Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 22 березня 2024 PRO

Світлана

Директор з персоналу, начальник відділу підбору й адаптації

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
53 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу персоналу

з 05.2018 по 01.2022 (3 роки 8 місяців)
Тріо Двері, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

«Тріо Двері»
Торгово-виробнича компанія (роздрібний продаж, салони-магазини в містах-мільйонниках, та виробництво міжкімнатних дверей класу Бізнес+, чисельність компанії понад 300ч)
Постійна робота по створенню позитивного іміджу роботодавця ( внутрішній маркетинг)
Рекрутинг виробничого (конструктори, технологи, висококваліфіковані робітники) та торгового персоналу. (10-12 закритих вакансій щомісяця).
Формування заявок на пошук персоналу, прописані сценаріями пошуку.
Створення планів стажувань та адаптації.
Систематизація та формування корпоративних правил та політик щодо підбору та адаптації персоналу.
Формування, побудова єдиної системи навчання для торгового персоналу (повний цикл від виявлення потреб і анкетувань до складання індивідуальних планів навчання), з залученням тренерів та підготовкою внутрішніх навчальних семінарів.
У підпорядкуванні рекрутер, менеджер з навчання, інспектор відділу кадрів.
Підпорядкування директору (власнику).

Директор по рекрутингу

з 09.2017 по 02.2018 (5 місяців)
Global Job Gate,, Київ (Пошук персоналу, HR)

(Міжнародна рекрутингова агенція)
Проектна робота-організація роботи агенції з «0»
Підбор персоналу для агенції.
Організація пошуку персоналу для польських замовників. Опис бізнес-процесів для роботи агентства. Розробка та впровадження стандартів роботи з CRM-системою (доопрацювання на рівні постановки технічного завдання та впровадження стандартів роботи співробітників). Розробка сценаріїв пошуку, просування в соціальних мережах. Пошук українських замовників.
У підпорядкуванні 5 рекрутерів.

Директор з персоналу

з 05.2011 по 03.2016 (4 роки 10 місяців)
Бізнес Ніжин Фоззі Груп, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Бізнес «Ніжин» Фоззі Груп( Київ, Чернігівська, Херсонська ,Івано-Франківська ,Закарпатська обл)
(промисловий напрямок Фоззі Груп, до складу якого входять: агропідприємства у трьох регіонах України (овочівництво відкритого та закритого ґрунтів, органічне вирощування, зернові, тваринництво), харчові підприємства з перероблювання овочів (консервація, соління), Торговий Дім, як комерційна структура) Загальна чисельність персоналу від 800 до 1500 залежно від сезонних робіт.
У прямому підпорядкуванні ВК п’яти підприємств, менеджер з персоналу, АГВ (12 -14 чол).
Безпосереднє підпорядкування: СЕО бізнесу
Напрями діяльності та конкретні роботи.
Рекрутинг: Підбір ключових спеціалістів для підприємств бізнесу, організація підбору рядового та середнього персоналу підприємств (через спеціалістів ОК). Організація масового рекрутингу (через ОК, НП, база особистих контактів). Робота із профільними навчальними закладами. Робота з регіональними центрами зайнятості (виїзні дні компанії). Практикую не стандартні рішення та підходи у масовому рекрутингу.
Навчання: Побудова системи навчання виробничого персоналу, вузьких спеціалістів, торговельного персоналу. Впровадження системи наставництва. Планування кар'єрного зростання та розвитку персоналу
Процеси та документообіг: Організація розробки положень про структурні підрозділи, посадові інструкції. Організація документальних стандартів для процесу підбору персоналу. Договірний супровід відносин з персоналом (цивільно-правові та строкові трудові договори). Створення корпоративних стандартів (харчування, компенсації, проживання у гуртожитку, облік у роботі їдальні тощо)
Організація процесу створення та підписання договорів з НП (надання робочої сили) - договір, специфікації, розцінки.

Структура та ШР: Щорічне створення та затвердження ШР підприємств бізнесу. Створення та підтримання в актуальному стані оргсхеми бізнесу та оргсхеми по підприємствах бізнесу. Підготовка пропозицій для СЕО щодо структурних змін та функціоналу.
ФОП (з розцінки, мотиваційні пакети): Контроль виконання, затверджений ФОП. Визначення індивідуальних підходів до ЗП фахівців (актуальна матеріальна мотивація). Організація процесу та контроль норм та розцінок. Контролює доплати та премії на підприємствах.
Кадрове діловодство та Військовий облік, Техніка безпеки: управління ВК підприємств, взаємодія з регіональними військкоматами, контроль роботи інженерів з ТВ на підприємствах, контроль договорів на проходження медоглядів.
Корпоративні заходи: Створення та затвердження річного PR HR – бюджету, Організація заходів у рамках затвердженого бюджету, Організація заходів для пайовиків.
Соціальна сфера: Розгляд заяв на виділення допомоги працівникам підприємств (у рамках кіл договору). Організація допомоги співробітникам від колективу у життєво важливих ситуаціях (рятуємо хворих родичів, здавання крові, збирання матеріальної допомоги).Проект з відновлення бібліотеки та музею, створення дитячої бібліотеки у маленькому селі і.т.д

Освіта

Миколаївська філія ВМУРЛ «Україна»

Юридичний, юрист, Миколаїв
Вища, з 2002 по 2004 (2 роки)

Миколаївський педагогічний інститут ім. Бєлінського (вчитель історії та правознавства

Історичний, Миколаїв
Вища, з 1989 по 1995 (6 років)

Знання і навички

CRM ERP

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

:Довгостроковий досвід (понад 15 років) роботи HR директором у великих компаніях (виробництво( двері, меблі),продажі, послуги, харчове виробництво, машинобудівне виробництво, агропідприємства); останні 5-ть років більше навчання персоналу та рекрутингу, опис та налагодження бізнес процесів.
-Розробка системи заходів що до створення позитивного іміджу роботодавця. (внутрішній маркетинг);
-Досвід створення Відділу персоналу з "0";
-Досвід підбору персоналу: від масового сезонного персоналу до директорів компанії, вузьких фахівців.
-Численний успішний досвід створення систем навчання на підприємствах (виробничий, школа кадрового резерву, підвищення кваліфікації унікальних фахівців, стажування для студентів ВНЗ тощо)
-Успішний досвід створення та впровадження мотиваційних програм для персоналу різного рівня.
- Користуюсь сучасними методиками підбору персоналу різного рівня;
-управлінські та комунікативні навички;
- Досконале знання трудового законодавства;
-Управління Відділом Кадрів компаній (звітність, аудит і управління процесами. Інспектори компаній у підпорядкуванні)
- Навички розробки та постановки системи KPI у компанії;
-Системний підхід до роботи, вміння працювати у ситуації багатозадачності;
-Знання та досвід роботи на всіх ділянках управління персоналом.
-
Особисті якості: Робота на конкретний результат; Організаторські здібності; Стресо стійкість; Прийняття рішень та відповідальності за них; Цілеспрямованість, комунікабельність, дипломатичність; Відповідальність, старанність та чесність.


У роботі ціную конструктив, логіку, здоровий глузд і творчий підхід. Системна, прагматична. Вмію слухати та чути, ставити правильні запитання, аналізувати.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: