке пропонується в заставу, наявності і стану майна, що надане в заставу, супровід кредиту до повного його погашення і погашення відсотків за його користування, а також виконання інших зобов'язань за кредитним договором; перевірка на місцях цільового використання кредиту; вивчення й аналіз грошових потоків підприємств, що кредитуються з метою недопущення відволікання коштів в інші комерційні банки; розрахунок резерву на можливі втрати по позиках комерційних банків).
Робота з цінними паперами - авалювання векселів по оплаті акцизного збору, мита і митних платежів.
Розрахунок та формування резерву по кредитному портфелю філії на можливі втрати по позиках комерційних банків.

Серпень 2001 року – Квітень 2003 року
Економіст сектору кредитування і фінансування підприємств

Основні обов’язки:
кредитування юридичних осіб (аналіз, видача, супровід та погашення кредитів);
торгівля кредитними ресурсами в межах системи Промінвестбанку;
робота з пластиковими картками (оформлення карток, зарплатних проектів).

Освіта

1997 рік – 2002 рік
Київський національний економічний університет
Спеціальність – фінанси та кредит, магістр з банківської справи

Спеціальні навики і знання

володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача (Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Internet);
російська, українська - вільно; англійська - elementary.

Додаткові відомості

Дата народження: 11.10.1980
Сімейний стан: одружений, є син.

Контактна інформація

Місто проживання: Хмельницький, Проспект Миру 61/3Б, кв. 41
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Схожі кандидати

Інженер, економіст, фінансовий аналітик
20000 грн, Хмельницький, Красилів

Фінансовий консультант
15000 грн, Хмельницький, Дистанційно

Фінансовий аналітик
15000 грн, Хмельницький

Финансовый директор, начальник финансового отдела, главный бухгалтер
60000 грн, Хмельницький, Дніпро , ще 8 міст

Економіст (фінанси і кредит)
15000 грн, Хмельницький, Теофіполь

Фінансовий консультант
21000 грн, Хмельницький, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: