Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 27 березня 2017 PRO

Ірина

Бухгалтер

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто проживання:
Рівне
Готовий працювати:
Дистанційно, Здолбунів, Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер

з 01.2007 по 04.2011 (4 роки 3 місяці)
ТзОВ "Будпроект" (Проектні та архітектурні роботи)

Бухгалтерія підприємства (первинні документи, оборотно-сальдові відомості, головна книга, нарахування ЗП, складання та здача звітності в усі фонди, ДПІ та ін.), кадрове діловодство (накази на прийняття-звільнення, накази по виробництву, облік та рух трудових книжок).

Освіта

МЕГУ ім. ак.С.Дем'янчука

Економічний, фінанси., Рівне
Вища, з 2005 по 2008 (2 роки 9 місяців)

Отримала диплом спеціаліста з відзнакою.

Додаткова освіта та сертифікати

Курси 1.С Бухгалтерія

2006 ( 1 місяць)

Знання і навички

Користувач ПК

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ
Сачук Ірина Вікторівна

Контактна інформація: тел.[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), ел.почта – [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).
Дата та місце народження: 30.01.1986р. м.Здолбунів, Рівненської області.

Мета: знайти роботу в хорошому колективі, яка б дала змогу самореалізуватися і бути корисною.

Досвід роботи:
травень 2011р. - березень 2016р. - група компаній "Інсеко". Посада - бухгалтер. Нарахування заробітної плати ( 800 чол.), звітність.
2007р. -квітень 2011р. – ТзОВ „Будпроект”. Посада - бухгалтер. Функціональні обов’язки – бухгалтерія підприємства, кадрове діловодство.
2006-2007рр. – КП „Здолбунівкомуненергія”. Посада – бухгалтер. Функціональні обов’язки – звіти майстрів, нарахування заробітної плати.

Освіта:
2003-2005рр. – Рівненський економіко-гуманітарний та інженерний коледж. Спеціальність „Фінанси”.
2005-2008 рр. – Міжнародний економіко-гуманітарний університет ім. ак. С.Дем’янчука. Спеціальність „Фінанси підприємств”. Отримала диплом спеціаліста з відзнакою.
2006 рік – Курси підвищення кваліфікації „1.С Бухгалтерія”.

Професійні навички та знання: ведення бухгалтерії підприємства, ведення кадрової документації, робота з договорами, вміння домовлятися та вирішувати конфліктні ситуації.

Досвід роботи з комп’ютером: Word, Excel, Internet, робота з „Клієнт-банком”, програмами складання та передачі звітності в електронному вигляді.

Володіння оргтехнікою: факс, сканер, модем, копіювальне обладнання, офісна АТС.

Особисті якості: відповідальність, комунікабельність, врівноваженість, вміння працювати в колективі на результат. Швидко вчуся всьому новому. Не палю, шкідливих звичок не маю.

Знання мов: українська – рідна, російська – вільно, англійська – зі словником.

Сімейний стан: розлучена, дитя 3 роки.

Захоплення: психологія, фотографія, традиції інших країн.

Схожі кандидати

Фінансовий директор, головний бухгалтер
Київ, Дистанційно

Бухгалтер
Дистанційно

Бухгалтер
Дистанційно

Бухгалтер
Дистанційно

Бухгалтер
Харків, Дистанційно

Головний бухгалтер (єдиний)
Київ, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: