Резюме от 13 октября 2017

Галай Дмитро Васильович

Регіональний менеджер, 13 000 грн/мес.

Полная занятость, неполная занятость, удаленная работа.

Дата рождения:
16 августа 1985 (32 года)
Город:
Ивано-Франковск


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация

Галай Дмитро Васильвич
Моб. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Особисті дані: Сімейний стан – одружений, донечка 6 років, синочок 6 місяців.
Вік – 31 років
м.Івано-Франківськ, вул.Івасюка 11
Освіта:2002-2007р. Прикарпатський національний університет ім.В.Стефаника, економічний факультет, спеціальність «фінанси» (спеціаліст).

Досвід роботи:
2017р. ПП «Електромайстер» Супервайзер по напрямках Івано-Франківської, Тернопільської,Чернівецької, Закарпатської областях.
Обовязки: планування робочого процесу менеджера, ведення звітності, аналіз та моніторинг ринку, пошук нових ринків збуту, ведення презентацій, якісне та своєчасне виконання поставлених задач.
2012р.-2015р.
ПП «Електромайстер» Менеджер з продажу. Обовязки: ведення продажів та контроль дебіторської заборгованості на ввіреній території. Розвиток нових напрямків.
2012р.ПП «Електрохаус» Менеджер з розвитку. Обовязки: напрацювання клієнтської бази.
2011р.-2012р. «RealSale» Регіональний представник порталу.
Обовязки: Ведення переговорів з пріорітетними клієнтами. Розвиток бізнес-проекту з нуля. Пошук клієнтів по гарячим та холодним контактам. Напрацювання клієнтської бази. Розробка та проведення рекламної кампанії.
2009р.-2011р. ПП «Стиль-С». Економіст з організації праці.
Обов’язки: Складання кошторисів. Ведення переговорів з
постачальниками тa розрахунок за поставки. Здійснення обліку, організації виконаних робіт та контроль їх якості. Здійснення оплати праці. Підбір працівників.
2008р.-2009р. р-н «Галицька садиба». Менеджер з закупок
Обов’язки: Формування товарного запасу. Складання щоденних заявок на закупки. Збір ринкової інформаці. Пошук постачальників товарів та контроль розрахунків з ними. Контроль відвантаження продукції.
2006р-2008р. р-н «Старий млин». Адміністратор, менеджер з закупок.
Обов’язки: Організація та контроль роботи персоналу. Забезпечення ефективної взаємодії персоналу залу та кухні. Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів



Додаткова інформація: - ПК Впевнений користувач (MS Office, Internet Explorer, Excel).
Інформація: - знання англійської мови(середній рівень)
- посвідчення водія категорії «В»
- наявність власного авто

Особисті якості:
Орієнтація на результат, цілеспрямованість, відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, вміння працювати в колективі.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: