Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 10 листопада 2023 PRO

Вікторія

Фахівець з обліку та договірної роботи, 18 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
50 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Спеціаліст з контролю платежів та супроводження договорів

з 09.2022 по 02.2023 (5 місяців)
Укртелеком, АТ, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Фінансовий департамент, центр фінансового адміністрування договорів, група контролю платежів та супроводження договорів

- Внесення договорів в програмний комплекс Афіна
- Контроль виконання договорів з постачальниками послуг та закупівлі ТМЦ
- Перевірка оформлення документів (договорів, рахунків, актів)
- Внесення рахунків та актів в ПК Афіна
- Контроль оплат, видаткових накладних, податкових накладних
- Аналіз та контроль витрат по договору
- Оформлення, облік замовлень підрозділів на закупки
- Ведення реєстру договорів
- Архівація договорів
- Робота в ПК Афіна, Медок, Outlook, Excel

Фахівець відділу з транзакційних операцій департаменту з клієнтських операцій дирекції по взаємодії з клієнтами

з 01.2022 по 05.2022 (4 місяці)
ПрАТ ДТЕК Київські Електромережі, Київ (Енергетика)

- Розрахунок та внесення показників про використану електричну енергію споживачів - юридичних осіб.
- Робота в програмі SAP, Outlook.

Провідний спеціаліст відділу договірної роботи управління експлуатації та утримання будівель

з 08.2013 по 08.2021 (8 років)
ПАТ Промінвестбанк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Департамент нерухомості,
управління експлуатації та утримання приміщень. Відділ договірної роботи.
- Укладання та супровід договорів по утриманню та експлуатації будівель банку.
- Контроль дебіторської заборгованості.
- Контроль за дотримання умов договору партнерами.
- Ведення та облік витрат, платежів за надані комунальні послуги:
витрати електричної енергії,
постачання газу,
постачання теплової енергії,
водопостачання та водовідведення,
управляючі компанії, вивіз ТПВ.
- Робота з договорами, рахунками, актами виконаних робіт.
- Перевірка та аналіз оформлення документів, що надходять від постачальників послуг.
- Внесення в програмний комплекс постачальників, договорів, розрахункових документів.
- Робота в SAP, ERP, Outlook, Excel.
- Ведення реєстрів договорів та оплати.
- Облік та списання дебіторської, кредиторської заборгованості.

Офіс-менеджер

з 03.2002 по 08.2013 (11 років 5 місяців)
Перші Київські Державні курси іноземних мов, Київ (Освіта, наука)

- Організація роботи офісу.
- Консультація, надання інформації про умови навчання, програми та розкладу курсів.
- Ведення реєстру оплати, договорів на навчання.
- Створення робочих груп, складання розкладу занять.
- Ведення табелю робочого часу, тарифікації.
- Забезпечення життєдіяльності офісу - замовлення учбових матеріалів, обладнання, канцтоварів, води та кави.
- Взаємодія з власниками орендуємих приміщень, вирішення організаційних питань.

Старший бухгагтер

з 08.1998 по 04.1999 (8 місяців)
Київський фінансово-економічний коледж, Київ (Освіта, наука)

- Бухгалтер по нарахуванню заробітної плати.
- Нарахування своєчасно авансову частину та заробітну плату співробітникам
- Робити коректний розрахунок і проводити інші виплати (лікарняні, відпускні, матеріальна допомога, премії).
- Надавати звіти, передбачені законодавством.
- Консультування співробітників відносно нарахованої зарплати.
- Надання довідки про доходи для персоналу.

Освіта

Міжрегіональна академія управління персоналом

Бухгалтерський облік та аудит, бухгалтер-аналітик, Київ
Вища, з 2006 по 2010 (4 роки)

Одеський фінансово-економічний коледж (Київський філіал)

Фінанси, бухгалтер-фінансист, Київ
Середня спеціальна, з 1992 по 1995 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Курси бухгалтерського обліку + 1С:8.1.

Листопад-грудень 2010

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Outlook САПР ERP Афіна Робота в ПК Афіна, SAP, ERP. рахунки, акти, договори

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Організаційні здібності, відповідальність. Легко навчаюсь. Уважна, находжу спільну мову з колегами по роботі, адмінперсоналом, клієнтами. Завжди позитивний настрій та доброзичливе ставлення до людей.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: