Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 3 грудня 2022 Файл

Наталія

Адміністратор на ресепшн, продавець, секретар-референт

Вік:
35 років
Місто:
Миколаїв

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Андрієвська Наталія Олександрівна
Ціль
Працювати та отримувати відповідну до виконаної роботи заробітну плату. Професійний розвиток.
Бажаний рівень заробітної плати не менше 10 тисяч грн..

Особисті данні
Дата та місце народження: 24 червня 1988 року, м.Миколаїв
Вік: 34 роки
Сімейний стан: заміжня
Адреса:
54028, м.Миколаїв, вул.. 8 Лінія, будинок 46
Телефон:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта
2005-2010 ПВНЗ « Європейський університет» м.Київ,
Факультет: економіки і менеджмента
Спеціальність: Менеджер ЗЕД, магістр

Досвід роботи
ТОВ «FL BEAUTY GROUP»
2016 р. - 2022 р.– менеджер агентського пункту/пункту видачі замовлень. (на час відпустки по догляду за дитиною).
Виконувані функції:
Робота з інтернет-магазином на платформі Prom.ua
Консультування клієнтів стосовно продукції компанії
Організація роботи офісу
Проведення майстер-класів

АТ «ОТП Банк»,
2011 р. –2022р. - спеціаліст зі споживчого кредитування
Виконувані функції:
Оформлення споживчіх кредитів.
Пошук та залучення нових партнерів
Стажування нових спеціалістів
Консультування клієнтів щодо продуктів Банку.

Кредитна спілка «НАДІЯ»
2010 р. – менеджер з персоналу
Виконувані функції:
Робота з кадровою документацією.
Залучення кадрового резерву
Організація роботи офісу
Формування штатного розкладу
Табелювання робочого часу співробітників
2008-2009р. – секретар-референт
Виконувані функції:
Прийом телефонних дзвінків
Організація діяльності офісу
Облік та контроль документації, що йде на підпис керівнику
Складання ділових документів
Організація перемовин з клієнтами компанії
Зустріч гостей

Спеціальні знання та навички:
ПК – MS Office, internet – впевнений користувач, вільно володію українською, російською мовами. Англійська – intermediate.

Особисті якості:
Вмію планувати та організовувати роботу, оперативність, здатність запам’ятовувати великий обсяг інформації, комунікабельність, відповідальність, легко навчаюсь, презентабельна зовнішність, активна життєва позиція, прагнення до професійного та особистого зростання, стресостійкість.

Інтереси та захоплення:
Проведення часу з родиною, домашні тварини, музика, цікава література.
Рекомендації з попередніх робіт будуть надані за вимогою.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: