Дізнатися

Резюме від 21 жовтня 2022Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки www.work.ua/resumes/8996595/

Кадровик, помощник руководителя, офис-менеджер, секретарь

Місто проживання:
Сторожинець
Готовий працювати:
Чернівці

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Пушкіна Алеся Валеріївна
начальник відділу кадрів, менеджер з персоналу,
юрист, офіс-менеджер, помічник керівника

Зайнятість: Повна
Графік роботи: Повний робочий день
Готовність до відряджень: Так
Бажана заробітна плата: від 15000 грн.
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електрона пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Особиста інформація
Громадянство: Україна
Місце проживання: м.м.Сторожинець
Токмак
Освіта: Вища
Дата народження: 11 лютого 1980р.
Стать: Жіноча
Сімейне положення: Одружена (є дитина)

Досвід роботи
Період роботи: вересень 2003р. - грудень 2005р. (2 роки)
Посада: спеціаліст відділу підприємницької діяльності та захисту прав споживачів
Місце роботи: виконавчий комітет Токмацької міської ради

Посадові обов'язки та досягнення:
 Прийом документів для державної реєстрації підприємницької діяльності державним
реєстратором
 Відповіді на скарги громадян щодо порушення прав споживачів
 Відповіді на моніторинги та контролі керівництва
 Адміністратор єдиного офісу (прийом документів для отримання дозволів у контрольних
органів, допомога в оформленні підприємницької діяльності та дозволу на торгівельну точку.
Видача документів і т.п)
__________

Період роботи: січень 2006р. - січень 2020р. (14 років)
Посада: менеджер з персоналу
Місце роботи: ТОВ "Токмацька феросплавна компанія"

Посадові обов'язки та досягнення:

 Повне ведення кадрового обліку:
 прийом/звільнення робітників
 надання та облік усіх видів відпусток
 складання Графіку відпусток
 складання поквартально Резерву відпусток
 складання Штатного розпису та змін до нього
 ведення особових карток працівників за формою П-2
 підбір персоналу, проведення співбесід
 співпраця з міським центром зайнятості, оформлення робітників на тимчасові роботи
від ЦЗ
 складання звітності
 оформлення та складання наказів з кадрів та основної діяльності підприємства

 Ведення військового обліку на підприємстві.
 Під час відсутності помічника керівника тимчасово виконували посадові обов'язки
секретаря: реєстрація вхідної/вихідної документації; надання бухгалтерських довіреностей;
прийом/ розсилка кореспонденції і т.п.
__________

Період роботи: червень 2017р. - січень 2020р. (2 роки)
Посада: менеджер з персоналу (за сумісництвом)
Місце роботи: ТОВ "ЛІАТЕК"

Посадові обов'язки та досягнення:

 Повне ведення кадрового обліку:
 прийом/звільнення робітників
 надання та облік усіх видів відпусток
 складання Графіку відпусток
 складання поквартально Резерву відпусток
 складання Штатного розпису та змін до нього
 ведення особових карток працівників за формою П-2
 підбір персоналу, проведення співбесід
 співпраця з міським центром зайнятості, оформлення робітників на тимчасові роботи
від ЦЗ
 складання звітності
 оформлення та складання наказів з кадрів та основної діяльності підприємства

Освіта

Навчальний заклад: Запорізький інститут державного та муніципального управління
Рік закінчення: 2003р.
Факультет: Юридичний
Спеціальність: Юрист
Форма навчання: Заочна
Додаткова інформація

Іноземні мови: англійський (початковий рівень), українська та російська мова (досконало)
Комп'ютерні навички: друк, сканування, копіювання документів, Інтернет, електрона пошта,
Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Power Point, Adobe Photoshop. Володіння комп'ютером
- досвідчений користувач.

Вільний час: йога
Особисті якості: порядність, дисциплінованість, грамотна мова, презентабельна зовнішність.
Вмію будувати довірчі відносини з людьми, засновані на взаємній повазі. Маю велике прагнення до
розвитку та орієнтацію на результат, здатність швидко навчатися. Вмію адаптуватися до
змін та працювати в команді.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: